Blogs
Home/business/Zaskakujacy efekt wojny cenowej miedzy dyskontami. Straca klienci

business

Zaskakujacy efekt wojny cenowej miedzy dyskontami. Straca klienci

Cenowa walka o rynek pomiedzy takimi dyskontami jak Lidl Biedronka czy Aldi zemsci sie na samych klientach. Powod Sklepy beda zmniejszac oferte na pokach by zaoszczedzic podaje "Rzeczpospolita".

November 21, 2024 | business

Przykład: sieć Aldi zapowiedziała niedawno strategię "upraszczania i wzmacniania takiego portfolio", by poprawić jego efektywność. "Oferta w polskich sklepach ubożeje, ale są też lepsze wieści dla klientów. Wojna cenowa szybko się nie skończy, promocji nie ubędzie – przekonują eksperci. A konsumenci i tak płacą mniej, niż powinni, gdyby uwzględnić lawinowy wzrost kosztów w handlu, m.in. rosnących wydatków na płace, energię i surowce" — napisano w "Rz". Jak wskazuje Andrzej Faliński, prezes Forum Dialogu Gospodarczego, ograniczenie liczby marek to ból głowy dla producentów, zwłaszcza dla mniejszych firm. – Dyskonty potrafią przy ograniczonym wyborze generować wysoką sprzedaż. Inne sieci też na to stawiają. Duża rotacja to warunek pozostania na półce, inaczej znika się ze sklepu – mówi w rozmowie z gazetą.

SOURCE : businessinsider_pl
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS