technology
Gabe Newell obwinia sie o brak dalszego ciagu Half-Life 2. To jego osobista porazka ktorej dzisiaj mocno zauje
20. rocznica wydania Half-Life 2 to kolejna okazja by wspomniec niewydana nigdy kontynuacje historii Gordona Freemana. Gabe Newell wyzna ze traktuje te porazke bardzo osobiscie ale okazuje sie ze czesc winy spoczywa tez na innej grze ze stajni Valve.Informacja Gabe Newell obwinia sie o brak dalszego ciagu Half-Life 2. To jego osobista porazka ktorej dzisiaj mocno zauje zostaa opublikowana przez GRYOnline.pl 16 listopada 2024.
Wiadomość gry 16 listopada 2024, 20:23 autor: Krzysztof Kałuziński Gabe Newell obwinia się o brak dalszego ciągu Half-Life 2. To jego „osobista porażka”, której dzisiaj mocno żałuje 20. rocznica wydania Half-Life 2 to kolejna okazja, by wspomnieć niewydaną nigdy kontynuację historii Gordona Freemana. Gabe Newell wyznał, że traktuję tę porażkę bardzo osobiście, ale okazuje się, że część winy spoczywa też na innej grze ze stajni Valve. Źródło fot. Valve Corporation i Spis treści: Jak Left 4 Dead „zabiło” Half-Life 2: Episode Three Valve próbowało przebić własne pomysły Książka Raising the Bar zdradzi więcej szczegółów o finałowym epizodzie Half-Life’a 2 Valve z przytupem celeberuje 20. rocznicę wydania Half-Life’a 2 nie tylko udostępniając grę za darmo , ale również wprowadzając do niej szereg poprawek i przeceniając cały cykl dostępny na Steamie. W tej wiadomości skupmy się jednak na przygotowanym z tej okazji filmie dokumentalnym, w tym na niespełnionym marzeniu każdego entuzjasty losów Gordona Freemana – Epizodzie 3 , który Gabe Newell uważa za swoją „osobistą porażkę”. Jak Left 4 Dead „zabiło” Half-Life 2: Episode Three Przeszło 2-godzinny materiał koncentruje się na historii Valve oraz procesie powstawania drugiej odsłony cyklu wraz z odcinkami rozszerzającymi fabułę. W filmie udział wzięli członkowie oryginalnego zespołu, powracając do tematu finałowego epizodu. Okazuje się, że jednym z powodów, przez który Half-Life 2: Episode Three nigdy nie ujrzał światła dziennego, była premiera FPS-a Left 4 Dead (przy okazji: Left 4 Dead 2 można do 18 listopada ogrywać za darmo , podziękujecie mi później). Po pół roku prac nad trzecim epizodem twórcy zostali oddelegowani do pomocy przy kultowej strzelance z zombiakami w rolach wrogów – po powrocie uznali, że... przegapili swoją szansę. Przymusowa przerwa przekonała zespół do konieczności stworzenia nowego silnika, czego konsekwencją było porzucenie projektu. Z perspektywy czasu inżynier David Speyrer stwierdził, że 2 lata wystarczyłyby do ukończenia Half-Life’a 2: Episode Three . Valve próbowało przebić własne pomysły Silnik nie był jednak jedynym problemem podczas projektowania gry. Twórcy chcieli, by trzeci epizod był lepszy niż poprzednie odsłony, co wywoływało nie tylko presję, ale i zmęczenie materiałem. Jak przyznał w filmie projektant David Riller: „Myślę, że zbadaliśmy naprawdę wiele kwestii, które mają sens w uniwersum i świecie Half-Life’a ”. Innymi słowy, twórcom brakowało pomysłów, jakie sami mogliby uznać za wystarczająco dobre . Warto jednak podkreślić, że nie była to kwestia fabuły, lecz nowych rozwiązań. Nie możesz być leniwy i powiedzieć „Och, ruszamy dalej z fabułą”. Nie możesz wycofać się z odpowiedzialności wobec graczy. Oczywiście, oni kochają fabułę. Kochają wiele, wiele jej aspektów. Ale mówiąc, że robisz to, bo ludzie chcą wiedzieć, co dzieje się dalej, sam wiesz – mogliśmy to wydać, to nie byłoby trudne. Moją osobistą porażką było to, że utknąłem. Nie byłem w stanie rozgryźć, jak Episode 3 miał popchnąć cokolwiek naprzód – wyznał w dokumencie Gabe Newell. Najwyraźniej planowane osadzenie akcji na Arktyce oraz wprowadzenie nowej broni i przeciwnika okazało się niewystarczające. Film zdradza jednak, że gra miała pozwolić nam na używanie Ice Gun’a , z którego pomocą moglibyśmy zamrażać przeciwników, tworzyć z lodu ochronne bariery lub podesty, ułatwiające m.in. przekraczanie wysokich ogrodzeń. W walce zmierzylibyśmy się z kolei z bezkształtną, płynną masą, zdolną wchłaniać w siebie obiekty , rozdzielać się czy przenikać przez kraty. Książka Raising the Bar zdradzi więcej szczegółów o finałowym epizodzie Half-Life’a 2 Szkoda, że nie dane nam było spróbować samemu ocenić, czy Half-Life 2: Episode Three sprostałby naszym oczekiwaniom. Warto jednak zobaczyć fragmenty rozgrywki ze wspomnianymi nowościami, które pojawiają się w ostatnich 10 minutach filmu. Więcej na temat niewykorzystanego materiału dowiemy się z książki Raising the Bar , czyli prawdziwej gratki dla fanów. Pozycja wydana oryginalnie w 2004 temu ma doczekać się nowego, rozszerzonego wydania. Na koniec natomiast mała ciekawostka – na profilu NVIDIA GeForce UK w serwisie X pojawiła się możliwość zdobycia unikatowej karty graficznej GeForce RTX 4080 SUPER GPU. Sprzęt powstał celem upamiętnienia 20-lecia gry Half-Life 2 i przedstawia m.in. postać Gordona Freemana.
PREV NEWSSztuczna inteligencja zamiast lekarza AI wchodzi do medycyny
NEXT NEWSOfiara sztucznej inteligencji zwalnia pracownikow. "Po co im teraz pacic"
Ofiara sztucznej inteligencji zwalnia pracownikow. "Po co im teraz pacic"
Chegg jeszcze do niedawna by gigantem edukacji online. Obecnie akcje spoki sa az 95 proc. na minusie w ujeciu piecioletnim i 85 proc. od stycznia br. Firma pomagaa studentom i uczniom szukajacym pomocy w zadaniach domowych ale po pojawieniu sie ChatGPT wiele sie zmienio.
STALKER nie by pierwszym FPS-em GSC Game World. Codename Outbreak wprowadzao powiew swiezosci do gatunku strzelanek
Na kilka dni przed premiera gry S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl warto przypomniec sobie jednego z wczesniejszych FPS-ow studia GSC Game World. Codename Outbreak poozyo podwaliny pod przygody w Zonie.Informacja STALKER nie by pierwszym FPS-em GSC Game World. Codename Outbreak wprowadzao powiew swiezosci do gatunku strzelanek zostaa opublikowana przez GRYOnline.pl 16 listopada 2024.
Ofensywa RPG na koniec roku trwa date premiery ma m.in. spadkobierca Baldurs Gate tworcow Atom RPG. Ghost Master dosta remaster
W ostatnim tygodniu duzo sie wydarzyo. Izometryczne RPG Flint zaliczyo kryptoobsuwe zapowiedziano Warcraft Rumble na PC czy Hello Neighbor 3 a The Thaumaturge dosta date premiery na PS5 i XSXS. acznie mamy 15 swiezych gier i 34 zmiany dat premier w przegladzie nowosci w Encyklopedii nr 462024.Informacja Ofensywa RPG na koniec roku trwa date premiery ma m.in. spadkobierca Baldurs Gate tworcow Atom RPG. Ghost Master dosta remaster zostaa opublikowana przez GRYOnline.pl 16 listopada 2024.
Fotografowanie kosmosu. Jak zrobic zdjecia gwiazd przez teleskop
Marzysz o uchwyceniu spektakularnych zdjec nocnego nieba na ktorych widoczne sa odlege gwiazdy galaktyki i tajemnicze mgawice Fotografowanie kosmosu przez teleskop to wyjatkowe wyzwanie ktore wymaga odpowiednich narzedzi techniki i cierpliwosci. Podpowiadamy jak samodzielnie rozpoczac przygode z astrofotografia jakich bedow unikac oraz jakie ustawienia sprzetowe najlepiej zastosowac by uchwycic piekno kosmosu w najwyzszej jakosci.
Ida piekielnie trudne czasy dla producentow telewizorow. Ta premiera to jasny komunikat
Ida piekielnie trudne czasy dla producentow telewizorow. Ta premiera to jasny komunikat
By Maciej GajewskiBig Tech niczym dilerzy narkotykow. Tak Satya Nadella ogra Joe Bidena
Big Tech niczym dilerzy narkotykow. Tak Satya Nadella ogra Joe Bidena
By Maciej Gajewski