Blogs
Home/business/Starward Industries odsania karty projektu Phoenix

business

Starward Industries odsania karty projektu Phoenix

Producent gier przedstawi nowe informacje o swojej drugiej grze a za tydzien ogosi szczegoy produkcji oraz przyblizona date premiery w formule wczesnego dostepu. Sprzedaz pierwszego tytuu w ostatnich miesiacach wypada lepiej od oczekiwan i pozwala pokrywac koszty funkcjonowania studia.

November 13, 2024 | business

Starward Industries, notowany na NewConnect producent gier, zaprezentował tzw. music preview swojej najnowszej gry o roboczej nazwie „Phoenix”. To druga autorska gra Starward Industries. Krakowskie studio chce wydać tytuł w formule wczesnego dostępu i bierze pod uwagę wprowadzenie trybu kooperacji między graczami. Kolejne informacje dotyczące projektu studio chce ujawnić na konferencji Golden Joystick Awards, która odbędzie się 21 listopada. - Udostępniliśmy materiał wideo, który pokazuje graczom i inwestorom, jakiej muzyki i jakiego klimatu mogą spodziewać się po nowej grze. Podczas Golden Joystick Awards odbędzie się reveal naszego nowego projektu, pokażemy teaser trailer oraz wystartuje karta w sklepie Steam – mówi Maciej Dobrowolski, członek zarządu Starward Industries. Poinformował też, że „Phoenix" jest na zaawansowanym etapie. - Choć robimy go mniejszym zespołem, to produkcja idzie dużo sprawniej niż w przypadku „The Invincible". Tytuł jest obecnie grywalny i za tydzień ogłosimy przybliżony termin premiery w formule wczesnego dostępu - mówi członek zarządu Starward Industries. Spółka w pierwszej kolejności myśli o samodzielnym wydaniu tytułu. Liczy, że przychody z premiery we wczesnym dostępie pomogą jej dokończyć produkcję, ale rozważa też finansowanie lub współpracę, które mogą dać dodatkowe zabezpieczenie i szansę na szybszy rozwój. Dlatego prowadzi wstępne rozmowy z różnego rodzaju „potencjalnymi partnerami biznesowymi". Gra „The Invincible”, czyli pierwsza produkcja studia, miała premierę w listopadzie 2023 r. Zebrała dobre oceny graczy, ale sprzedaż okazała się niższa od oczekiwań rynkowych. Według ostatnich informacji cyfrowa wersja gry sprzedała się w ponad 123 tys. egzemplarzy. Studio informuje, że obecnie pozostaje stabilna, a w ostatnich miesiącach zachowuje się nawet lepiej od oczekiwań studia. W związku ze zbliżającym się okresem okres promocji Starward Industries liczy na mocną końcówkę roku. Studio planuje kolejne dodatki do „The Invincible” oraz cross promocje z „dobrymi tytułami:. - Sprzedaż „The Invincible" jest lepsza niż się spodziewaliśmy jeszcze dwa miesiące temu, co pozwala nam obecnie pokrywać koszty funkcjonowania studia - mówi Maciej Dobrowolski. Poza lepszą od zakładanej sprzedażą pierwszej gry, w ostatnim czasie spółce w ostatnim czasie pomaga też umacniający się dolar. - Nadal dodajemy nowe treści oraz cross promocje, takie jak współpraca z firmą Iron Wood, twórcami bardzo dobrze przyjętej gry „Pacific Drive” – informuje Andrzej Szafraniec, członek zarządu odpowiedzialny za finanse. Spółka liczy, ze grudniowe promocje w tym Autumn i Winter Sale na Steam, podbiją sprzedaż pierwszego tytułu. - Jednocześnie rozmawiamy z dotychczasowymi pożyczkodawcami w sprawie ewentualnego przedłużenia terminów spłaty pożyczek, a także z potencjalnymi partnerami biznesowymi. Nie jesteśmy w złej sytuacji, nie szukamy finansowania w pośpiechu, ale ciekawa forma współpracy mogłaby przyspieszyć rozwój spółki. Jeszcze wiele przed nami, ale cieszymy się, że idziemy do przodu – powiedział Andrzej Szafraniec.

SOURCE : pb
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS