Home/business/Siec dm rozkreca sie w Polsce. Firma zapowiada nowe lokalizacje

business

Siec dm rozkreca sie w Polsce. Firma zapowiada nowe lokalizacje

Siec drogerii dm wesza do Polski w 2022 r. teraz ma juz 39 sklepow. Chcemy utrzymac takie tempo w najblizszych latach otwierajac srednio okoo 25 sklepu rocznie mowia w rozmowie z Business Insider Polska szefowie polskiego oddziau firmy.

October 15, 2024 | business

Pierwszy punkt firmy powstał we Wrocławiu, ale firma z czasem otwierała się na kolejne części kraju. Niedawno otwarto pierwszy sklep w stolicy, który znajduje się w Centrum Łopuszańska 22. Nowe lokalizacje dm — Nadal koncentrujemy się na południowo-zachodniej części kraju, w tym szczególnie na Śląsku, ale także systematycznie wkraczamy do nowych województw. Wiemy, że klienci czekają na każde nasze nowe otwarcie, dostajemy dużo zapytań o to, kiedy dm otworzy sklepy w poszczególnych miastach. Warszawa jest jedną z lokalizacji, która w tych pytaniach pojawiała się najczęściej. Jednocześnie zapowiadamy, że jeszcze w tym roku pojawimy się w kolejnej lokalizacji w Warszawie, w Centrum Handlowym Targówek oraz zadebiutujemy także w Łodzi — mówią nam menedżerowie firmy. Kto odwiedza w naszym kraju drogerie dm? — Nie będzie zaskoczeniem jeśli powiemy, że ponad 85% naszych klientów we wszystkich kanałach sprzedaży stanowią kobiety. Z naszych badań własnych wynika, że kobiety między 25 i 44 rokiem życia odpowiadają za 75 proc. obrotu w kategorii Niemowlę i Dziecko, one też generują najdłuższe paragony. To właśnie z myślą o nich wprowadziliśmy wiele udogodnień — mówią Markus Trojansky oraz Henri Hampe. Zakupy w dm można też robić online, ale menedżerowie nie zdradzają, za jaki procent sprzedaży odpowiada w Polsce ten kanał. — Jesteśmy biznesem omnichanelowym i o wszystkich kanałach sprzedaży myślimy jak o jednym organizmie. W drogeriach stacjonarnych instalujemy punkty ekspresowego odbioru, dzięki którym klient z online już po trzech godzinach może odebrać swoją paczkę stacjonarnie. Sklep internetowy jest naturalną konsekwencją przyjętego przez nas modelu biznesowego, a także elementem budowania rozpoznawalności i wzmacniania wizerunku marki czy kontaktu z klientem — mówią.

SOURCE : businessinsider_pl
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS