Blogs
Home/business/Sinsay pilnie wycofao produkty. Klienci dostana zwrot nawet bez paragonu

business

Sinsay pilnie wycofao produkty. Klienci dostana zwrot nawet bez paragonu

Sinsay wyda pilny komunikat. Ze sklepow znikneo az piec produktow z czego dwa to artykuy przeznaczone dla dzieci. Nie jest wykluczone iz przed wycofaniem asortymentu czesc klientow zdazya je kupic. Popularna siec wskazuje iz nie zostay spenione standardy jakosci w przypadku tych produktow i nie nalezy z nich korzystac. Zeby odzyskac pieniadze nie trzeba miec nawet paragonu.

November 07, 2024 | business

Sinsay opublikował na swojej stronie internetowej . Z półek sklepów w całym kraju zniknęło pięć produktów, niemniej część osób zdążyła już za nie zapłacić przy kasie. Popularna sieć apeluje, aby nie korzystać z zakupionych rzeczy. Sinsay masowo wycofał produkty ze , a teraz przygotowuje się na ogólnopolską akcję zwracania towarów wskazanych w komunikacie. Ujawniono powód stojący za wdrożeniem procedury i wydania komunikatu do klientów. Wielka . Mowa o oznaczonym numerami index: 3648U-33X, 3648U-22X, 3648U-11X, 7698P-MLC, 7938R-MLC. Pod tymi kodami kryją się trzy maseczki (arbuz, mango, opuncja) oraz tablica sensoryczna dla dzieci i zabawkowy składany wózek. Klienci Sinsay, którzy wskazane w komunikacie, nie tylko nie powinni z nich korzystać, ale powinni udać się do najbliższego sklepu i oddać towar. W komunikacie podkreślono, iż . Nawet bez paragonu obsługa sklepu odda pieniądze, jednak konieczne będzie wypełnienie specjalnego formularza. Drugą możliwą drogą dokonania zwrotu wycofanego produktu jest ścieżka dotycząca produktów zakupionych w sklepie internetowym. . Sinsay wyśle na maila instrukcję postępowania z właściwymi krokami, jakie należy podjąć, aby odzyskać zapłacone za wycofany produkt.

SOURCE : interiabiznes
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS