Home/tourism/Yanosik promuje polskie atrakcje turystyczne wsrod kierowcow

tourism

Yanosik promuje polskie atrakcje turystyczne wsrod kierowcow

Nowa funkcja w aplikacji dla kierowcow Yanosik ma na celu promowanie ciekawych miejsc w Polsce i zachecanie kierowcow do ich odkrywania.

By Nelly Kamińska | June 28, 2024 | tourism

Polska aplikacja dla kierowców Yanosik wzbogaciła się o nową funkcję - informuje użytkowników o ciekawych miejscach na ich trasie, zachęcając do ich odwiedzenia. Atrakcje mogą zgłaszać do Yanosika regionalne organizacje turystyczne. Pierwszym regionem, który dołączył do projektu i już widzi efekty, jest Pomorze. Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna (PROT) zgłosiła do Yanosika 60 punktów z atrakcjami i zabytkami. Dane Yanosika pokazują, że przyciągają one obecnie zauważalnie większą liczbę turystów, na przykład okolice wsi Marzęcino z najniżej położonym punktem w Polsce odwiedziło w tym roku o 44 procent kierowców więcej niż w roku 2023, Twierdzę Wisłoujście o prawie 39 procent więcej, a Wielbłądzi Garb w Krynicy Morskiej o ponad 34 procent więcej. Jeszcze przed rozpoczęciem sezonu letniego, w którym realizowana jest znaczna część podróży, wzrosła liczba odwiedzin miejsc z atrakcjami turystycznymi, takich jak zwodzony most w Małych Swornegaciach (o 23 procent), dom podcieniowy w Trutnowach (o 21 procent), grodzisko Owidz (o 18 procent), Muzeum Hymnu Narodowego w Będominie (o 16 procent), Muzeum Diecezjalne w Pelplinie (o 15 procent) czy latarnia morska Gdańsk Nowy Port (o 14 procent). Jak działa nowa funkcja Yanosika? Każdy użytkownik aplikacji, który podróżuje trasą ze zgłoszonymi atrakcjami, dostaje już 10 kilometrów przed nimi komunikat graficzny z nazwą zabytku lub atrakcji i strzałką z opcją nawigacji bezpośrednio do nich. Informowanie o atrakcji turystycznej z wyprzedzeniem pozwala odpowiednio wcześnie zaplanować zjazd lub zorganizować przerwę w ciekawej lokalizacji. Yanosik Ponadto każda atrakcja ma specjalną ikonę na mapie, co także pozwala kierowcom wcześniej zaplanować wizytę w wybranym miejscu. Kolejna informacja w aplikacji jest wyświetlana 500 metrów przed atrakcją. Komunikat ma formę banera z nazwę zabytku lub atrakcji i ruchomą strzałką kierunkową ze zmienną odległością do punktu. Z aplikacji Yanosik korzysta miesięcznie 2 miliony użytkowników, każdego dnia pokonują łącznie 50 milionów kilometrów. W godzinach szczytu z Yanosika korzysta ponad 200 tysięcy kierowców. W długie weekendy aplikacja bije rekordy popularności - 7 czerwca system odnotował prawie 267,8 tysiąca aktywnych użytkowników online.

SOURCE : rp
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS