Blogs
Home/technology/Nowe MMORPG z otwartym swiatem zawiodo na premiere mimo wielkich ambicji. Gracze nazywaja The Quinfall oszustwem a tworcy przepraszaja i obiecuja rekompensate

technology

Nowe MMORPG z otwartym swiatem zawiodo na premiere mimo wielkich ambicji. Gracze nazywaja The Quinfall oszustwem a tworcy przepraszaja i obiecuja rekompensate

The Quinfall na razie nie zachwycio graczy delikatnie rzecz ujmujac. Podczas gdy tworcy kajaja sie za fatalna premiere w Steam Early Access czesc graczy wrecz oskarza dewelopera o oszukanie nabywcow.Informacja Nowe MMORPG z otwartym swiatem zawiodo na premiere mimo wielkich ambicji. Gracze nazywaja The Quinfall oszustwem a tworcy przepraszaja i obiecuja rekompensate zostaa opublikowana przez GRYOnline.pl 25 stycznia 2025.

Nowe MMORPG z otwartym światem zawiodło na premierę, mimo wielkich ambicji. Gracze nazywają The Quinfall oszustwem, a twórcy przepraszają i obiecują rekompensatę
January 25, 2025 | technology

Wiadomość gry 25 stycznia 2025, 11:30 autor: Jakub Błażewicz Nowe MMORPG z otwartym światem zawiodło na premierę, mimo wielkich ambicji. Gracze nazywają The Quinfall oszustwem, a twórcy przepraszają i obiecują rekompensatę The Quinfall na razie nie zachwyciło graczy, delikatnie rzecz ujmując. Podczas gdy twórcy kajają się za fatalną premierę w Steam Early Access, część graczy wręcz oskarża dewelopera o oszukanie nabywców. Spis treści: Bardzo wczesna alfa, czy oszustwo? Masowe problemy, przeprosiny twórców i zapowiedź rekompensaty The Quinfall nie zapowiada się na (kolejnego) pogromcę WoW-a. Przeciwnie, nabywcy nowego MMORPG głosno krytykują grę po premierze we wczesnym dostępie, a niektórzy gracze nazywają ją wręcz „oszustwem”. Umówmy się: nawet względnie udane produkcje z ostatnich lat w żaden sposób nie zagroziły pozycji World of Warcraft na tronie gier MMO. Jednakże nawet na tle względnych (lub wręcz wątpliwych) sukcesów innych reprezentantów gatunku dzieło studia Vawraek Technology wypada nędznie na premierę. Od wczoraj The Quinfall oceniło 900 użytkowników Steama, lecz tylko 23% z nich wypowiedziało się o grze pozytywnie. Rzut oka na treść ich opinii nie pozostawia złudzeń, że nie jest to kolejny przypadek, gdy skądinąd „niezła” gra jest krytykowana za jeden poważny problem. Dośc powiedzieć, że co bardziej rozsierdzeni internauci nie przebierają w słowach i nazywają tytuł „oszustwem”. Bardzo wczesna alfa, czy oszustwo? Co bardziej zachowawczy nabywcy przyznają, że jest to przesada, ale dają do zrozumienia, że ten zarzut nie wziął się znikąd. Pół biedy, że gracze mają kłopot z dostaniem się na serwery (to problem tak typowy dla gier sieciowych i zwłaszcza MMO, że nie powinien nikogo zaskoczyć), a i po tym gra potrafi ich rozłączyć po zakończeniu tworzenia postaci (co jest rzadzszą usterką, ale wciąż znaną z innych MMORPG). Gorzej, że nawet po dołączeniu do zabawy graczy raczą niewidzialne NPC (także te zlecające zadania) i losowe problemy z płynnością połączenia z serwerem. Do tego dochodzi brak opcji personalizacji sterowania i wiele innych usterek, które aż za nadto pokazują, że mamy do czynieniania z bardzo wczesną wersją alfa. Masowe problemy, przeprosiny twórców i zapowiedź rekompensaty Co jest szczególnie irytujące dla graczy, to że The Quinfall bynajmniej nie był oblegany przez setki czy nawet dziesiątki tysięcy graczy. Ta „masowa” wieloosobowa gra RPG w szczytowym momencie przyciągnęła nieco ponad 6 tysięcy użytkowników . W trakcie wcześniejszych zamkniętych testów beta klucze rozesłano do 10 tysięcy osób. Tak więc nie ma mowy o tym, by twórcy zostali zaskoczeni przez o wiele większą armię graczy chętnych do dołączenia do zabawy, niż przewidywali. Co więcej, deweloperzy mieli nie naprawić usterek, które wytykali uczestnicy pierwszych testów rok temu. Przynajmniej takie opinie pojawiają się w sieci, choć da się też znaleźć recenzje sugerujące, że przynajmniej część zarzutów jest przesadzona. Niemniej lista zastrzeżeń wobec The Quinfall wysuwanych we wpisach użytkowników Steama jest długa. Nawet jeśli część z nich faktycznie jest „przesadzona”, to debiut tego MMORPG i tak jest niewątpliwie jedną z najgorszych premier stycznia. Być może zespołowi Vawraek Technology uda się szybko wprowadzić jakieś zmiany, choć – jak zauważyli poirytowani gracze – studio wciąż nie odniosło się do premierowych problemów The Quinfall ani na Steamie, ani w mediach społecznościowych. Jednakże deweloper opublikował komunikat na kanale Discord projektu , w który przeprosił za problemy „słusznie” krytykowane przez graczy i zapowiedział rekompensatę dla graczy po usunięciu tych usterek. Niestety, jeszcze po godzinie 7:00 czasu polskiego zespół nie uporał się ze wszystkimi „problemami technicznymi związanymi z serwerami”

SOURCE : gry-online
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS