Home/business/Nowe logo TVP Info. "Najmniej wiarygodna marka medialna w Polsce" odchodzi do lamusa

business

Nowe logo TVP Info. "Najmniej wiarygodna marka medialna w Polsce" odchodzi do lamusa

TVP Info ma nowe logo ktore dosc niespodziewanie pojawio sie podczas jednego z programow. Jak wczesniej informowa dyrektor generalny TVP nowe logo ma byc symbolicznym odcieciem od czasow kiedy stacja staa sie "najmniej wiarygodna marka medialna w Polsce".

September 24, 2024 | business

Logo, które już nieoficjalnie zadebiutowało na antenie, wprowadza ciemnoniebieski i czerwony jako dominujące kolory, zastępując dotychczasowe biało-czerwone barwy. Zmiana ta jest częścią odnowy wizerunkowej, jaką zapowiadał Tomasz Sygut, dyrektor generalny TVP. W rozmowie z "Gazetą Wyborczą" podkreślił konieczność odświeżenia marki. "Kurski doprowadził do tego, że ta cudowna firma stała się najmniej wiarygodną marką medialną w Polsce. Chcemy to zmienić. Nowe logo będzie również symbolem tych zmian, bo przecież musimy poznać się na nowo" – powiedział Sygut. Zmiany w TVP Choć Telewizja Polska nie udziela oficjalnych komentarzy na temat przygotowań do wprowadzenia nowej identyfikacji wizualnej, dyskusje na temat zmiany logotypu już od kilku dni prowadzone są na portalach o tematyce medialnej — zauważa portal wirtualnemedia.pl. Nie wiadomo jeszcze, czy podobne aktualizacje dotkną inne kanały należące do nadawcy publicznego. Pomimo grudniowej zmiany oprawy graficznej TVP Info, która wprowadziła elementy takie jak łączące się krople wody, logo kanału pozostało dotąd bez większych zmian. Nowe logo to część zmian, które w Telewizji Polskiej zaszły w ostatnich miesiącach. Jest symbolicznym odcięciem się od przeszłości z czasów rządów Prawa i Sprawiedliwości. Wielu widzów zwraca uwagę, że logotypy Telewizji Polskiej wymagają uporządkowania.

SOURCE : businessinsider_pl
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS