Blogs
Home/entertainment/Chora na grype Marianna Schreiber utyskuje na NFZ "Mam czekac 4 DNI z bezsilnosci zadzwoniam do pediatry mojej corki..."

entertainment

Chora na grype Marianna Schreiber utyskuje na NFZ "Mam czekac 4 DNI z bezsilnosci zadzwoniam do pediatry mojej corki..."

Marianna Schreiber walczy z ostrym zimowym przeziebieniem. Zakatarzona celebrytka probowaa uzyskac pomoc u lekarza pierwszego kontaktu. W swojej przychodni dowiedziaa sie jednak ze musi uzbroic sie w cierpliwosc.

Chora na grypę Marianna Schreiber utyskuje na NFZ: "Mam czekać 4 DNI, z bezsilności zadzwoniłam do pediatry mojej córki..."
January 30, 2025 | entertainment

Marianna Schreiber walczy z ostrym zimowym przeziębieniem. Zakatarzona celebrytka próbowała uzyskać pomoc u lekarza pierwszego kontaktu. W swojej przychodni dowiedziała się jednak, że musi uzbroić się w cierpliwość. System opieki zdrowotnej w Polsce to wciąż niewyczerpane źródło licznych frustracji. W panującym od tygodni okresie przeziębieniowym przychodnie niemalże pękają w szwach, a kolejki do nich ustawiają się od wczesnych godzin porannych. W obleganych przez pacjentów placówkach medycznych umówienie się tego samego dnia na wizytę do lekarza jest jak wygrana na loterii. Jak śpiewano w piosence użytej w czołówce kultowego serialu "Daleko od noszy": "najlepiej nie choruj, omijaj szpitale". Niestety, nawet tak wysportowana osoba, jak , nie zdołała uodpornić się na szalejącą epidemię grypy. Zrozpaczona celebrytka wyznała, że . Marianna Schreiber skarży się na służbę zdrowia 32-latka dostała wysokiej gorączki, mierzy się z bólem głowy i atakami kaszlu. Naturalnie więc skierowała swoje kroki do przychodni znajdującej się najbliżej jej miejsca zamieszkania. Na miejscu dowiedziała się, że wszyscy lekarze mają pozajmowane terminy na kilka dni do przodu. Postanowiła więc sięgnąć po inne rozwiązanie. - zrelacjonowała na InstaStory. Marianna Schreiber zamieściła wykonane ukradkiem zdjęcie zza biurka recepcjonisty. Zwróciła uwagę internautów na przywieszoną kartkę zawierającą krótką instrukcję, jak postępować z dzwoniącymi pacjentami. Opiera się ona o zaledwie 4 punkty: "przywitaj -> zaproponuj wizytę prywatną -> podziękuj -> pożegnaj".

SOURCE : pudelek
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS