Home/sports/Polacy zrobili akcje ktora odbia sie echem w caej Europie. "Duzo pieniedzy"

sports

Polacy zrobili akcje ktora odbia sie echem w caej Europie. "Duzo pieniedzy"

"Polska - wiecej niz myslisz" - to haso Polskiej Organizacji Turystycznej POT ktora wchodzi w kolejny etap wspopracy z PZPN. W akcjach promocyjnych bierze udzia czterech reprezentantow Polski. Bartosz Bereszynski juz wsiad na rower i jezdzi po Warszawie.

By Kacper Sosnowski | October 09, 2024 | sports

Przez futbol można trafić do ludzi w całej Europie i świetnie wypromować Polskę. Z takiego założenia wychodzi POT. Organizacja zawarła z kolejną umowę o współpracy tym razem na czas meczów Ligi Narodów, które generują spore zainteresowanie i mediów. Bereszyński na rowerze, Bułka w lesie - Nasza kampania poprzez sport składa się z kilku komponentów. To: kampania billboardowa, kampania poprzez mecze Ligi Narodów i kluby sportowe - wyjaśnia Małgorzata Wilk-Grzywna, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej. - W ramach współpracy związek wyprodukuje dla nas m.in. film promocyjny, który premierowo pojawi się m.in. na telebimach podczas meczu z Portugalią. będą promować też różne kierunki podróżnicze w rolkach, materiałach wideo, w materiałach drukowanych na stronie internetowej. Te wszystkie świadczenia mamy dokładnie spisane, a akcja kierowana jest głównie na rynki zagraniczne - dodaje. To również za sprawą współpracy podczas meczu z Portugalią na bandach reklamowych wokół boiska wyświetlany będzie adres Poland.Travel – strony, która jest zbiorem informacji i swoistym przewodnikiem po Polsce dla osób z zagranicy. Do obecnej akcji promowania Polski wybrano czterech kadrowiczów. Dwóch z nich jest już po nagraniach promocyjnego filmu dotyczącego Warszawy. To Bartosz Bereszyński, który pojeździł po stolicy na rowerze. Materiał nagrywano we wtorek m.in. na nowej kładce pieszo-rowerowej na Wiśle i pod Stadionem Narodowym. wybrał się z kolei do lasu. Kolejnymi kadrowiczami, którzy według naszych ustaleń pojawią się w krótkich filmach na portalach społecznościowych będą i Karol Świderski. - Piłkarze są otwarci na wszelkie działania promocyjne - tłumaczy sekretarz PZPN Łukasz Wachowski. - Mamy rzeszę partnerów i sponsorów, którzy wykorzystują wizerunek piłkarzy, dlatego musimy podchodzić racjonalnie do ich wykorzystania. Zawsze na ten temat dyskutujemy, przedstawiamy możliwą listę graczy i wybieramy. Ci wspomniani są obyci w świecie, wiele widzieli, są elokwentni, doskonale się do tego zadania nadają, ale nie było żadnego konkretnego klucza ich wyboru - opisywał. Dobrze z turystyką po Katarze POT ostatnio mocniej korzystała z polskich graczy przy okazji MŚ 2022 w Katarze, na których Polska grała. Była z tej współpracy bardzo zadowolona. - Przy okazji mundialu sportowcy nagrywali filmiki w językach krajów, w których grają. Ta akcja odbiła się sporym echem w Europie, ale też w krajach arabskich – przyznaje Jacek Janowski, dyrektor Departamentu Wsparcia Rozwoju Turystyki. - Rzeczywiście w tym roku obserwujemy duży przypływ turystów z państw arabskich, którzy zostawiają w Polsce sporo pieniędzy. Obecna kampania nastawiona będzie na Europę - dodaje. Spot wyprodukowany przez PZPN będzie wykorzystywany w działaniach promujących Polskę za granicą. Wideo z naszymi piłkarzami ma dotrzeć do 55 mln osób - nie tylko kibiców, Kibice potem często zamieniają się w turystów. Jak pokazały badania po Euro 2012, wielu fanów, którzy wtedy przyjechali do nas na mecze mistrzostw, wróciło do Polski w celach turystycznych. Umowa na świadczenia między PZPN a POT może sięgać miliona złotych. POT to organizacja podległa ministrowi i turystyki Sławomirowi Nitrasowi. Ma za zadanie "promowanie Polski jako kraju atrakcyjnego dla turystów". Współpracowała z PZPN już w przeszłości m.in. przy Euro 2012, 2016 czy mundialu w Katarze.

SOURCE : sport_pl
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS