Home/business/PB Brief krotko i na temat

business

PB Brief krotko i na temat

Mamy czwartek 17 dzien pazdziernika. To jest PB Brief poranny podcast Pulsu Biznesu a w nim... A w nim zawsze zestaw zapowiedzi najistotniejszych wydarzen zaczynajacego sie dnia i eksperckie rozmowy o najwazniejszych tematach ktorymi zyje rynek. Wszystko w czasie nie duzszym niz 15 minut.

October 16, 2024 | business

Tak w skrócie wygląda ramówka nowego porannego podcastu „Pulsu Biznesu”, którego premierowy odcinek pojawi się na platformach podcastowych i stronie pb.pl 17 października o 7 rano. PB Brief będzie emitowany o tej godzinie codziennie od poniedziałku do piątku. Pomysł na syntetyczny poranny serwis podsunęli nam subskrybenci. W badaniach czytelników pb.pl, które regularnie prowadzimy, oraz bezpośrednich rozmowach telefonicznych z naszymi subskrybentami często pojawia się argument braku czasu i selekcji najważniejszych informacji. Rozwiązaniem, z którego nasi czytelnicy często korzystają, są newslettery, ale PB Brief pozwoli im na jeszcze bardziej syntetyczny dostęp do wiadomości. W kwadrans opowiemy, co dzieje się w kraju i na świecie, jakie ważne wydarzenia są w kalendarium dnia oraz przedstawimy pogłębione analizy najważniejszych tematów rynkowych. Gospodarzem audycji jest Marcin Dobrowolski, bardzo doświadczony dziennikarz radiowy i telewizyjny, który przed laty, w 2016 r., uruchomił pierwszy w „Pulsie Biznesu” podcast. Marcin będzie zapraszać do programu dziennikarzy „Pulsu Biznesu”, Bankier.pl. PRNews i SpotData, czyli tytułów należących do wydawnictwa Bonnier Business Polska. Po raz pierwszy zamiast zadawać pytania, sami będą na nie odpowiadać. W PB Brief chcemy dzielić się z czytelnikami naszą wiedzą, spostrzeżeniami, insiderskimi informacjami, które zdobywamy w trakcie dziennikarskiej pracy. Podcast będzie okazją, żeby powiedzieć coś więcej na dany temat, pokazać kontekst, rynkowe tło, wpływ na konkurencję itd. Chcemy, żeby nasi czytelnicy poznali nas od eksperckiej strony — potrafimy bowiem nie tylko słuchać, notować i wiarygodnie oraz rzetelnie pisać. Dzięki podcastowym rozmowom nie będzie wątpliwości, że wiemy, o czym piszemy. Punktem wyjścia do rozmów z dziennikarzami będą publikowane w „Pulsie Biznesu” artykuły, które, jak wszystkie nasze teksty, są dostępne tylko dla subskrybentów. Słuchaczy PB Brief, którzy nie są naszymi subskrybentami, zapraszamy do skorzystania z oferty freemium, czyli nieograniczonego w czasie i liczbie dostępu do wybranych artykułów. Wszystkie linki do poruszanych w podcaście wątków znajdą się w opisie podcastu. PB Brief jest pierwszym z rodziny podcastów „Pulsu Biznesu”. Już w październiku planujemy premierę nowej tematycznej serii, a później kolejne. Chcemy, żeby docelowo oprócz codziennego serwisu porannego na platformach podcastowych dostępnych co tydzień było kilka stałych audycji dotyczących różnych branż i obszarów tematycznych. W ramach grupy Bonnier Business dysponujemy unikatowym kontentem i doskonałymi ekspertami z wielu dziedzin, którymi chcemy dzielić się ze słuchaczami. W tym roku minęło 20 lat, od kiedy Ben Hammersley, dziennikarz „The Guardian”, ukuł termin podcast, łącząc dwa słowa: iPod i broadcasting. Dzisiaj rynek podcastowy ma miliony słuchaczy. Według badań Reuters Institute for the Study of Journalism przeprowadzonych w ubiegłym roku w 20 krajach, w tym w Polsce, 35 proc. społeczeństwa słucha podcastów przynajmniej raz w miesiącu. Potwierdzenie tych danych znajdujemy w raporcie Grupy Eurozet za 2023 r., który liczbę słuchaczy podcastów w naszym kraju określa na 10 mln. To o 6 proc. więcej niż rok wcześniej. Szybko rośnie liczba heavy userów, czyli słuchaczy włączających podcast przynajmniej raz w tygodniu: z 5,6 mln w 2022 r. do 7 mln w 2023 r. „Puls Biznesu” chce być częścią tego rynku i trendu, choć wiemy, że nie będzie łatwo. Nieprzerwanie od 28 lat dostarczamy jakościowej informacji i analiz. Utrzymaliśmy pozycję czołowego biznesowego medium dzięki Wam, Czytelnikom. Będzie nam niezwykle miło, jeśli oprócz papierowej i internetowej wersji „Pulsu Biznesu” sięgniecie również po nasze podcasty. Zapraszamy do słuchania PB Brief podczas porannej kawy, spaceru z psem, biegania, podwózki dzieci do szkoły. Podcast można odtwarzać o dowolnej porze dnia. Zawsze jest czas na dobrze podane wiadomości.

SOURCE : pb
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS