Blogs
Home/business/Zabu aczy emocje z potrzebami biznesowymi i technologia

business

Zabu aczy emocje z potrzebami biznesowymi i technologia

Za nami 25. edycja Effie Awards Poland. Na tegorocznej jubileuszowej gali najbardziej skuteczne podmioty z branzy reklamowej otrzymay 63 nagrody w tym 34 brazy 25 sreber i 4 zota. Przed rozdaniem statuetek ponad 200 ekspertow podzielonych na 13 grup jurorskich ocenio zgoszenia do konkursu w ramach 26 kategorii. Tegorocznym jury kierowaa prezeska Grupy Empik Ewa Szmidt.

November 09, 2024 | business

Zapytana o skuteczne budowanie relacji między agencją a klientem, Dominika Gofron, Consumer App Director w Żabce wyjaśniła, że przed powstaniem Żabu firma chciała nawiązać do sentymentalnego wspomnienia o Tamagochi, a aby to zrealizować, wybrała najlepszą agencję na rynku, która była w stanie to zrobić. — Briefowaliśmy się, rozumieliśmy ten brief i myślę, że to jest najważniejsze. Obydwoje bardzo dobrze czujemy naszego klienta i wiemy, jakie są jego potrzeby — powiedziała i dodała, że zaowocowało to wielogodzinnymi rozmowami. — No i narodził się nasz love brand, czyli Żabu — dodała. Agnieszka Gozdek, Strategy Director & Partner, zwróciła uwagę na to, jak wygląda przebieg takiej współpracy. — To, że to nie jest tak, że przychodzi klient z papierem i mówi "agencjo zróbmy tutaj ten oto piękny case", tylko to jest sporo roboty — powiedziała. — To jest złożony technologiczny projekt. Jest dużo ciężkich momentów, więc ważna jest po prostu otwarta komunikacja, dlatego że pojawiają się rzeczy, które są nieprzewidziane, które musimy razem rozwiązywać — wyjaśniła. Gofron powiedziała, że w przypadku Żabu połączenie strefy emocjonalnej z potrzebami biznesowymi i technologią nie było proste. — To nie były zgrzyty, to były mega fajne, kreatywne dyskusje — zaznaczyła.

SOURCE : businessinsider_pl
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS