Home/business/Tubki z alkoholem wywoay skandal w Polsce. Kto jest producentem

business

Tubki z alkoholem wywoay skandal w Polsce. Kto jest producentem

Kolorowe tubki z alkoholem - wodke nalewki i likiery - do zudzenia przypominaja popularne musy owocowe dla dzieci. Kontrowersyjny produkt ktory wasnie pojawi sie w polskich sklepach wywoa spoeczna i polityczna burze. Walke z producentem alko-tubek zapowiedzia - jako polityk i jako ojciec - sam marszaek Sejmu Szymon Hoownia. Kto wprowadzi na polski rynek wysokoprocentowe trunki w saszetkach i jak sie z tego tumaczy

October 01, 2024 | business

"Piszę to przede wszystkim jako ojciec: szanowna firmo od wódy w saszetkach, to co robicie, to . też jako poseł" - takie oświadczenie wystosował w swoich mediach społecznościowych , reagując na falę doniesień o nowym, kontrowersyjnym produkcie na półkach sklepowych. Mowa o alko-tubkach - czyli saszetkach z wódką, likierami i nalewkami łudzącą przypominającymi musy owocowe dla dzieci. " " - dodał marszałek Sejmu. Zdaniem Hołowni, . Lider Polski 2050 wskazał też, że sprzedawca może nie zorientować się, że dziecko kupuje nie mus owocowy, a alkohol w tubce. Senator Anna Górska z Lewicy zwróciła się już do UOKiK-u z prośbą o przeprowadzenie kontroli w sprawie. Radny warszawskiej dzielnicy Ursus, Krzysztof Daukszewicz, zamieścił w sieci z marki Tymbark - tak właśnie zostały one "wyeksponowane" w jednym ze sklepów. "Idealne dla spragnionych rodziców na spacerze oraz innych wysoko funkcjonujących" - zauważył ironicznie. Przez to m.in. grupa Maspex - właściciel marki Tymbark - tłumaczyła w sieci, że to nie ona jest odpowiedzialna za kontrowersyjny produkt. " " - przekazała w serwisie X Dorota Liszka, rzeczniczka Maspeksu. Jak pisze "Gazeta Wyborcza", jest to . "O ironio, jej najpopularniejszym produktem są zdrowe musy Owolovo skierowane do dzieci i młodzieży" - zauważa dziennik. Producent na swojej stronie internetowej pisze, że "Voodoo Monkey to nie tylko marka, to prawdziwy buntownik w świecie alkoholi". "Jesteśmy pionierami, którzy zmienili sposób, w jaki doświadczasz alkoholu, oferując go w odważnie zaprojektowanych tubach. (...) . W Voodoo Monkey każdy szczegół ma swoje znaczenie - od unikalnych smaków po opakowanie" - czytamy na stronie firmy. Nie sposób oprzeć się wrażeniu, że nazwa Voodoo Monkey (ang. "monkey" - małpa) nawiązuje do , czyli małych butelek z napojami alkoholowymi (o pojemności 100-200 ml). , podkreślając negatywny wpływ tego typu produktów na zdrowie Polaków. Stanowisko to podziela także jego koleżanka z ław rządowych, minister zdrowia Izabela Leszczyna.

SOURCE : interiabiznes
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS