business
Sinsay rozpoczyna dziaalnosc w Kosowie. Jako pierwsza z marek grupy LPP
Sinsay jako pierwsza z marek grupy odziezowej LPP rozpoczea dziaalnosc w Kosowie - podao LPP w komunikacie prasowym. LPP pracuje rowniez nad uruchomieniem sprzedazy internetowej na tym rynku ktore zaplanowano na drugi kwarta 2025 r.
Sinsay, jako pierwsza z marek grupy odzieżowej LPP, rozpoczęła działalność w Kosowie - podało LPP w komunikacie prasowym. LPP pracuje również nad uruchomieniem sprzedaży internetowej na tym rynku, które zaplanowano na drugi kwartał 2025 r. / LPP Na początku lutego polski brand dołączył do grona najemców punktu handlowego Central Park w Prisztinie. W tym miesiącu spółka planuje otwarcie łącznie trzech lokalizacji, w tym dwóch w stolicy kraju. Do końca 2025 r. gdański producent odzieży zamierza otworzyć 1500 sklepów Sinsay i ok. 100 salonów pozostałych brandów. Dzięki rozbudowie sieci stacjonarnej, przy jednoczesnym wsparciu kanału online, spółka zamierza podwoić sprzedaż w stosunku do 2023 r. w ciągu najbliższych 2 lat. Realizacja tego planu obejmuje rozwój na dotychczasowych rynkach, ale też w pozostałych regionach, w tym wzmocnienie pozycji LPP na Bałkanach. Zgodnie z przyjętą dla całej grupy strategią omnichannelową, LPP planuje wykorzystać potencjał sprzedażowy w oparciu o równoległy rozwój tradycyjnej sieci sprzedaży oraz e-commerce. Uruchomienie sklepu internetowego w Kosowie planowane jest już w drugim kwartale br. "W ciągu ostatnich kilku lat intensywnie pracowaliśmy nad pozycją naszych marek w krajach bałkańskich, dlatego Kosowo jest dla nas naturalnym, kolejnym krokiem rozwoju. Sprzyja nam zarówno obserwowany wzrost gospodarczy kraju, jak i towarzyszące mu pozytywne nastroje konsumenckie" – powiedział cytowany w komunikacie prasowym Tomasz Koczara, International Business Director w LPP. "Kosowo stanowi obiecujący rynek dla marki Sinsay. Strategia rozwoju w tej lokalizacji zakłada osiągnięcie dwucyfrowej liczby sklepów już w pierwszym roku działalności i zapewnienie dostępności oferty dla klientów na terenie całego kraju. Planujemy różnorodne lokalizacje - od centrów handlowych, przez parki handlowe, po sklepy przy głównych ulicach najważniejszych miast. W kolejnym etapie nie wykluczamy obecności naszych pozostałych brandów" – dodał. Kosowo jest 41. rynkiem, na którym obecne są marki polskiego producenta odzieży. Plany na 2025 rok zakładają dalszy rozwój, na który spółka zamierza przeznaczyć 2,3 mld zł, co pozwoli zwiększyć całkowitą sieć sprzedaży grupy do 4400 sklepów. (PAP Biznes) alk/ Źródło: PAP Biznes
PREV NEWSZnana siec drogerii rozkreca sie w Polsce. Tyle chce miec sklepow
NEXT NEWSRadosaw Sikorski skomentowa dziaania Donalda Trumpa. Zacytowa synnego ekonomiste
Szwedzi ujawnili sie w akcjonariacie spoki z GPW
Avanza Pension Forskaring asset manager ze Szwecji przekroczy prog 5 proc. w notowanej na GPW Ifirmie.
Tusk od 900 do 1800 z dodatku mieszkaniowego dla suzb mundurowych
Od 900 do 1800 z w zaleznosci od miejsca suzby bedzie wynosi dodatek mieszkaniowy dla suzb mundurowych Policji Strazy Pozarnej i Strazy Granicznej - poinformowa we wtorek premier Donald Tusk. Dodatek wejdzie w zycie od 1 lipca br. i nie bedzie opodatkowany.
Australia zakazaa DeepSeek na rzadowych urzadzeniach
Rzad Australii ogosi we wtorek zakaz korzystania z produktow chinskiego startupu DeepSeek na rzadowych urzadzeniach informuje Reuters.
Minister aktywow panstwowych pomoc dla Rafako jest wciaz mozliwa
Pomoc dla Rafako jest wciaz mozliwa trwaja w tej sprawie rozmowy - poinformowa minister aktywow panstwowych Jakub Jaworowski zaznaczajac ze spoka nie znajduje sie pod nadzorem kierowanego przez niego resortu.
Srebrna Strzaa za 215 mln z
Mercedes-Benz W 196 R sta sie drugim najcenniejszym samochodem na swiecie. Srebrna Strzaa znalaza nabywce gotowego zapacic za nia prawie 54 mln USD.
Alarmujace dane. Tak czesto siegamy po papierosy i alkohol
Jak czesto Polacy siegaja po uzywki Postanowili to sprawdzic eksperci z aplikacji PanParagon. Z raportu ktory dotar do Business Insider Polska wynika ze alkohol pojawia sie na paragonach niemal dwa razy czesciej niz papierosy. Analiza pokazuje tez ze czesto na zakupach kupujemy jednoczesnie uzytki oraz produkty dla niemowlat.