Blogs
Home/technology/Konami wzieo przykad z Rockstara oraz GTA i naprawio remastery MGS-ow. Po PC wreszcie przysza pora na konsole

technology

Konami wzieo przykad z Rockstara oraz GTA i naprawio remastery MGS-ow. Po PC wreszcie przysza pora na konsole

Konami nie zapomniao o kolekcji remasterow spod znaku MGS i po aktualizacji na pecetach zabrao sie takze za naprawianie wersji konsolowych biorac na warsztat ustawienia rozdzielczosci.Informacja Konami wzieo przykad z Rockstara oraz GTA i naprawio remastery MGS-ow. Po PC wreszcie przysza pora na konsole zostaa opublikowana przez GRYOnline.pl 16 listopada 2024.

November 16, 2024 | technology

Wiadomość gry 16 listopada 2024, 14:28 autor: Krzysztof Kałuziński Konami wzięło przykład z Rockstara oraz GTA i naprawiło remastery MGS-ów. Po PC wreszcie przyszła pora na konsole Konami nie zapomniało o kolekcji remasterów spod znaku MGS i po aktualizacji na pecetach, zabrało się także za naprawianie wersji konsolowych, biorąc na warsztat ustawienia rozdzielczości. Źródło fot. Konami i Wydanie dobrze zremasterowanych klasyków często stanowi większy problem niż praca nad nowymi grami, o czym boleśnie przekonali się zarówno twórcy Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition , jak i producenci odnowionych edycji Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 . Studio Rockstar Games potrzebowało aż 3 lat na wprowadzenie istotnych poprawek w trylogii GTA – w ich ślady poszło również Konami, które zdecydowało się jednak zrobić to znacznie szybciej . Poprawki wprowadzone rok po premierze remasterów z cyklu Metal Gear nadal nie zadowalają jednak wszystkich. Konami popracowało nad rozdzielczością w remasterach MGS 2 i MGS 3 Użytkownicy konsol musieli czekać do 15 listopada na aktualizację odnowionej kolekcji MGS do wersji 2.0.0, która na pecetach dostępna jest od 25 września tego roku . Łatka koncentruje się na nowych możliwościach ręcznej zmiany rozdzielczości w grach MGS 2: Sons of Liberty oraz MGS 3: Snake Eater . Od teraz gracza zyskali wybór między trybem oryginalnym a rozszerzonym z ostrzejszym obrazem. Konami Ustawienia zależą od technicznych barier danego sprzętu, dlatego w przypadku PS4 ograniczymy się do Full HD (1080p), w Xboksie Series S do Wide Quad High Definition (1440p), natomiast w PS4 Pro, PS5 i Xboksie Series X otrzymamy dostęp do 4K (2160p) . Konami wprowadziło też trzecią opcję, dzięki której ustalimy preferowaną rozdzielczość, skalowanie oraz jakość przerywników filmowych. Skutków aktualizacji praktycznie nie odczują użytkownicy Switcha przez brak wspomnianych opcji na konsoli od Nintendo. Mogą za to zmienić ustawienia kontrolera, podobnie jak posiadacze pozostałych platform. Twórcy łatają remastery Metal Gear Solid , ale gracze wciąż są niezadowoleni Konami reaguje szybciej niż Rockstar Games, ale nadal ma trudności w starciu z oczekiwaniami fanów. Od wrześniowej aktualizacji na Steamie nie brakuje pozytywnych opinii o MGS: Master Collection Vol. 1 , co wcale nie odzwierciedla faktycznego stanu zestawu. W recenzjach dominują pozytywne słowa o fabule czy gameplayu, ale pośród nich wciąż pojawiają się narzekania na problemy techniczne. Niestabilna, rozpikselowana, wyblakła grafika, niemożliwe do mapowania sterowanie z opóźnieniem reakcji, co tylko chcesz. Nie pomogą też mody stworzone przez fanów: w listopadzie 2024 roku nie ma ani jednego moda – zaufaj mi, szukałem wszędzie – który mógłby skutecznie zwiększyć domyślną rozdzielczość wewnętrzną, bez błędów wywalających grę – pisze użytkownik For Great Justice. Zewstaw skradanek Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 zadebiutował 24 października 2023 roku. Nie spotkał się jednak z ciepłym przyjęciem ze względu na problemy techniczne premierowego wydania . Część z fanów poleca nawet zakup oryginalnych części cyklu w rodzimym serwisie GOG. Przemawia za nimi m.in. dostęp do przydatnych modów opracowanych przez fanów.

SOURCE : gry-online
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS