business
Znana polska siec odziezowa otworzya pierwszy sklep w Kosowie
Sinsay jako pierwsza z marek grupy odziezowej LPP wasciciel m.in. Reserved Cropp Mohito rozpoczea dziaalnosc w Kosowie.
Debiut LPP w Kosowie to kolejny etap rozwoju polskiej spółki, która do końca 2025 r. zamierza otworzyć łącznie 1500 sklepów Sinsay i ok. 100 salonów pozostałych brandów. Dzięki rozbudowie sieci stacjonarnej, przy jednoczesnym wsparciu kanału online, spółka zamierza podwoić sprzedaż w stosunku do 2023 r. w ciągu najbliższych 2 lat. Realizacja tego planu obejmuje rozwój na dotychczasowych rynkach, ale też w pozostałych regionach, w tym wzmocnienie pozycji LPP na Bałkanach. Sinsay wchodzi do Kosowa. W drugiej połowie roku ruszy sklep internetowy Sinsay wchodzi na rynek Kosowa z pełną ofertą produktową, obejmującą kolekcje damskie, męskie, dziecięce, a także akcesoria, bieliznę oraz produkty wyposażenia wnętrz. Elementem wyróżniającym markę na rynku europejskim są produkty licencyjne, szczególnie w kolekcjach dziecięcych oraz akcesoriach, a także przystępne ceny i szeroki wybór asortymentu, odpowiadający różnym okazjom zakupowym. Zgodnie z przyjętą dla całej grupy strategią omnichannelową, LPP planuje wykorzystać potencjał sprzedażowy w oparciu o równoległy rozwój tradycyjnej sieci sprzedaży oraz e-commerce. Uruchomienie sklepu internetowego w Kosowie planowane jest w drugim kwartale tego roku. Na pierwszą lokalizację sklepu stacjonarnego Sinsay w Kosowie LPP wybrało centrum handlowe Central Park w Prisztinie, położone 5 minut od ścisłego centrum miasta. To ważny punkt handlowy na mapie stolicy, oferujący mieszkańcom i turystom szerokie możliwości zakupowe i rozrywkowe. Salon stacjonarny marki zajmuje powierzchnię około 940 m2. Plany polskiego producenta odzieży na 2025 rok Kosowo jest 41. rynkiem, na którym obecne są marki polskiego producenta odzieży. Plany na 2025 r. zakładają dalszy rozwój, na który spółka zamierza przeznaczyć rekordowe 2,3 mld zł, co pozwoli zwiększyć całkowitą sieć sprzedaży grupy do 4400 sklepów. LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 r.; wchodzi w skład indeksu WIG20. W roku obrotowym 2023 (luty 2023-styczeń 2024) spółka miała 17,4 mld zł skonsolidowanych przychodów. Czytaj też: Potężne uderzenie w polską spółkę. Właściciel Reserved niesłusznie powiązany z Rosją
PREV NEWSNowe regulacje rynku mocy z podpisem prezydenta. Emisje na duzej w grze
NEXT NEWSRemis w PKW. Decyzja ws. sprawozdania PiS nadal wstrzymana
Szwedzi ujawnili sie w akcjonariacie spoki z GPW
Avanza Pension Forskaring asset manager ze Szwecji przekroczy prog 5 proc. w notowanej na GPW Ifirmie.
Tusk od 900 do 1800 z dodatku mieszkaniowego dla suzb mundurowych
Od 900 do 1800 z w zaleznosci od miejsca suzby bedzie wynosi dodatek mieszkaniowy dla suzb mundurowych Policji Strazy Pozarnej i Strazy Granicznej - poinformowa we wtorek premier Donald Tusk. Dodatek wejdzie w zycie od 1 lipca br. i nie bedzie opodatkowany.
Australia zakazaa DeepSeek na rzadowych urzadzeniach
Rzad Australii ogosi we wtorek zakaz korzystania z produktow chinskiego startupu DeepSeek na rzadowych urzadzeniach informuje Reuters.
Minister aktywow panstwowych pomoc dla Rafako jest wciaz mozliwa
Pomoc dla Rafako jest wciaz mozliwa trwaja w tej sprawie rozmowy - poinformowa minister aktywow panstwowych Jakub Jaworowski zaznaczajac ze spoka nie znajduje sie pod nadzorem kierowanego przez niego resortu.
Srebrna Strzaa za 215 mln z
Mercedes-Benz W 196 R sta sie drugim najcenniejszym samochodem na swiecie. Srebrna Strzaa znalaza nabywce gotowego zapacic za nia prawie 54 mln USD.
Alarmujace dane. Tak czesto siegamy po papierosy i alkohol
Jak czesto Polacy siegaja po uzywki Postanowili to sprawdzic eksperci z aplikacji PanParagon. Z raportu ktory dotar do Business Insider Polska wynika ze alkohol pojawia sie na paragonach niemal dwa razy czesciej niz papierosy. Analiza pokazuje tez ze czesto na zakupach kupujemy jednoczesnie uzytki oraz produkty dla niemowlat.