business
Doritos przejda rewolucje Trojkaty i kwadraty wsrod opcji powodem zdjecie
Kultowe chipsy o trojkatnym ksztacie juz niedugo przejda do historii Producent zamiesci na Instagramie tajemnicza zapowiedz "ksztatu ktory ma nadejsc". Fani Doritosow nie kryja zaskoczenia oraz niezadowolenia z potencjalnej zmiany jaka ma zajsc w ksztacie przekaski. "No wezcie przeciez to nie jest 1 kwietnia" - czytamy w jednym z komentarzy. Producent skomentowa nowa wersje Doritos.
Fani chipsów wyróżniających się na tle konkurencji kształtem idealnym do nabierania dipów zareagowali wyjątkowo emocjonalnie na tajemniczy post zamieszczony na oficjalnym koncie Doritos. Rzecznik , producenta słonej przekąski, zabrał głos. Na początku tygodnia na oficjalnym koncie Doritos w pojawił się nietypowy post. Kwadratowy chips podpisany został krótkim i tajemniczym opisem: "The shape of things to come", co można przetłumaczyć jako zapowiedź kształtu, który ma dopiero nadejść. Post Doritos wywołał prawdziwą burzę w komentarzach. . Okazuje się, że nie jest wykluczone, iż niedługo może dojść do zmiany. Dziennik "The Sun" zapytał rzecznika firmy PepsiCo o znaczenie tajemniczego posta. . Rzecznik PepsiCo, czyli firmy odpowiadającej za produkcję kultowych chipsów o trójkątnym kształcie, nie rozwiał z zapowiedzią nowego kształtu. W komentarzu dla "The Sun" padła jedynie deklaracja, że wszystko wyjaśni się w najbliższych tygodniach, gdy ujawniane będą informacje na temat nowej wersji Doritosów. Fani trójkątnych chipsów nie wiedzą zatem, czy kwadratowe Doritosy całkowicie zastąpią trójkątny kształt przekąski, czy będą jedynie limitowaną edycją, która pojawi się na rynku tylko czasowo. Jedyną nową wiadomością jest to, że nowe chipsy w formie kwadratu mają mieć długość boku wynoszącą 65 mm, a więc podobną do tej, jaką ma tradycyjna trójkątna forma. Brytyjczycy są oburzeni możliwością rezygnacji z trójkątnej wersji Doritosów. Pod zdjęciem kwadratowego chipsa na nie brakuje ostrych słów pod adresem producenta. . "Nie psujcie naszego trójkąta" - napisał ktoś inny. "Nikt tego nie chce!" - grzmi kolejna osoba. Rezygnacja z trójkątnego kształtu nie bez powodu wydaje się fanom chipsów wręcz niemożliwa. Od samego wprowadzenia na rynek na początku lat 60. miały trójkątny kształt. Bardzo szybko Doritos stały się jedną z najlepiej sprzedających się marek chipsów w całej Ameryce. . PepsiCo stoi nie tylko za chipsami Doritos. Ten produkuje i sprzedaje takie kultowe produkty, jak Cheetos, Lay’s, Pepsi, czy Mirinda i Lipton.
PREV NEWSAldi juz nie sprzeda popularnej czekolady. Sad zakaza handlu hitem z TikToka
NEXT NEWSNoblista ostrzega wyborcow Trumpa. "Wiele osob zostanie brutalnie oszukanych"
Ceny rosna wiec najlepiej przyciagnac uwage klientow rabatami
Promocje to wciaz gowne narzedzie dla handlowcow by walczyc z konkurencja o klientow. Ich liczba rosnie. Ale np. markety budowlane czy drogerie zmniejszyy ich liczbe.
By Piotr MazurkiewiczWykuwa sie kolejny pancerny gigant w Europie
Niemiecki Rheinmetall i woskie Leonardo dostay zgode na utworzenie spoki ktora docelowo ma wyprodukowac we Woszech ponad tysiac pojazdow. Polsce mimo wielkich zakupow sciaganie produkcji sie nie udaje.
By Maciej MiłoszZnow rozbyso swiateko do nieba. Ponad 100 mln z na koncie fundacji na koniec 33 finau WOSP
W niedziele o godz. 20 w Warszawie i innych polskich miastach rozbyso "Swiateko do nieba" ktore jest kulminacyjnym momentem kazdego Finau Wielkiej Orkiestry Swiatecznej Pomocy. To moment scalajacy nas wszystkich - powiedzia lider WOSP Jerzy Owsiak ze sceny na boniach Stadionu Narodowego.
Rumun i Bugar najrzadziej na wakacjach. Ciekawe dane o podrozach w UE
2416 mln mieszkancow Unii Europejskiej w 2023 r. odbyo co najmniej jedna podroz turystyczna wynika z najnowszych danych Eurostatu. Jest to o 125 mln osob wiecej niz w roku poprzednim ale wciaz mniej niz przed pandemia 2432 mln w 2019 r..
Zakupy w internecie koncza sie w koszyku. Co czwarty Polak nie finalizuje transakcji
23 proc. Polakow przyznaje sie do bardzo czestego lub czestego dodawania produktow do koszyka zakupowego ale nie finalizowania zakupu - wynika z raportu Doswiadczenia e-commerce". Najczestsza przyczyna sa znalezienie tanszego produktu gdzie indziej oraz zbyt wysokie koszty dostawy.
Rynek wymusza wzrost profesjonalizmu
Jest coraz wiecej przedsiebiorcow ktorzy maja nie tylko pomys ale takze wiedze jak go przekuc w konkretne efektywne ekonomicznie przedsiewziecie. To kluczowa zmiana uwaza Jarosaw Sroka przewodniczacy rady programowej CSF czonek zarzadu KI Next.