Blogs
Home/technology/Marvel's Spider-Man 2 nie podbi Steama. Tu nie chodzi tylko o znikomy marketing

technology

Marvel's Spider-Man 2 nie podbi Steama. Tu nie chodzi tylko o znikomy marketing

Wczorajsza premiera pecetowego Marvels Spider-Man 2 okazaa sie porazka gownie z powodu fatalnego stanu technicznego gry.Informacja Marvels Spider-Man 2 nie podbi Steama. Tu nie chodzi tylko o znikomy marketing zostaa opublikowana przez GRYOnline.pl 31 stycznia 2025.

Marvel's Spider-Man 2 nie podbił Steama. Tu nie chodzi tylko o znikomy marketing
January 31, 2025 | technology

Wiadomość gry 31 stycznia 2025, 09:50 autor: Adrian Werner Marvel's Spider-Man 2 nie podbił Steama. Tu nie chodzi tylko o znikomy marketing Wczorajsza premiera pecetowego Marvel's Spider-Man 2 okazała się porażką, głównie z powodu fatalnego stanu technicznego gry. Źródło fot. Sony i Wczoraj wieczorem na rynku zadebiutowała pecetowa wersja Marvel's Spider-Man 2 , czyli konwersja przeboju z PlayStation 5. Niestety, tej premiery nie można zaliczyć do udanych. Firma Sony raczej nie będzie zadowolona z wyników aktywności gry. Na Steamie rekord aktywności pierwszego dnia wyniósł raptem 18 097 graczy bawiących się równocześnie . Dla porównania w przypadku Marvel’s Spider-Man Remastered było to ponad 60 tys. Najnowsza odsłona cyklu poradziła sobie jednak lepiej niż Marvel's Spider-Man: Miles Morales (trochę ponad 12 tys.). Jeszcze gorzej sprawa wygląda w przypadku opinii graczy. Na Steamie jedynie 55% recenzji chwali Marvel's Spider-Man 2 , co serwis kategoryzuje jako „mieszany” odbiór gry. Gracze nie krytykują samej gry, a jedynie jej stan techniczny, który ma być fatalny. Optymalizacja leży, świetlenie i tekstury nie ładują się w niektórych przerywnikach filmowych (to możecie zobaczyć na filmiku poniżej), silnik potrafi bez powodu zwolnić do kilku klatek na sekundę, często potrafi się popsuć synchronizacja dźwięku z obrazem, a całość często się zacina. DLSS ma również być popsute i generuje paskudne artefakty na włosach i cieniach przy korzystaniu z ray tracingu. Wszystko to jest bardzo zaskakujące, gdyż za konwersje odpowiadało studio Nixxes. Wcześniej zespół ten wielokrotnie przenosił produkcję na PC i zawsze były to porty wysokiej jakości. Fakt, że tym razem ta ekipa poległa jest więc dużą niespodzianką i trudno zrozumieć, co stoi za tą porażką. Warto przypomnieć, że w ogóle coś od dawna było nie tak z tą konwersją. Sony podało wymagania sprzętowe dopiero dzień przed premierą i wtedy też wypuściło zwiastun wydania PC. Nie było również możliwości robienia preorderów. Wyglądało to tak, jakby do ostatniej chwili rozważano opóźnienie wydania gry (wielu graczy właśnie tego się spodziewało) i sądząc po jej obecnym stanie techniczny, takie coś mocno by się pecetowemu Marvel's Spider-Man 2 przydało. Marvel's Spider-Man 2 na Steamie Recenzja Marvel’s Spider-Man 2 – z dwoma Pająkami wiąże się podwójna frajda

SOURCE : gry-online
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS