Home/business/Chcia zapacic za zakupy. Przez bad systemu z jego konta znikneo ponad 750 z

business

Chcia zapacic za zakupy. Przez bad systemu z jego konta znikneo ponad 750 z

Choc gotowka ma swoich zwolennikow to nie mozna zaprzeczyc ze patnosci dokonywane karta telefonem lub zegarkiem w sklepach stacjonarnych sa o wiele szybsze i wygodniejsze. W takich sytuacjach mozemy uniknac problemow zwiazanych m.in. z szukaniem drobnych w portfelu czy uzyskaniem reszty od sprzedawcy. Historia jednego z klientow popularnej sieci marketow pokazuje jednak ze patnosc karta rowniez moze przysporzyc nerwow. W sprawie chodzi o bad systemu i pobranie ponad 750 z.

October 23, 2024 | business

Dziennik "Fakt" opisał sprawę . Z powodu błędu systemu z konta mężczyzny zniknęło . Środki wróciły na jego konto dopiero po 21 dniach od złożenia reklamacji i wcześniejszym nagłośnieniu sprawy w mediach społecznościowych. W sprawie głos zabrała również niemiecka sieć dyskontów spożywczo-przemysłowych. Kilka dni temu , która specjalizuje się w kontaktach zawodowo-biznesowych, pojawił się wpis jednego z klientów Aldi. Z informacji przekazanych przez mężczyznę wynika, że gdy chciał zapłacić za zakupy, doszło do błędu systemu, wskutek czego . "Chciałbym zwrócić uwagę na bardzo niepokojącą sytuację, która miała miejsce w jednym z Waszych sklepów. , z powodu błędu systemu, " - czytamy w poście opublikowanym w serwisie. "Minęło już 19 dni od tego zdarzenia oraz 17 (!) dni od momentu złożenia reklamacji" - dodał mężczyzna. Chcąc jak najszybciej wyjaśnić tę sprawę, mężczyzna . Nie uzyskał tam niestety konkretnych informacji na temat tego, kiedy niesłusznie pobrane środki wrócą na jego konto. "Na ten moment czuję się, jakby bez żadnych wyjaśnień ani rozwiązania problemu" - podkreślił. Po kilku dniach post został zedytowany. Mężczyzna nie ukrywał frustracji, podkreślając, że o status sprawy. "Czyż UOKiK to musi być następny krok?" - spytał klient marketu. Następnego dnia zamieścił informację o tym, że sprawa została rozwiązana, a środki wróciły na jego konto. " , Aldi w końcu . (...) Rozumiem, że błędy w oprogramowaniu mogą się zdarzać, jednak mam nadzieję, że w przyszłości będzie rozwiązywać problemy klientów w bardziej profesjonalny sposób" - czytamy w poście opublikowanym na platformie LinkedIn. "Przelew wyszedł od nas i " - przekazała w rozmowie z "Faktem" Agata Biernacka, kierownik działu komunikacji w Aldi. W komentarzu zmieszczonym pod postem napisało, że przeprasza za tę sytuację i że "jest to , który nie powinien mieć miejsca". "W standardowej procedurze zgłoszenie reklamacyjne dot. podwójnej płatności ze sklepu trafia bezpośrednio do działu księgowości, który po weryfikacji przekazuje zlecenie operacji zwrotu do bezpośredniej realizacji przez operatora zewnętrznego. , za co jeszcze raz bardzo przepraszamy" - dodano.

SOURCE : interiabiznes
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS