Home/business/Nowy ambasador XTB. Pikarska legenda w barwach polskiego fintechu

business

Nowy ambasador XTB. Pikarska legenda w barwach polskiego fintechu

XTB fintech oferujacy platforme inwestycyjna online i aplikacje mobilna startuje z najwieksza kampania marketingowa w swojej historii. Nowym ambasadorem polskiej firmy zostaje legenda sportu Zlatan Ibrahimovic. Wraz z dziaaniami reklamowymi XTB wprowadza rowniez nowa identyfikacje wizualna.

September 22, 2024 | business

XTB, fintech oferujący platformę inwestycyjnąonline i aplikację mobilną, startuje z największą kampanią marketingową wswojej historii. Nowym ambasadorem polskiej firmy zostaje legenda sportu –Zlatan Ibrahimović. Wraz z działaniami reklamowymi, XTB wprowadza również nowąidentyfikację wizualną. fot. www.imagephotoagency.it / / imago sport / Forum Działaniamarketingowe XTB od lat łączą świat sportu i inwestycji. Tegoroczna kampaniajesienna stanowi rozwinięcie tej koncepcji. Zlatan Ibrahimović to nie tylkoikona piłki nożnej, ale także postać doskonale odnajdująca się w mediachspołecznościowych - jego profile śledzi ponad 120 milionów osób - oraz wbiznesie. To właśnie dlatego szwedzki sportowiec został wybrany na globalnegoambasadora XTB, który ma pokazać pełnię możliwości polskiej platformyinwestycyjnej. Ibrahimović promuje XTB w 14 krajach XTB jestpierwszą polską firmą, z którą nawiązał współpracę Zlatan Ibrahimović. Byłypiłkarz, a obecnie działacz sportowy i przedsiębiorca, będzie promowałplatformę inwestycyjną i aplikację mobilną w 14 krajach na całym świecie.Kampania obejmie działania digitalowe oraz offline, w tym reklamy OOH i emisjew tradycyjnej telewizji. Zobacz także Postaw pierwsze kroki ku bezpiecznym inwestycjom — przeczytaj nasz poradnik o Obligacjach Skarbowych! - Zlatan Ibrahimović to idealny ambasador dlaXTB. Przez całą swoją karierę udowadniał, że potrafi się wyróżnić nie tylko naboisku, ale także w każdym innym przedsięwzięciu, w które się angażował. Jegopasja, pracowitość i nieustanny głód wyzwań oraz wszechstronność doskonaleodzwierciedlają wartości, które przyświecają naszej marce - mówi OliwiaSzpigiel, Chief Marketing Officer w XTB. [link do reklamy] Jesiennakampania telewizyjna rozpocznie się w Polsce, Portugalii, Czechach, Słowacji,oraz Rumunii. Za koncepcję spotów z udziałem Zlatana Ibrahimovicia odpowiadaagencja kreatywna McCann, a za produkcję - dom produkcyjny Dobro. XTB zmienia identyfikację wizualną na swoje20-lecie Rok 2024jest dla XTB wyjątkowy - polski fintech świętuje 20-lecie działalności. Wzwiązku z tym, oprócz rekordowej kampanii marketingowej z udziałem gwiazdysportu i mediów społecznościowych, firma zdecydowała się na odświeżenieidentyfikacji wizualnej. Wprowadzono nowe logo, dedykowany font oraz spójnysystem wizualny, który będzie stosowany we wszystkich materiałach, zarównozewnętrznych, jak i wewnętrznych. - 20-lecie to doskonała okazja, aby pokazaćświatu, jak XTB ewoluowało przez lata. Jesteśmy polskim fintechem, któryudowadnia, że w naszym kraju można tworzyć technologie o globalnym zasięgu.Nowa identyfikacja wizualna w pełni oddaje nowoczesny charakter naszej firmy- komentuje Szymon Szymański, Chief Growth Officer w XTB. Źródło: Informacja prasowa

SOURCE : bankier
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS