Home/business/Polska marka 4F pomaga powodzianom. Przekazaa prawie 3 tys. sztuk odziezy

business

Polska marka 4F pomaga powodzianom. Przekazaa prawie 3 tys. sztuk odziezy

Firma odziezowa 4F przekazaa blisko 3 tysiace sztuk odziezy najbardziej poszkodowanym w wyniku powodzi mieszkancom Kotliny Kodzkiej - Ladka Zdroju Bystrzycy Kodzkiej i Stronia Slaskiego oraz strazakom z Ochotniczych Strazy Pozarnych. Dystrybucja przekazanych ubran zajmie sie Fundusz Lokalny Masywu Snieznika ktory od 27 lat aktywnie dziaa na rzecz lokalnych spoecznosci Kotliny Kodzkiej.

September 23, 2024 | business

W miniony piątek do położonej w powiecie kłodzkim gminy Bystrzyca Kłodzka dotarł transport, w którym znalazły się Paczki zawierały m.in. polary, softshelle, bieliznę termiczną oraz szeroki asortyment artykułów bawełnianych. Dary od firmy 4F i Fundacji 4F Pomaga otrzymał Fundusz Lokalny Masywu Śnieżnika, który jako organizacja pożytku publicznego koordynuje pomoc dla powodzian m.in. w kompletnie zniszczonych przez wodę miejscowościach: Za jego pośrednictwem produkty 4F trafiły m.in. do dzieci z Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Kłodzku oraz grupy seniorów tego regionu, a bielizna termiczna do druhów z lokalnych jednostek ochotniczych straży pożarnej. Producent odzieży poinformował ponadto, że Środki zasilą konto Fundacji 4F Pomaga, która przeznaczy je na odbudowę terenów zniszczonych przez powódź, głównie w zakresie infrastruktury sportowej. Taki sam mechanizm zostanie zastosowany na rynku słowackim, gdzie także działa polska marka. "Jesteśmy ogromnie poruszeni skalą tragedii, jaka dotknęła mieszkańców Dolnego Śląska. Wartości, którymi żyją tamtejsze lokalne społeczności są dla naszej polskiej marki szczególnie bliskie - turystyka, obcowanie z naturą czy aktywny wypoczynek w przepięknym otoczeniu górskiej przyrody. " -powiedział cytowany w komunikacie Igor Klaja, CEO OTCF S.A. i założyciel marki 4F. "Używając terminologii sportowej można powiedzieć, że pomoc dla poszkodowanych w powodzi to maraton, a nie sprint. Dlatego inicjatywą organizowaną w kolejnych tygodniach w naszych sklepach chcemy pokazać, że działając " - dodał.

SOURCE : interiabiznes
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS