business
Jakie samochody najczesciej sprowadzane sa z Japonii do Europy
11 pazdziernika
Myśląc o autach z Japonii, z pewnością większość zainteresowanych będzie miała przed oczami takie modele, jak Honda NSX, Toyota Supra IV gen. lub Nissan Skyline GT-R R34. Okazuje się jednak, że rzeczywistość wygląda zupełnie inaczej, a japońskie domy aukcyjne oferują przede wszystkim samochody marek europejskich - np. Porsche, BMW czy Mercedes-AMG. To właśnie auta europejskie wiodą prym wśród kupujących. Dlaczego import samochodów marek europejskich klasy premium cieszy się tak dużym zainteresowaniem? Japończycy kochają motoryzację i kochają marki ze starego kontynentu. Dlatego auto powinno być luksusowe, mocne i najlepiej z kierownicą po lewej stronie. To ważne, bo zakup auta częściowo przystosowanego do ruchu prawostronnego zmniejsza koszty przygotowania do rejestracji. Należy jednak pamiętać, że auta z Japonii nadal będą wymagały zmiany reflektorów i konwersji radia oraz nawigacji. Dodatkowy plus stanowi fakt, że BMW z Japonii, Porsche z Japonii czy Mercedes z Japonii często będzie mieć bogate wyposażenie i doskonały stan techniczny, co w połączeniu z niskim przebiegiem jest receptą na jego długowieczność. Zamożni Japończycy bardzo dbają o stan pojazdu, bo przecież jest on wyznacznikiem statusu. Podobnie sprawa wygląda z kierownicą po lewej stronie, która oznacza, że nawet mając takie auto, właściciel potrafi sobie poradzić w ruchu lewostronnym, a więc jest lepszym kierowcą niż inni. Jakie są najpopularniejsze modele europejskich marek premium, które sprowadzamy z Japonii? W przypadku Mercedesów króluje S-klasa w najmocniejszych wersjach silnikowych oraz AMG. Dalej mamy bazujące na niej coupe, a więc model CL. Ogromnym zainteresowaniem cieszy się też Mercedes SL z typoszeregu R129. Ceny tego auta w Europie od lat nie przestają rosnąć, więc to nie tylko spełnienie motoryzacyjnych marzeń, ale również doskonała lokata kapitału. Spośród wszystkich modeli marki BMW do Europy najczęściej trafiają M3 typoszeregu E30 i E46. Nie brakuje też chętnych na egzemplarze serii 7. O dziwo mowa tu nie tylko o kultowej E38, ale również niesławnej E65, którą zaprojektował Chris Bangle i zdecydowanie wyprzedziła ona swoją epokę. Wygląd tego samochodu cały czas budzi jednak kontrowersje, ale trzeba przyznać, że zestarzał się z godnością. W przypadku Porsche mówimy oczywiście o modelu 911. Najwięcej ofert stanowią samochody od typoszeregu 964 w zwyż. Ze starszych modeli częstym widokiem jest Carrera RS z typoszeregu 930. Po drugiej stronie barykady jest model ze znacznie krótszą historią - to Cayman GT4, który jest reklamowany przez producenta jako samochód torowy z homologacją drogową, zwłaszcza w wersji RS. Pierwsza generacja modelu Cayman była traktowana przez fanów marki jako ciekawostka przyrodnicza. Podobnie było z modelem Boxster. Cayman został jednak odczarowany w 2015 r., kiedy druga generacja doczekała się liftingu i trafiła do sprzedaży jako 718 Cayman. Import auta z Japonii warto powierzyć sprawdzonemu i zaufanemu pośrednikowi, który przeprowadzi cały proces od początku do końca. Jedną z takich firm na rynku polskim jest sprowadzająca auta z Japonii Sakura Motors . Wszystko zaczyna się od rozmowy, która ma określić budżet i poszukiwany model samochodu. Załóżmy, że chcesz sprowadzić Porsche 911 z Japonii. Wszystko zaczyna się od znalezienia aukcji, które będą spełniać odpowiednie kryteria. Po wybraniu samochodu następuje jego weryfikacja, a kolejnym krokiem jest udział w licytacji, do którego firma zachęca swoich klientów, bo zawsze można dokonać np. korekty budżetu. Po wygraniu aukcji należy zapłacić za auto i rozpoczyna się proces sprowadzenia go do Europy. Najczęściej wybieranym portem jest Rotterdam, ponieważ Holandia łączy niski poziom opłat celnych i podatkowych z krótkim czasem oczekiwania na odprawę. Po dopełnieniu formalności auto rusza w dalszą drogę do Polski, gdzie jest dostarczane pod adres wskazany przez klienta. Sakura Motors nie tylko pomaga sprowadzić auto, ale również oferuje szeroki wachlarz usług w postaci pomocy przy przygotowaniu do rejestracji.
PREV NEWSOstatnie tygodnie udowodniy jak wazna jest rola ubezpieczen
NEXT NEWSTSUE Facebook musi ograniczyc wykorzystanie danych uzytkownikow do spersonalizowanych reklam
Rynek odrzuca ciecie stop proc. o 50 pb przez Fed
Rynek pracy w USA wypad znacznie lepiej niz przewidywano. Imponujaca liczba 254 tys. nowych miejsc pracy i spadek stopy bezrobocia do 41 proc. ucinaja spekulacje odnosnie mozliwego mocniejszego ciecia stop procentowych przez Fed w listopadzie. Zatem w tym momencie scenariuszem bazowym jest ruch o 25 pb. Rynek dostosowa swoja wycene przez co dolar zyska na wartosci a zoto zostao znacznie przecenione ale wciaz pozostaje powyzej 2630 USD.
TSUE Facebook musi ograniczyc wykorzystanie danych uzytkownikow do spersonalizowanych reklam
Firma Meta musi ograniczyc wykorzystanie danych osobowych zebranych z nalezacego do niej portalu spoecznosciowego Facebook do spersonalizowanych reklam - orzek w piatkowym wyroku Trybuna Sprawiedliwosci UE w Luksemburgu.
Tencent i rodzina Guillemontow rozwazaja wykupienie Ubisoftu
Chinska firma technoogiczna oraz Guillemont Brothers konsultuja sie w celu znalezienia sposobu na ustabilizowanie znajdujacego sie w kopotach Ubisoftu wynika z nieoficjalnych informacji agencji Bloomberg. Jedna z omawianych mozliwosci obejmuje poaczenie si w celu wycofania firmy z obrotu publicznego.
Sprzedaz obligacji spada o poowe
Powoli rozkreca sie jesienny sezon emisji obligacji kierowanych do inwestorow indywidualnych. Zapisy zbiera Olivia Fin a od poniedziaku doaczy do niej Kruk. Juz teraz wartosc ofert przekroczya ubiegoroczne. W tle nieznacznie ale jednak osuwaja sie wyceny na Catalyst.
Unijne ca na chinskie elektryki. Wiadomo jak zagosowaa Polska
Nie byo jednomyslnosci w unijnym gosowaniu nad wprowadzeniem ce na samochody elektryczne z Chin. Ostatecznie panstwa czonkowskie uzgodniy wprowadzenie taryf celnych na chinskie elektryki a Polska oddaa gos na tak.
Badz drugim Bradem Pittem
Dlaczego zakupy z nawyku moga byc korzystne w jakim celu warto miec krotkowidza w zespole marketingowym i jaka funkcje spenia marka sekrety decyzji konsumenckich odkrywa przed nami Phil Barden kreator globalnych kampanii dla T-Mobile i Unilever oraz autor ksiazki Odkoduj puapki myslenia w biznesie.