Blogs
Home/business/"Zmienialismy mindset klientow". Starcom agencja mediowa 2024 r.

business

"Zmienialismy mindset klientow". Starcom agencja mediowa 2024 r.

Za nami 25. edycja Effie Awards Poland. Na tegorocznej jubileuszowej gali najbardziej skuteczne podmioty z branzy reklamowej otrzymay 63 nagrody w tym 34 brazy 25 sreber i 4 zota. Przed rozdaniem statuetek ponad 200 ekspertow podzielonych na 13 grup jurorskich ocenio zgoszenia do konkursu w ramach 26 kategorii. Tegorocznym jury kierowaa prezeska Grupy Empik Ewa Szmidt.

November 10, 2024 | business

Zapytana o receptę na sukces, która pozwala przez 25 lat utrzymać się na topie, Magda Kolenkiewicz, General Manager w Starcom, odpowiedziała, że to po pierwsze wizja, po drugie konsekwencja, a po trzecie fantastyczni ludzie, którzy chcą budować firmę. — My przede wszystkim zmienialiśmy mindset klientów, to, w jaki sposób postrzegają agencje. Zmienialiśmy to, w jaki sposób chcemy z nimi współpracować i co dla nich robić. To, że koncentrowaliśmy się na budowie ich biznesu, doprowadziło nas właśnie do tej pozycji, w której jesteśmy teraz — powiedział Piotr Piętka, CEO Publicis Groupe. Kolenkiewicz zwróciła uwagę, że Starcom jako lider pracuje dla liderów rynku. — To oczywiście wpływa na to, że inni klienci też chcą z nami pracować, ale tak naprawdę za każdym razem to jest praca od początku, to jest praca na jak najwyższych obrotach, to jest dostarczanie super jakości dla każdego klienta, dużego czy małego — powiedziała. Zapytany o najciekawszą lekcję, wyciągniętą z ostatnich 25 lat, Piętka stwierdził, że to odkrywanie każdego dnia nowych rzeczy i konsekwentne podnoszenie poprzeczki. — To znaczy, niezadowalanie się tym, gdzie jesteśmy w chwili obecnej, myślenie przyszłościowe i myślenie gdzie będziemy za 3 lata, za 5 lat i gdzie będą z nami nasi klienci — powiedział. Effie Awards jest największym konkursem marketingowym na świecie, który został zorganizowany po raz pierwszy w 1968 r. w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Od 1999 r. jest prowadzony także w Polsce przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Celem konkursu Effie jest wyłonienie i nagrodzenie najskuteczniejszych kampanii i rozwiązań marketingowych.

SOURCE : businessinsider_pl
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS