Home/business/Komunikat do posiadaczy karty Moja Biedronka. Macie dwa wyjscia

business

Komunikat do posiadaczy karty Moja Biedronka. Macie dwa wyjscia

Biedronka w odpowiedzi na pytanie naszej redakcji zakomunikowaa co zrobic gdy karta Moja Biedronka ulegnie zniszczeniu lub zgubieniu. Mozliwe ze konieczne bedzie wysanie listu na wskazany adres.

October 18, 2024 | business

W odpowiedzi Biedronki na nasze pytanie dotyczące kwestii zniszczenia lub zgubienia karty Moja Biedronka, sieć wskazała klientom dwa wyjścia. przypomina klientom, co Klienci, którzy przystąpili do programu lojalnościowego, Uczestnictwo w programie mogą potwierdzać inaczej: Co zrobić, jeśli znajdziemy czyjąś kartę Moja Biedronka? : Gdy klient zgubi swoją kartę lojalnościową lub egzemplarz ulegnie zniszczeniu, wówczas powinien zgłosić się do Biura Obsługi Klienta. "Odnalezioną kartę Moja Biedronka na adres: Jeronimo Martins Polska, ul. Żniwna 5, 62-025 Kostrzyn z dopiskiem "Biuro Obsługi Klienta". W przypadku zagubienia karty przez klienta lub zniszczenia - - telefonicznie lub e-mailowo (22 205 33 00 lub [email protected]), nasi konsultanci pomogą w takiej sytuacji klientowi" - przekazał w odpowiedzi na nasze pytania Dawid Krzyżowski, starszy menedżer ds. wsparcia i satysfakcji klienta w sieci Biedronka. W tym celu należy podać personelowi podstawowe dane, które pozwolą stworzyć profil klienta. Dane potrzebne do wyrobienia własnej karty Moja Biedronka to: . To jedna główna karta oraz dwa mniejsze egzemplarze (tzw. breloki), które posiadają wyrobione w rogach dziurki.

SOURCE : interiabiznes
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS