Home/business/McDonald's planuje rewolucje w kanapkach. Jak przyjma to klienci

business

McDonald's planuje rewolucje w kanapkach. Jak przyjma to klienci

McDonald's planuje wprowadzic w swoich restauracjach w Stanach Zjednoczonych wersje kanapki Big Mac z kurczakiem - Chicken Big Mac. To pokosie sukcesu jaki propozycja ta odniosa w Wielkiej Brytanii i zarazem proba podreperowania wynikow sprzedazy w dobie malejacej popularnosci fast foodow.

October 07, 2024 | business

Jak informuje CNN, od 10 października kanapkę będzie można kupić w w USA. Kiedy w 2022 r. kanapka ta została wprowadzona do oferty koncernu w Wielkiej Brytanii i Irlandii, odniosła ogromny komercyjny sukces. zamiast dwóch kotletów wołowych zawiera dwa filety z kurczaka w tempurze. Kanapka jest serwowana z sosem takim, jak klasyczny Big Mac, a do tego z piklami, sałatą i serem. , który jest tańszy od wołowiny. Mówił o tym na ostatniej konferencji wynikowej prezes Chris Kempczinski, zapowiadając, że w ten sposób będzie próbował odwrócić trend spadków sprzedaży. Jak dodał, oferta z kurczakiem jest obecnie równie popularna w restauracjach McDonald's, co oferta z wołowiną. Koncern w informacji prasowej zapowiadającej debiut nowej kanapki w Stanach Zjednoczonych zauważył, że wprowadzenia jej do menu domagali się klienci. W 2022 r. : McDonald's chciał wówczas jedynie poznać opinie klientów na temat produktu. . Ci ostatni zmienili swoje nawyki w czasach podwyższonej inflacji i przestali jadać poza domem tak chętnie, jak kiedyś, co odbiło się na wynikach sprzedaży koncernów. Sieci fast food podejmują różne działania, by przyciągnąć do siebie konsumentów. , które ma pozostać w ofercie aż do grudnia - w skład zestawu wchodzi kanapka (podwójny cheeseburger lub McChicken), cztery nuggetsy z kurczaka, małe frytki i mały napój. Początkowo zestaw miał być dostępny jedynie przez miesiąc, ale okazało się, iż cieszy się na tyle dużą popularnością, że koncernowi nie opłaca się z niego rezygnować. W II kwartale br. globalne skonsolidowane przychody koncernu skorygowane o różnice kursowe wyniosły 6,5 mld dolarów, o ok. 1 proc. więcej w ujęciu rok do roku. Sprzedaż porównywalna spadła zaś o 1 proc. rok do roku, na co złożył się spadek o 0,7 proc. na rynku amerykańskim, spadek o 1,1 proc. w segmencie międzynarodowych rynków operacyjnych, tj. International Operated Markets (rynki, gdzie koncern prowadzi restauracje sam lub udziela franczyzy, w tym Australia, Kanada, Francja, Niemcy, Włochy, Polska, Hiszpania i Wielka Brytania), a także spadek o 1,3 proc. w segmencie International Developmental Licensed Markets, skupiającym około 80 rynków rozwojowych (m.in. Chiny, Japonię i Brazylię), na których dominuje model franczyzowy.

SOURCE : interiabiznes
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS