technology
Rozwoj Stellaris zwolni poniewaz Paradox rozwaza jak powinna wygladac przyszosc kosmicznej strategii 4X
Tworcy Stellaris posuchali graczy zirytowanych zbyt czestymi aktualizacjami. Deweloperzy pytaja tez fanow ktore funkcje gry sa swietoscia a ktore wymagaja zmian.Informacja Rozwoj Stellaris zwolni poniewaz Paradox rozwaza jak powinna wygladac przyszosc kosmicznej strategii 4X zostaa opublikowana przez GRYOnline.pl 8 listopada 2024.
Wiadomość gry 8 listopada 2024, 13:15 autor: Jakub Błażewicz Rozwój Stellaris zwolni, ponieważ Paradox rozważa, jak powinna wyglądać przyszłość kosmicznej strategii 4X Twórcy Stellaris posłuchali graczy zirytowanych zbyt częstymi aktualizacjami. Deweloperzy pytają też fanów, które funkcje gry są „świętością”, a które wymagają zmian. Źródło fot. Paradox Interactive. i Spis treści: Wizja gry po 9 latach Za szybko od czasów „Lema” Beta, dług technologiczny i „święte” funkcje Rozwój Stellaris nieco zwolni, by dać twórcom czas na przemyślenie „wizji” gry, a graczom „stabilizację”. Stephe „Eldarin” Murray, reżyser gry, podzielił się swoimi przemyśleniami w kolejnym dzienniku dewelopera opublikowanym na Steamie. Wpis numer 361 to niejako restart, który nawiązuje do pierwszego dziennika sprzed prawie dekady tytułem („Vision”), ale też pytaniem: czym jest Stellaris ? Wizja gry po 9 latach Twórca niejako powtórzył podstawowe założenia projektu, które zespół wyłożył w 2015 roku, i wskazał, jak zostały one zrealizowane obecnie: „Galaktyka jest rozległa i pełna cudów” (co pozwala na realizację i przeżycie „każdej historii, tropu lub fantazji graczy” w konwencji science fiction); „ Stellaris to żyjąca gra” (czyli strategia 4X, aczkolwiek obecnie wzbogacona o elementy grand strategy i „roleplayowe”); „Każda rozgrywka jest inna” (co wywołuje uczucie niepewności i „zaciekawia” tym, co może się zdarzyć w trakcie gry). Co jest tu najważniejsze zdaniem Murraya, to nacisk na graczy, bo ostatecznie Stellaris jest „ich grą”. Twórcy zwracają więc uwagę na ich opinię, a to, co usłyszeli od fanów w kontekście dodatku The Machine Age , zmusiło ich do weryfikacji planów na 2025 rok. Za szybko od czasów „Lema” Jest to o tyle istotne, że studio pracuje na „długoterminowych harmonogramach” i od dawna grzebie przy dodatkach na przyszły rok. Sęk w tym, że sporo osób miało narzekać na „kwartalne” wydawanie nowości do Stellaris jako zbyt szybkie wprowadzanie zmian . Nie chodzi przy tym tylko o mody (które muszą być aktualizowane pod każdą nową wersję gry), ale też zakłócanie prowadzonych przez gracza rozgrywek. Dlatego też zespół postanowił zmienić tę strategię, stosowaną od czasów aktualizacji 3.1 „Lem” . Studio ma spore plany wobec Stellaris , ale wstrzyma się z nimi, by pozwolić grze „ustabilizować się”. Jedyny wyjątek zrobiono dla nowego ekranu ustawień rozgrywki – ten bowiem został ukończony szybciej i trafił do gry w DLC Grand Archive . Beta, dług technologiczny i „święte” funkcje Ponadto deweloper pozwoli graczom na przetestowanie niektórych z tych dużych zmian w ramach bety, którą zaplanowano na pierwszy kwartał 2025 roku. Zastąpi to debiut pełnej wersji aktualizacji 3.15 i sprawi, że kolejna wersja gry (mniej więcej w majową rocznicę wydania Stellaris ) będzie większa niż dotychczas. Murray ma też nadzieję, że to spowolnienie pozwoli studiu uporać się z „długiem technologicznym” (termin ten odnosi się do sytuacji, gdy firma korzysta z nieoptymalnych rozwiązań programistycznych w celu zaoszczędzenia na krótką metę), który urósł wskutek dotychczasowego tempa rozwoju Stellaris . Jednocześnie twórca zachęca graczy do zostawiania uwag odnośnie wizji gry: czy się z nią zgadzają, jaka jest ich opinia na temat poszczególnych systemów oraz które elementy są nienaruszalną „świętością”, bez których „ Stellaris nie byłoby już Stellaris ”. Fani ochoczo posłuchali Murraya , nawet jeśli niektórzy z nich mają obawy w kontekście ostatnich problemów Paradox Interactive. Co prawda wydawca miał się zreflektować i przyznać do błędów popełnionych w ostatnich latach, ale gracze czekają na efekty zmiany podejścia, a nie szumne deklaracje. Stellaris – poradnik do gry
PREV NEWSMroczne Stardew Valley nie wybacza bedow. Mirthwood oczami fana cozy symulatorow farmy
NEXT NEWSNa te wynalazki czeka cay swiat naukowcy robia co moga
Gnom Crawly traci scene. Uderzyli go tam gdzie boli najbardziej
Gnom Crawly traci scene. Uderzyli go tam gdzie boli najbardziej
By Maciej GajewskiNajwieksza na swiecie morska farma fotowoltaiczna uruchomiona w Chinach
Chiny poszy po kolejny rekord. Panstwo Srodka uruchomio najwieksza na swiecie morska farme fotowoltaiczna. Jest ogromna i ma docelowo dostarczac energie odpowiadajaca zapotrzebowaniu az 267 mln gospodarstw domowych. Chiny chca w ten sposob zmniejszyc zaleznosc od paliw kopalnych.
350 tys. z kary za wyciek danych. Wyaczyli antywirusa
UODO ukara firme sprzedajaca m.in. drzwi antywamaniowe kara w wysokosci ponad 350 tys. z. Ukarani zostana tez wspolnicy spoki cywilnej ktorej firma powierzya przetwarzanie danych. Wszystko przez duzy wyciek ktory mia miejsce w listopadzie.
GTA 6 ma coraz wyzsza poprzeczke do przeskoczenia. Jesienna aktualizacja NVE dodaa realistyczne oswietlenie do GTA 5
GTA V pieknieje z kazdym rokiem modyfikacja NaturalVision Evolved dodaa do popularnej gry realistyczne oswietlenie i odbicia dzieki ktorym zerkanie w boczne lusterka stao sie niezwykle satysfakcjonujace.Informacja GTA 6 ma coraz wyzsza poprzeczke do przeskoczenia. Jesienna aktualizacja NVE dodaa realistyczne oswietlenie do GTA 5 zostaa opublikowana przez GRYOnline.pl 16 listopada 2024.
Mia jej dac 5 tys. dolarow. Przelaa mu 2 mln z
Policja z Radomia poinformowaa o niewiarygodnej historii 21-latki z Siedlec. Uwierzya ona ze biznesmen z USA przekaze jej 5 tys. dolarow. Musiaa w zwiazku z tym uiscic pewna opate. Sytuacja sie rozwinea i w ciagu 15 roku stracia blisko 2 mln z.
Konami wzieo przykad z Rockstara oraz GTA i naprawio remastery MGS-ow. Po PC wreszcie przysza pora na konsole
Konami nie zapomniao o kolekcji remasterow spod znaku MGS i po aktualizacji na pecetach zabrao sie takze za naprawianie wersji konsolowych biorac na warsztat ustawienia rozdzielczosci.Informacja Konami wzieo przykad z Rockstara oraz GTA i naprawio remastery MGS-ow. Po PC wreszcie przysza pora na konsole zostaa opublikowana przez GRYOnline.pl 16 listopada 2024.