Blogs
Home/business/Lady Gaga i Oprah Winfrey na wiecach Kamali Harris kosztoway krocie. Obliczono wydatki z kampanii prezydenckiej

business

Lady Gaga i Oprah Winfrey na wiecach Kamali Harris kosztoway krocie. Obliczono wydatki z kampanii prezydenckiej

Zespo Kamali Harris wyda co najmniej 20 milionow dolarow na wystepy gwiazd podczas jej nieudanej kampanii prezydenckiej jak ujawniy federalne zapisy wyborcze. Lady Gaga Oprah Winfrey czy Ricky Martin nie pomogli jej jednak wygrac prezydentury.

November 13, 2024 | business

Zapisy Federalnej Komisji Wyborczej pokazują, że Harpo Productions Oprah Winfrey otrzymało 1 mln dol. 15 października, kilka tygodni po tym, jak Winfrey przemawiała również na kulminacyjnym wiecu wyborczym Harris w Filadelfii wieczorem przed dniem wyborów. Trump z łatwością wygrał Kolegium Elektorów i głosowanie powszechne. Według Politico kampania Demokratów zakończyła się z co najmniej 20 mln dol. długu. Z 1 mld dol. zebranych przez Harris, do 16 października pozostało tylko 118 mln. Koncerty na wiecach nie pomogły Kampania Harris wydała znaczną część swojego funduszu na wydarzenia pełne gwiazd z udziałem elit Hollywood, które wykonywały piosenki lub były gospodarzami jej wieców. Demokraci są wściekli, że kampania Harris nie była w stanie pokonać Trumpa i wskazują palcami na decyzje dotyczące wydatków. Zgłoszenia do Federalnej Komisji Wyborczej ujawniły, że k . Daty zgłoszeń pokrywają się z koncertami znanych nazwisk i wiecami wyborczymi z udziałem rapera 2 Chainza w Georgii i The Isley Brothers w Wisconsin. Lady Gaga i Ricky Martin w swing states Daty raportów wydatków obejmują koncerty w przeddzień wyborów z udziałem wielu sławnych wykonawców w stanach wahających się (tzw. swing states). Wydarzenia te zwiększyły łączną kwotę za występy gwiazd do ponad 20 milionów dolarów. "Miliony ciężko pracujących rodzin z klasy średniej przekazały darowizny na kampanię Kamali. Zamiast dotrzeć do wyborców i dzielić się swoim programem z ich darowiznami, Harris wydała miliony na gwiazdy popu i celebrytów, którzy dołączyli do niej na scenie" — powiedział dla "Washington Times" strateg Partii Republikańskiej Jimmy Keady. "Wykorzystując ciężko zarobione pieniądze darczyńców na płacenie Hollywood, Demokraci pokazali, że nie mają kontaktu ze zwyczajną Ameryką" – dodał. Dokumenty pokazują: miliony na produkcję wydarzeń Kilka firm medialnych otrzymało znaczne płatności od kampanii Harris, chociaż ich rola jest niepewna. Z dokumentów wyborczych wynika, że ​​Viva Creative, agencja marketingowa, która organizowała wydarzenia z Winfrey i komikiem Trevorem Noahem, otrzymała 1,8 mln dol. za produkcję wydarzeń we wrześniu i październiku. Majic Productions, firma z siedzibą w Wisconsin zajmująca się oświetleniem i dźwiękiem, która pracowała przy NBA Playoffs i Super Bowl, otrzymała 2,3 mln dol. Vox Productions, firma z Los Angeles specjalizująca się w projektowaniu scenografii i zarządzaniu obiektami, otrzymała wiele płatności o łącznej wartości prawie 1 mln dol. Z kolei Production Management One w Maryland otrzymało 1,7 mln dol. Firma specjalizuje się w projektowaniu scenografii, oświetleniu i innych technologiach planowania wydarzeń. Trump ze znacznie mniejszymi wydatkami . uruchomiona 16 października. Kilka firm zajmujących się wysyłką bezpośrednią otrzymało ponad 1 mln dol. w ostatnich dniach kampanii. Trump, który w dużej mierze unikał poparcia celebrytów z wyjątkiem np. Kid Rocka i Hulka Hogana, nie wydał na wydarzenia tak dużo jak Kamala Harris, jak pokazują zapisy FEC. Jego największe wydatki na wydarzenia wyniosły prawie 600 tys. dolarów w maju 2023 r. dla Event Strategies Inc., firmy z siedzibą w Alexandrii w stanie Wirginia, która zapewnia klientom "zarządzanie i produkcję wydarzeń".

SOURCE : businessinsider_pl
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS