Blogs
Home/technology/591 milionow graczy w jednym kraju. Gaming w Indiach goni Bollywood i wkrotce je wyprzedzi

technology

591 milionow graczy w jednym kraju. Gaming w Indiach goni Bollywood i wkrotce je wyprzedzi

Rynek gier wideo w Indiach z roku na rok rosnie w sie dlatego wkrotce powinien przebic popularnoscia synne Bollywood. Hindusi chetnie siegaja po gry mobilne i spedzaja przy nich coraz wiecej czasu.Informacja 591 milionow graczy w jednym kraju. Gaming w Indiach goni Bollywood i wkrotce je wyprzedzi zostaa opublikowana przez GRYOnline.pl 11 listopada 2024.

November 11, 2024 | technology

Wiadomość gry 11 listopada 2024, 13:57 autor: Krzysztof Kałuziński 591 milionów graczy w jednym kraju. Gaming w Indiach goni Bollywood i może je w końcu wyprzedzić Rynek gier wideo w Indiach z roku na rok rośnie w siłę, dlatego wkrótce powinien przebić popularnością słynne Bollywood. Hindusi chętnie sięgają po gry mobilne i spędzają przy nich coraz więcej czasu. Źródło fot. www.pubgmobile.com i Spis treści: Indyjski rynek gier wideo rośnie w siłę Indie podążają drogą wytyczoną przez Chiny Do tej pory Indie mogliśmy kojarzyć głównie z tamtejszym przemysłem filmowym, okazuje się jednak, że tzw. Bollywood może wkrótce zyskać solidnego konkurenta z uwagi na rosnące zainteresowanie wirtualną rozgrywką. Według raportu firmy Lumikai zajmującej się zbieraniem danych lokalny rynek gier wideo czeka znaczny wzrost wartości – obecnie wynosi on 3,8 miliarda dolarów, ale do 2029 roku powinien dobić do 9,2 miliarda dolarów. Tym samym jest to jeden z najszybciej rozwijających się segmentów mediowych w kraju. Rynek nowych mediów w Indiach venturebeat.com Indyjski rynek gier wideo rośnie w siłę Zgodnie z informacjami udostępnionymi w raporcie, w Indiach jest ponad 591 milionów graczy , których zdecydowana większość koncentruje swoją uwagę na mobilnych produkcjach . Według szacowań firmy Lumikai czyni to ze wspomnianego kraju drugiego co do wielkości konsumenta tego rynku. Z przeszło 15 miliardami pobrań Indie biją wynik osiągnięty wspólnie przez Brazylię oraz USA. Smartfon całkowicie zrewolucjonizował rodzaje gier, przy których ludzie spędzają czas. Prawie dwie trzecie ankietowanej przez nas populacji zużywa jeden lub dwa gigabajty mobilnej transmisji danych dziennie, a to dlatego, że mamy jedną z najtańszych transmisji danych na świecie – podaje Aditya Deshpande, starszy doradca inwestycyjny w Lumikai. Indie podążają drogą wytyczoną przez Chiny Warto wspomnieć, że w ciągu ostatnich lat Hindusi zwiększyli czas, jaki spędzają przy grach o 30% (do 13 godzin tygodniowo) oraz coraz silniej zaczęli interesować się e-sportem. Ponadto w 2020 roku, czyli na początkowym etapie gromadzenia danych, w Indiach zarejestrowanych było jedynie 25 znaczących firm zajmujących się produkcjami wideo, natomiast obecnie ich liczba przekracza 2 300 przedsiębiorstw. Dane z raportu firmy Lumikai dotyczące gamingu w Indiach venturebeat.com Jak twierdzi należąca do założycieli Lumikai Salone Sehgal, Indie doświadczają podobnego wzrostu, jak Chiny, co czyni je „gorącym rynkiem” dla inwestorów . Przedstawiciele firmy zakładają, że przy tym tempie rozwoju, gry staną się więcej warte niż słynne Bollywood . Raport obrazuje, dlaczego w tym regionie świata tak dobrze radzą sobie produkcje pokroju BGMI (lokalna wersja PUBG Mobile ) czy Call of Duty Mobile . Jeśli założenia firmy Lumikai okażą się prawidłowe i podtrzymany zostanie coroczny 20-procentowy wzrost lokalnego rynku gier, z pewnością wpłynie to także na decyzje podejmowane przez europejskich czy amerykańskich producentów.

SOURCE : gry-online
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS