Blogs
Home/tourism/W Rembertowie stana pierwszy salon Urlop.pl. "To nie jest nasze ostatnie sowo"

tourism

W Rembertowie stana pierwszy salon Urlop.pl. "To nie jest nasze ostatnie sowo"

W sobote agent turystyczny Urlop.pl uroczyscie otworzy swoj pierwszy salon. Tak naprawde to juz 50 punkt sprzedazy tej firmy ale pierwszy odkad ogosia ona zmiane nazwy.

By Filip Frydrykiewicz | November 24, 2024 | tourism

Zaledwie kilka dni temu agentturystyczny, działający w internecie i prowadzący na zasadachfranczyzy salony sprzedaży, Fostertravel.pl, zmienił nazwę naprostszą i łatwiejszą do zapamiętania, a także mającą siękojarzyć z czymś przyjemnym – Urlop.pl. A już w sobotę otworzyłpierwszy punkt sprzedaży pod nową marką. Chociaż firma działa od 20 lat,dopiero w ostatnich dwóch latach rośnie z większą dynamiką.Tylko w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy otworzyła pod swojąmarką piętnaście nowych sklepów z wycieczkami, w tym międzyinnymi w podwarszawskich Łomiankach i w Wesołej. Czytaj więcej Po 20 latach znika z rynku marka Fostertravel.pl. Ale spokojnie, firma zostaje, zmienia tylko nazwę. Jej nowy szyld to Urlop.pl. Salon z wycieczkami w kontenerze Salon w Rembertowie, na obrzeżu Warszawy, powstał w...kontenerze postawionym na parkingu centrum handlowego Era Park. –To bardzo wygodne rozwiązanie – wyjaśnia Piotr Szczuckiodpowiedzialny za rozwój sieci franczyzowej w firmie. – Kontenerjest niedrogi, można nim samodzielnie rozporządzać i samemu sobieregulować godziny pracy w nim. Inaczej niż w wypadku wynajmowaniastałego lokalu w samym centrum handlowym, co jest obwarowane przezwłaściciela wieloma ograniczeniami. Minimalizuje też ryzyko, bojeśli okaże się, że miejsce nie jest trafione do prowadzeniatakiej działalności jak nasza, to zawsze można kontener przenieśćw inne miejsce lub sprzedać – dodaje. Tort na otwarcie swojego salonu jego właścicielka zrobiła sama. - Najtrudniej było zrobić róże - ujawniła Foto: Filip Frydrykiewicz Kontener ma 15 metrów kwadratowych iduże okno na dłuższej ścianie. Będzie w nim od dzisiaj pracowaćobecna franczyzobiorczyni Urlop.pl, a wcześniej pracownica centraliFostertravel.pl, Milena Darul z pobliskiego Sulejówka. Jak mówi,jej marzeniem była samodzielna działalność, w której możewykorzystać lata doświadczeń z pracy w dziale sprzedaży tegoagenta turystycznego. Jej dawny pracodawca był na tyle przekonany dopomysłu umieszczenia salonu w Rembertowie, że sam sfinansowałwiększość kosztów związanych z zamówieniem i ulokowaniem tumobilnego salonu. – Otworzyliśmy pięćdziesiątysalon, ale to nie jest nasze ostatnie słowo – mówił półżartempodczas spotkania towarzyszącego otwarciu, prezes Urlop.plPrzemysław Jackiewicz. Jak przyznał zarazem, optymistyczny plan firmy, tootwarcie w kolejnym roku 30 nowych salonów. Punkt sprzedaży w Rembertowie jest pierwszy, który od początku opatrzony jest nowym logo, ale w najbliższych tygodniach i miesiącach nowa nazwa będzie zastępować tę starą w pozostałych salonach. A już w grudniu firma ma się promować w telewizji. Milena Darul przepracowała wcześniej siedem lat w centrali Fostertrave.pl, ale i tak przed otwarciem salonu musiała przejść szkolenia w firmie Foto: Filip Frydrykiewicz Urlop.pl – co czwarty klient wybrał Turcję Urlop.pl jest trzecią pod względemwielkości siecią agencyjną w turystyce w Polsce, po Wakacje.pl(330 salonów) i Travelplanet.pl (120 salonów). Reprezentujekilkadziesiąt biur podróży, w tym największe na rynku, jak TUI,Itaka, Rainbow, Coral Travel, Grecos i Exim Tours. W ostatnim roku (1 listopada 2023 rokudo 31 października 2024 roku) wzrost sprzedaży tej firmy wyniósł24 procent w liczbie klientów i 23 procent w przychodach. Średniacena sprzedanej imprezy turystycznej wyniosła u tego agenta 3312złotych i była o 12 złotych (0,35 procent) niższa niż rok temu. Klienci Urlop.pl (wcześniejFostertravel.pl) najchętniej wypoczywali w Turcji (27 procentudziału tego kierunku w całej sprzedaży), Egipcie (23 procent),Grecji (15 procent), Hiszpanii (8 procent), Tunezji (5 procent), naCyprze (2 procent), w Dominikanie (2 procent), Bułgarii (2 procent)i Albanii (2 procent). Najdynamiczniej rosła sprzedażTunezji (plus 103 procent, porównując rok do roku), Cypru (wzrost o42 procent), Grecji (więcej o 37 procent), Hiszpanii (plus 36procent), Albanii (plus 24 procent) i Egiptu (plus 20 procent).

SOURCE : rp
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS