Blogs
Home/technology/Ktos gra strzelajac do kazdego NPC zanim ten zdazy sie odezwac. Dwie skrajnie rozne postacie upewniy tworcow Fallouta ze fabuy nie da sie popsuc

technology

Ktos gra strzelajac do kazdego NPC zanim ten zdazy sie odezwac. Dwie skrajnie rozne postacie upewniy tworcow Fallouta ze fabuy nie da sie popsuc

Tworca Fallouta opowiedzia o kluczowej dla historii gry postaci ktora bya w stanie zepsuc fabue. Zmusio to tworcow do ponownego sprawdzenia caego tytuu.Informacja Ktos gra strzelajac do kazdego NPC zanim ten zdazy sie odezwac. Dwie skrajnie rozne postacie upewniy tworcow Fallouta ze fabuy nie da sie popsuc zostaa opublikowana przez GRYOnline.pl 6 stycznia 2025.

January 06, 2025 | technology

Wiadomość gry 6 stycznia 2025, 10:34 autor: Marcin Bukowski „Ktoś grał, strzelając do każdego NPC, zanim ten zdążył się odezwać”. Dwie skrajnie różne postacie upewniły twórców Fallouta, że fabuły nie da się popsuć Twórca Fallouta opowiedział o kluczowej dla historii gry postaci, która była w stanie zepsuć fabułę. Zmusiło to twórców do ponownego sprawdzenia całego tytułu. Źródło fot. Bethesda Softworks i Jednym z istotniejszych aspektów gier z gatunku RPG jest swoboda w sposobie ich przechodzenia. Tytuły te często oferują wiele tzw. „buildów”, które potrafią skrajnie się od siebie różnić, a przy odrobinie wyobraźni pozwalają nawet na prawdziwe szaleństwa, takie jak pokonanie silnego bossa przy użyciu np. gołych pięści. Zdanie to podziela Tim Cain, twórca m.in. Fallouta , który przyznał, że był to jeden z elementów branych pod uwagę podczas produkcji gry. Masowy morderca zepsuł Fallouta Nie jest to jednak prosty temat, gdyż jak wiemy nie od dzisiaj, gracze to cwane bestie, które wykorzystując limity gry, zawsze znajdą jakiś sposób na jej zepsucie. O jednym takim przypadku Cain opowiedział w swoim najnowszym filmie na YouTube, na którym, swoją drogą, wypowiedział się również nt. przemocy zawartej w grach RPG. Kiedy tworzyliśmy Fallouta , był ktoś, kto grał w tę grę, strzelając do każdego napotkanego NPC-ta, zanim ten zdążył się odezwać. Wiedziałem, że są ludzie, którzy to zrobią, ale okazało się, że zepsuł on grę. Zepsuł ją Gizmo w Junktown. Gracz po prostu wszedł do pokoju i strzelił Gizmo prosto w głowę, zanim ten zdążył powiedzieć choć słowo . Ta prosta i wydawałoby się dość łatwa do przewidzenia czynność przerwała przebieg całej historii, zmuszając projektantów do przeczesania całego Fallouta w poszukiwaniu podobnych problemów. Twórcy testowali wiele różnych podejść, upewniając się, że każda postać będzie w stanie dotrzeć do napisów końcowych . Wśród nich znalazł się także Potato, bohater wykreowany przez Caina, wyróżniający się wyjątkowo niską inteligencją. Postać nazywała się Potato, a ja ukończyłem nią grę i udowodniłem, że można to zrobić mając jeden punkt inteligencji. Było ciężko, ponieważ nie zdobyła ona zbyt wielu punktów umiejętności – te w Falloucie zależały właśnie od punktów inteligencji. Ta ciekawa historia pokazuje z jak dużymi wyzwaniami muszą niekiedy mierzyć się twórcy gier podczas ich produkcji. Przewidzenie zachowań graczy z pewnością nie jest łatwe, zwłaszcza w przypadku rozbudowanych tytułów oferujących ogromną swobodę działania.

SOURCE : gry-online
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS