tourism
W Rembertowie stana pierwszy salon Urlop.pl. "To nie jest nasze ostatnie sowo"
W sobote agent turystyczny Urlop.pl uroczyscie otworzy swoj pierwszy salon. Tak naprawde to juz 50 punkt sprzedazy tej firmy ale pierwszy odkad ogosia ona zmiane nazwy.
Zaledwie kilka dni temu agentturystyczny, działający w internecie i prowadzący na zasadachfranczyzy salony sprzedaży, Fostertravel.pl, zmienił nazwę naprostszą i łatwiejszą do zapamiętania, a także mającą siękojarzyć z czymś przyjemnym – Urlop.pl. A już w sobotę otworzyłpierwszy punkt sprzedaży pod nową marką. Chociaż firma działa od 20 lat,dopiero w ostatnich dwóch latach rośnie z większą dynamiką.Tylko w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy otworzyła pod swojąmarką piętnaście nowych sklepów z wycieczkami, w tym międzyinnymi w podwarszawskich Łomiankach i w Wesołej. Czytaj więcej Po 20 latach znika z rynku marka Fostertravel.pl. Ale spokojnie, firma zostaje, zmienia tylko nazwę. Jej nowy szyld to Urlop.pl. Salon z wycieczkami w kontenerze Salon w Rembertowie, na obrzeżu Warszawy, powstał w...kontenerze postawionym na parkingu centrum handlowego Era Park. –To bardzo wygodne rozwiązanie – wyjaśnia Piotr Szczuckiodpowiedzialny za rozwój sieci franczyzowej w firmie. – Kontenerjest niedrogi, można nim samodzielnie rozporządzać i samemu sobieregulować godziny pracy w nim. Inaczej niż w wypadku wynajmowaniastałego lokalu w samym centrum handlowym, co jest obwarowane przezwłaściciela wieloma ograniczeniami. Minimalizuje też ryzyko, bojeśli okaże się, że miejsce nie jest trafione do prowadzeniatakiej działalności jak nasza, to zawsze można kontener przenieśćw inne miejsce lub sprzedać – dodaje. Tort na otwarcie swojego salonu jego właścicielka zrobiła sama. - Najtrudniej było zrobić róże - ujawniła Foto: Filip Frydrykiewicz Kontener ma 15 metrów kwadratowych iduże okno na dłuższej ścianie. Będzie w nim od dzisiaj pracowaćobecna franczyzobiorczyni Urlop.pl, a wcześniej pracownica centraliFostertravel.pl, Milena Darul z pobliskiego Sulejówka. Jak mówi,jej marzeniem była samodzielna działalność, w której możewykorzystać lata doświadczeń z pracy w dziale sprzedaży tegoagenta turystycznego. Jej dawny pracodawca był na tyle przekonany dopomysłu umieszczenia salonu w Rembertowie, że sam sfinansowałwiększość kosztów związanych z zamówieniem i ulokowaniem tumobilnego salonu. – Otworzyliśmy pięćdziesiątysalon, ale to nie jest nasze ostatnie słowo – mówił półżartempodczas spotkania towarzyszącego otwarciu, prezes Urlop.plPrzemysław Jackiewicz. Jak przyznał zarazem, optymistyczny plan firmy, tootwarcie w kolejnym roku 30 nowych salonów. Punkt sprzedaży w Rembertowie jest pierwszy, który od początku opatrzony jest nowym logo, ale w najbliższych tygodniach i miesiącach nowa nazwa będzie zastępować tę starą w pozostałych salonach. A już w grudniu firma ma się promować w telewizji. Milena Darul przepracowała wcześniej siedem lat w centrali Fostertrave.pl, ale i tak przed otwarciem salonu musiała przejść szkolenia w firmie Foto: Filip Frydrykiewicz Urlop.pl – co czwarty klient wybrał Turcję Urlop.pl jest trzecią pod względemwielkości siecią agencyjną w turystyce w Polsce, po Wakacje.pl(330 salonów) i Travelplanet.pl (120 salonów). Reprezentujekilkadziesiąt biur podróży, w tym największe na rynku, jak TUI,Itaka, Rainbow, Coral Travel, Grecos i Exim Tours. W ostatnim roku (1 listopada 2023 rokudo 31 października 2024 roku) wzrost sprzedaży tej firmy wyniósł24 procent w liczbie klientów i 23 procent w przychodach. Średniacena sprzedanej imprezy turystycznej wyniosła u tego agenta 3312złotych i była o 12 złotych (0,35 procent) niższa niż rok temu. Klienci Urlop.pl (wcześniejFostertravel.pl) najchętniej wypoczywali w Turcji (27 procentudziału tego kierunku w całej sprzedaży), Egipcie (23 procent),Grecji (15 procent), Hiszpanii (8 procent), Tunezji (5 procent), naCyprze (2 procent), w Dominikanie (2 procent), Bułgarii (2 procent)i Albanii (2 procent). Najdynamiczniej rosła sprzedażTunezji (plus 103 procent, porównując rok do roku), Cypru (wzrost o42 procent), Grecji (więcej o 37 procent), Hiszpanii (plus 36procent), Albanii (plus 24 procent) i Egiptu (plus 20 procent).
PREV NEWSKto ma najadniejsze stoiska na targach turystycznych ITTF Warsaw Rozdano szesc nagrod
NEXT NEWSJoin UP Polska czeka na decyzje w sprawie uznania gwarancji. "Dziaamy legalnie"
LOT zacza wozic narciarzy do austriackiego Tyrolu
Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiy bezposrednie rejsy na trasie Warszawa-Innsbruck. Stolica Tyrolu jest drugim po Wiedniu austriackim kierunkiem w siatce poaczen narodowego przewoznika.
By Nelly KamińskaJoin UP Polska czeka na decyzje w sprawie uznania gwarancji. "Dziaamy legalnie"
Dzisiaj powinno sie wyjasnic czy biuro podrozy Join UP Polska ma prawidowo wystawiona gwarancje. Sprawdza to Urzad Marszakowski Wojewodztwa Mazowieckiego.
By Filip Frydrykiewicz100 km tras i wyjatkowy klimat. Zimowy raj w Polsce juz czeka na narciarzy
Jakuszyce malowniczo poozone na skraju Gor Izerskich sa prawdziwa pereka wsrod polskich osrodkow narciarstwa biegowego. Ta najwyzej poozona dzielnica Szklarskiej Poreby oddalona zaledwie kilka kilometrow od granicy z Czechami zachwyca nie tylko swoim klimatem ale rowniez niezwykymi mozliwosciami rekreacyjnymi. Co sprawia ze Jakuszyce sa tak wyjatkowe i przyciagaja miosnikow sportow zimowych z caej Polski i zagranicy
Kto ma najadniejsze stoiska na targach turystycznych ITTF Warsaw Rozdano szesc nagrod
Pod hasem W 3 dni dookoa swiata w Paacu Kultury i Nauki w Warszawie trwa druga edycja Miedzynarodowych Targow Turystycznych ITTF Warsaw 2024. Podczas tego najwazniejszego wydarzenia w branzy turystycznej na dwoch pietrach wystawia sie prawie 200 wystawcow z 29 krajow.
By Filip FrydrykiewiczZoty certyfikat POT. W tym roku najlepszy okaza sie Batowski Kompleks Turystyczny
Batowski Kompleks Turystyczny zwany popularnie Juraparkiem od nazwy najwiekszej atrakcji zosta tegorocznym laureatem Zotego Certyfikatu Polskiej Organizacji Turystycznej. Nagrody rozdano podczas srodowej gali.
By Filip FrydrykiewiczMiedzynarodowe Targi Turystyczne ITTF Warsaw 2024 swieto branzy turystycznej w sercu Warszawy innowacje inspiracje i niezapomniane podroze
Juz jutro Paac Kultury i Nauki zamieni sie w globalne centrum turystyki goszczac ponad 180 wystawcow z 29 krajow. Odkryj wyjatkowe oferty poznaj innowacyjne rozwiazania zainspiruj sie fascynujacymi opowiesciami podroznikow i nawiaz cenne kontakty biznesowe. Doacz do tego niezwykego wydarzenia ktore ksztatuje przyszosc podrozowania
By Materiał Promocyjny