Blogs
Home/business/To koniec pewne epoki. Bozonarodzeniowa reklame Coca-coli stworzya sztuczna inteligencja

business

To koniec pewne epoki. Bozonarodzeniowa reklame Coca-coli stworzya sztuczna inteligencja

W tym roku kultowa reklama Coca-coli z bozonarodzeniowa ciezarowka jest wyjatkowa. Koncern przygotowa swoj bozonarodzeniowy spot z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Dla niektorych krok ten jest zbyt odwazny i moze oznaczac koniec pewnej tradycji.

November 17, 2024 | business

. Coca-cola przyzwyczaiła i konsumentów, i świat reklamy do kolejnych odsłon swojej cyklicznej akcji promocyjnej. Pierwszy raz jednak firma zdecydowała się powierzyć realizację tej reklamy sztucznej inteligencji. W ten sposób — jak wyjaśniają przedstawiciele koncernu — firma postanowiła oddać "ducha współczesności". " . Chcieliśmy sprowadzić święta do waszych domostw i uznaliśmy, że AI to najlepsze rozwiązanie" - wyjaśniał Javier Meza, który niedawno udzielił wywiadu redakcji Marketing Week. To koniec pewne epoki. Bożonarodzeniową reklamę Coca-coli stworzyła sztuczna inteligencja Sama reklama bardzo nie różni się stylistyką od produkcji z poprzednich lat. Wciąż znajdziemy w niej charakterystyczną czerwoną ciężarówkę w świątecznej oprawie, sielskie i zimowe krajobrazy oraz ludzi, których wygenerowała AI. Warsztatowo spot nie odbiera od produkcji, które powstawały np. z wykorzystaniem animacji komputerowej i trudno dopatrzyć się znaczących różnic. Jak dowiedział się Forbes, nad stworzeniem reklamy pracowały aż trzy studia AI (Silverside AI, Secret Level i Wild Card). W tym celu wykorzystano aż trzy generatywne modele sztucznej inteligencji: Leonardo, Luma i Runway. Jak się okazuje, , które zawierały 27 kluczowych lokalizacji rynkowych z panoramami dostosowanymi do miast, w których będą emitowane. Jeden ze współzałożycieli wspomnianego studia AI, Rob Wrubel, przyznał, że kultowa kampania Coca-Coli, która debiutuje na całym świecie dzięki sztucznej inteligencji, wskazuje na to, dokąd sztuczna inteligencja może zaprowadzić reklamę.

SOURCE : businessinsider_pl
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS