Home/business/Prezes Zabka dostarcza bardzo dobre wyniki finansowe

business

Prezes Zabka dostarcza bardzo dobre wyniki finansowe

Na konferencji prasowej zarzad Grupy Zabka przedstawia szczegoy biznesu oraz oferty publicznej po ktorej spoka ma zamiar zadebiutowac na Giedzie Papierow Wartosciowych w Warszawie.

October 02, 2024 | business

Na konferencji prasowej zarząd Grupy Żabka przedstawia szczegóły biznesu oraz oferty publicznej, po której spółka ma zamiar zadebiutować na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. fot. mares90 / / Shutterstock Prezes Tomasz Suchański słowem wstępu do spotkania podkreślił, że "Żabka dostarcza bardzo dobre wyniki finansowe. Przez ostatnie 20 lat zwiększaliśmy nasz biznes o ponad 20% średnio rok do roku i dzięki tym zmianom dzisiaj Żabkę nazywamy nowoczesnym ekosystemem, który jest oparty na zaawansowanych technologiach i funkcjonuje w dwóch takich bardzo obszernych kanałach. W kanale fizycznym i w kanale cyfrowym. Dzisiaj Żabka w Polsce jest synonimem convenience z ponad 90% świadomością marki. (...) Takiej oferty nie ma nikt inny w kraju" - powiedział prezes. Oferta produktowo-usługowa Żabki "Mamy ponad 10 700 sklepów Żabka w Polsce. Część tych sklepów to są sklepy autonomiczne Nano. Sprzedajemy w nich dania do szybkiego przygotowania, przekąski, my je nazywamy Quick Mill Solutions. Bardzo często sprzedajemy kawę, oczywiście hot dogi, dużo napojów, ale też sprzedajemy wygodne usługi, dzięki którym do sklepu przychodzą nowi klienci" - opisał ofertę prezes. "Po stronie cyfrowej przede wszystkim mamy naszą aplikację, która jest niejako takim oknem na świat digitalowy, gdzie mamy firmy tak jak Maczfit, który jest dostawcą cateringu dietetycznego. Mamy również błyskawiczne zakupy spożywcze internetowe z dostawą tego samego dnia" - zaznaczył. "Żeby odpowiednio tym zarządzać, stosujemy sztuczną inteligencję praktycznie w każdym obszarze naszej działalności, rozpoczynając od ekspansji, poprzez asortyment do zarządzania sklepami" - dodał Suchański. Rynek na, którym operuje Żabka "Operujemy na rynku, przede wszystkim polskim o wielkościprawie 600 miliardów złotych. Zawiera się w tym rynek produktów spożywczych,ale również zaliczamy do tego rynku, który adresujemy, rynek restauracyjny i dańna wynos. Ponato rynek e-commerce i kilka innych mniejszych rynków,takich jak danie gotowe i catering dietetyczny" opisał rynki, na których działa Żabka Tomasz Blicharski, wiceprezes Żabki. "My skupiamy się na tym wycinku tego dużego rynku w którymwspominaliśmy, który związany jest z misjami convenience, czyli z usługami lubproduktami które konsumowane są natychmiast po zakupie bądź też niewiele czasupo. Ten rynek to jest 130 miliardów złotych i jesteśmy liderem tego rynku" - dodał. Franczyzowy gigant na polskim rynku "W modelu franczyzowym mamy 9000 odbiorców. Wewnątrz firmymówimy, że mamy dwa serca. Jedno, które bije dla klienta, ale drugie bijedla franczyzobiorcy. Mamy setki różnych inicjatyw, które mają sprawić, żebyfranczyzobiorcy byli zadowoleni ze współpracy z nami" - powiedział blicharski. "Zadowolenie franczyzobiorców znacznie wzrosło przez ostatnielata i jest mierzone miernikiem NPS. Rekomendacje franczyzobiorców obecnych natemat dołączenia do franczyzy są pozytywne, co jest wyjątkiem, jeśli chodzi osieci franczyzowe" - dodał. "Model współpracy jest tak skonstruowany, żeby tafranczyza była przystępna, czyli z jednej strony my jako firma konstruujemysklepy, wyposażamy je, finansujemy wyposażenie i większość sprzętów, któretrzeba do niego zainstalować. Skupiamy się na aspekcie komercyjnym działania,czyli marketing. Podczas gdy franczyzobiorca skupia się na aspektachoperacyjnych, typu zatrudnienie, zarządzanie personelem, obsługa klientów,zarządzanie bieżące sklepem oraz zamawianie towaru i zarządzanie tym tymtowarem" - powiedział. Planujemy kontynuację tematu... Źródło:

SOURCE : bankier
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS