Static Ad
Static Ad
Blogs
Home/technology/Elden Ring Nightreign bez mechaniki z ktorej zasyney Dark Souls Bloodborne i Elden Ring. Rezyser gry twierdzi ze graczom zabrakoby na to czasu

technology

Elden Ring Nightreign bez mechaniki z ktorej zasyney Dark Souls Bloodborne i Elden Ring. Rezyser gry twierdzi ze graczom zabrakoby na to czasu

Kolejne informacje o Elden Ring Nightreign wskazuja ze tytu ten moze znacznie roznic sie od pozostaych gier Soulsborne nawet w niektorych kluczowych dla serii mechanikach.Informacja Elden Ring Nightreign bez mechaniki z ktorej zasyney Dark Souls Bloodborne i Elden Ring. Rezyser gry twierdzi ze graczom zabrakoby na to czasu zostaa opublikowana przez GRYOnline.pl 4 stycznia 2025.

January 04, 2025 | technology

Wiadomość gry 4 stycznia 2025, 11:05 autor: Michał Harat Elden Ring: Nightreign bez mechaniki, z której zasłynęły Dark Souls, Bloodborne i Elden Ring. Reżyser gry twierdzi, że graczom zabrakłoby na to czasu Kolejne informacje o Elden Ring: Nightreign wskazują, że tytuł ten może znacznie różnić się od pozostałych gier Soulsborne nawet w niektórych kluczowych dla serii mechanikach. Źródło fot. FromSoftware i Im więcej dowiadujemy się na temat Elden Ring: Nightreign , tym bardziej produkcja ta wydaje się różnić od pozostałych gier Soulsborne. Zupełnie nowe spojrzenie na markę jakim ma być sieciowy survival z krótszymi, około 40-minutowymi sesjami, oznacza w końcu podjęcie co najmniej kilku odważnych decyzji projektowych (szczególnie biorąc pod uwagę zagorzałą społeczność fanów „soulsów”). Czas na zmiany Niedawno informowaliśmy, że Nightreign zmieni jedną z kluczowych mechanik , która definiowała wręcz serię Souls, mianowicie - plamy krwi, które wraz nadejściem spin-offu Elden Ringa będą umożliwiały wgląd w ekwipunek poległego gracza, oraz, co więcej, zabranie go ze sobą. W wywiadzie, który reżyser gry, Junya Ishizaki , udzielił serwisowi IGN , przyznał on z kolei, że kultowego „systemu wiadomości” w Nightreign nie zobaczymy wcale . Mechanika ta, choć służyła niektórym graczom za narzędzie iście „trollerskie” (przyznać się kto nigdy nie skoczył z klifu po odczytaniu wiadomości, że „przed tobą znajduje się skarb”) wydaje się nieodzownym elementem każdego Soulsborne’a. Ishizaki wyjaśnił jednak powody takiej decyzji i wydaje się ona bardzo logiczna – warto też zwrócić uwagę, że, jak podkreślił, duchy innych graczy wciąż będą widoczne w świecie Nightreign. Możesz widzieć duchy innych graczy, ale możliwość zostawiania wiadomości nie jest już dostępna. Powodem usunięcia mechaniki wiadomości jest to, że w tej grze, w której każda sesja trwa około 40 minut, nie ma czasu na zapisywanie własnych wiadomości ani na czytanie wiadomości napisanych przez innych . Miyazaki, waluta, relikty i rozgrywka 3-osobowa Jeżeli ominęła Was ta informacja, to może warto przypomnieć, że Hidetaka Miyazaki, ojciec „Soulsów”, miał swój wkład w Nightreign , ale tylko na etapie koncepcji. „Miyazaki był zaangażowany w tworzenie wstępnego szkicu ER: Nightreign . Od tego momentu pozostawił wszystko mnie. ” – przyznał w wywiadzie Junya Ishizaki. Z pozostałych wieści: Elden Ring: Nightreign wprowadzi nową walutę zwaną „znakami” (marks) , którą gracze będą zdobywać podczas rozgrywki. Można ją będzie przeznaczyć na zakup reliktów (trwale wzmacniających naszą postać) oraz dobrze znanych fanom gestów. Należy jednak podkreślić, że nie ma co obawiać się o mikrotransakcje – reżyser gry już dawno podkreślił, że w Nightrein takowych nie będzie . Podobnie jak w innych grach FromSoftware, także i ten tytuł nie zaoferuje łatwego trybu. „FromSoft wierzy w swoich graczy!” – podkreślił Ishizaki. Na wzmiankę zasługuje też, fakt, że 3-osobowy tryb rozgrywki, jest przez twórców traktowany dość dosłownie. Jak zdradził reżyser gry, w Nightreign zagramy albo w pojedynkę, albo w 3-osobowej drużynie – nie uświadczymy w niej niestety opcji grania we dwójkę. Jak tłumaczył tę kwestię Ishizaki – chodzi głównie o balans: Doszliśmy do wniosku, że chcemy, aby każdy gracz odczuwał satysfakcję i radość z kooperacyjnej rozgrywki, ale trzy osoby były idealnym kompromisem – ani za przytłaczająco, ani za chaotycznie. To pozwala każdemu graczowi na eksplorację mapy na własną rękę, ale także na wspólne przeżywanie finalnych momentów. Ostatecznie uznaliśmy, że trzyosobowa drużyna to idealny balans. Ostatnią kwestią jest rozgrywka crossplatformowa - możliwa będzie wprawdzie gra międzygeneracyjna (PS4 z PS5, Xbox One z Xbox Series X|S), ale zabraknie wsparcia dla rozgrywki międzyplatformowej. Przypomnijmy, że premiera Elden Ring: Nightreign zaplanowana jest na 2025 rok. Gra trafi na PC oraz konsole Sony i Microsoftu. Już w lutym rozpoczną się jej testy, a rejestracja do nich ruszy 10 stycznia . W trakcie rozgrywki gracze zmierzą się nie tylko z bossami znanymi z Elden Ring’a , ale także z wieloma przeciwnikami pochodzącymi z innych gier studia FromSoftware .

SOURCE : gry-online
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS