Home/business/"Produkciaki" hitem Biedronki. A zwaszcza papier toaletowy

business

"Produkciaki" hitem Biedronki. A zwaszcza papier toaletowy

Maskotki Biedronki sa hitem od wielu lat. Wyglada na to ze nowa odsona promocji z papierem Pakosawem i zabawka w ksztacie apki na czele tez trafia w gusta klientow.

September 27, 2024 | business

Jak dodaje firma, największą popularnością cieszy się Pakosław, który jest maskotką w kształcie... rolki papieru toaletowego. "Drugie miejsce podium zajmuje groszek Grześ i Grażynka, a tuż za tym duetem plasuje się pieróg Patryk. Trójkę dzielnie goni malina Malwina, której tylko o włos ustępuje muffinka Marylka" — podaje również Biedronka. "Już od pierwszych dni trwania akcji gwiazdą Internetu został Pakosław. Teraz potwierdzają to klienci, bo to właśnie pluszowy papier toaletowy jest najczęściej wybieraną przez nich maskotką. Szukając imion dla nowych bohaterów, staramy się przejrzeć wszystkie imiona używane w Polsce i jednocześnie w miarę możliwości dopasować je jak najlepiej do charakteru postaci. W przypadku papieru toaletowego nie mamy wątpliwości, że trafiliśmy w dziesiątkę. Aktualnie Pakosław jest najbardziej popularną postacią Gangu, zatem cechy przypisane do osoby noszącej to imię, dosłownie oznaczające tego, który chce więcej sławy, znalazły tu idealne odbicie" — wyjaśnia Piotr Szymanowicz, starszy manager ds. marketingu w sieci Biedronka.

SOURCE : businessinsider_pl
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS