Home/business/Grow Now otwiera swoje biuro w USA - to nowe mozliwosci globalnej sprzedazy dla polskich marek

business

Grow Now otwiera swoje biuro w USA - to nowe mozliwosci globalnej sprzedazy dla polskich marek

Nalezaca do polskiej grupy marketingowo-technologicznej Group One agencja Grow Now ktora swiadczy usugi end-to-end we wdrozeniach i skalowaniu sprzedazy na marketplaceach otwiera w USA swoje biuro i mozliwosc rozwoju dla polskich marek na jednym z najwiekszych swiatowych rynkow e-commerce. Ekspansja spoki umozliwi klientom dotarcie do ponad 300 mln nowych konsumentow.

October 01, 2024 | business

To ogromny potencjał wzrostu sprzedaży dla polskich firm. Dzięki agencji Grow Now, która właśnie otworzyła swoją filię w Stanach Zjednoczonych, będą one miały możliwość wystawienia swoich produktów na amerykańskim rynku. Polska spółka, wchodząc na rynek USA, będzie dostarczała swoim klientom usługi end-to-end, które wiążą się z całym procesem sprzedaży na amerykańskich platformach tj. logistyka, kwestie prawne, strategia cenowa, kreacja i promocja. Marki i producenci, decydując się na sprzedaż na marketplace’ach za oceanem, muszą zadbać jedynie o dostępność produktów. Przyspieszy to zdecydowanie cały proces zagranicznego rozwoju. Ten model sprzedaży e-commerce za granicą, w oparciu o największe platformy, nie wymaga również od firm tak dużych inwestycji jak w przypadku tworzenia własnych platform sprzedażowych, adaptowania ich do specyfiki nowych rynków, budowania rozpoznawalności i ich zasięgu. Za ekspansję, a także rozwój spółki Grow Now na rynku USA odpowiadać będą Przemysław Brejwo Managing Partner w Grow Now oraz Michał Pańko Acting Business Director agencji. - Otwierając swoje biuro w USA Grow Now jest drugą po Salestube spółką należącą do polskiej grupy marketingowo-technologicznej Group One, która zarejestrowała swoją działalność w Stanach Zjednoczonych. Konsumenci coraz częściej decydują się na zakupy za pośrednictwem marketplace’ów nie tylko z wygody, jaką oferują szybkie zakupy online, ale również z uwagi na większą dostępności i wybór produktów. W USA, czyli jednym z największych rynków konsumenckich na świecie, tylko w 2023 roku liczba transakcji dokonanych przez użytkowników na platformie Amazon stanowiła prawie 38% całego rynku e-commerce3. W 2023 roku Amazon osiągnął roczny przychód sprzedaży netto w granicach 575 miliardów dolarów4, a szacuje się, że na koniec tego roku amerykański marketplace będzie opowiadał już za niespełna połowę transakcji przeprowadzonych w ramach e-commerce w USA5. Więcej informacji: 1 https://www.digitalcommerce360.com/top-online-marketplaces-data-stats/ 2 https://www.ecpodatkowe.pl/2024/02/15/e-commerce-w-polsce-i-na-swiecie-w-2024-liczby-trendy-i-prognozy/ 3 https://www.repricerexpress.com/amazon-statistics/ 4 https://www.statista.com/statistics/266282/annual-net-revenue-of-amazoncom/ 5 https://www.repricerexpress.com/amazon-statistics/

SOURCE : businessinsider_pl
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS