Home/business/InPost liderem w kolejnym segmencie rynku. Do tej pory by drugi

business

InPost liderem w kolejnym segmencie rynku. Do tej pory by drugi

Zdecydowana wiekszosc robiacych zakupy w internecie jako forme dostawy wybiera paczkomaty InPostu - wynika z badan miedzynarodowej agencji Kantar. Firma po raz pierwszy zajea tez pierwsze miejsce jako firma kurierska z ktorej najczesciej korzystaja klienci decydujacy sie na dostawe paczki pod konkretny adres. Jej usugi wybiera 45 proc. klientow. W 2023 roku InPost zajmowa drugie miejsce z wynikiem 33 proc.

October 08, 2024 | business

Z badania agencji Kantar wynika też, że Zdecydowana większość (82 proc.) argumentuje swój wybór ekologicznym sposobem dostaw. InPost jest też najlepiej rozpoznawalną marką dostarczającą przesyłki. "Otrzymał 98 proc. wskazań" - informuje Kantar. Użytkownicy chwalą InPost za innowacje, wskazując na nowoczesne rozwiązania mobilne i internetowe. (79 proc. badanych). Niemal tyle samo deklaruje, że lubi markę InPost i uznaje ją za odnoszącą sukcesy na rynku. Na koniec sierpnia 2024 roku InPost miał 78 000 punktów, w tym ponad 43 000. paczkomatów. Posiadał też ponad . Są nimi np. sklepy czy stacje benzynowe. Paczkomaty InPost można znaleźć w dziewięciu europejskich krajach. Oprócz Polski, gdzie jest ich 24000, We Francji jest ich 6000, we Włoszech - 2700, a w Hiszpanii 1700. Eksperci zapewniają, że sieć paczkomatów będzie się rozwijała. Według najnowszego raportu międzynarodowej firmy badawczej Gemius, "Zajmuje pierwsze miejsce zarówno w dostawach (95 proc.), jak i w zwrotach (75 proc.). Bliskość automatu paczkowego zachęca do zakupów online 84 proc. badanych. Ważne są również możliwość śledzenia paczki (83 proc.) oraz dostawa w weekend (73 proc.). Taki sam odsetek wskazuje na zarządzanie przesyłką przez aplikację mobilną" - wymienia Gemius.

SOURCE : interiabiznes
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS