business
Najlepszym ambasadorem firmy jest jej pracownik
Budowanie marki pracodawcy zyskuje na znaczeniu bardziej niz kiedykolwiek wczesniej. Firmy ktore chca przyciagnac najlepszych kandydatow musza dostosowac strategie do nowych realiow rynkowych. Autentycznosc transparentnosc i odpowiedzialnosc spoeczna staja sie nieodzownymi elementami nowoczesnej marki pracodawcy. Jednak najwazniejszym z nich jest employee advocacy.
Zamiast wyidealizowanych opisów, firmy powinny stawiać na . To właśnie pracownicy mogą zostać ambasadorami marki, dzieląc się swoimi doświadczeniami w social mediach. Takie podejście, znane jako employee advocacy, jest znacznie skuteczniejsze niż tradycyjne kampanie marketingowe – kandydaci ufają pracownikom trzy razy bardziej niż informacjom promowanym przez firmy. Kluczem jest autentyczność Strategia employee advocacy może zapewnić organizacjom ambasadorów, którzy zbudują jej pozytywny wizerunek w sposób wiarygodny i organiczny. Warunkiem koniecznym jest, aby komunikacja pracowników-ambasadorów była , a nie narzucona oraz , które rzeczywiście przyświecają firmie. Prawdziwe relacje z życia firmy, dotyczące zarówno sukcesów, jak i wyzwań mają większą moc przyciągania niż wyidealizowane opisy i odgrywane scenki. Pracownicy z pokolenia Milenialsów oraz Zetek są wyjątkowo odporni na fałsz i nie okazują w internecie litości organizacjom, które próbują ich zwodzić. Employer Branding to nie sezonowa kampania Employee advocacy to znacznie więcej niż kampania marketingowa. Aby skutecznie wdrożyć tę strategię, firma powinna wspierać swoich pracowników w dzieleniu się swoimi doświadczeniami. Pomysł nie zadziała jeśli pracownicy tak naprawdę nie wierzą w wartości firmy i sami nie są zadowoleni z pracy. Należy zacząć od zapewnienia dobrych relacji, satysfakcji z pracy oraz narzędzi rozwoju dla pracowników. Budowanie marki to długofalowy proces, a employee advocacy jest jego zwieńczeniem. Pomocne narzędzia Warsztaty ze skutecznego budowania marki osobistej w mediach społecznościowych, mogą zainspirować i zachęcić pracowników do działania, jednocześnie pogłębiając ich wiedzę. Ważne jest również, aby pracownicy mieli łatwy dostęp do platform, na których mogą się dzielić swoimi historiami, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz firmy. Aktywność na LinkedIn, Instagramie czy nawet Tik-Toku może być niezwykle efektywna w promocji firmy. Warte rozważenia są również programy nagradzające pracowników za ich wkład w budowanie wizerunku organizacji. Dlaczego ten trend jest tak silny? Korzyści z wdrożenia employee advocacy są wielowymiarowe. Przede wszystkim, firma w sposób organiczny na rynku pracy, co może przyciągnąć uwagę najlepszych kandydatów. Jednocześnie, w budowanie marki pracodawcy wzmacnia ich do firmy oraz daje im poczucie, że ich głos jest ważny. Co więcej, firmy mogą liczyć na znaczące oszczędności rekrutacyjne, naturalny marketing szeptany jest skuteczniejszy niż tradycyjne kampanie promowania pracodawcy. W świecie, gdzie transparentność, autentyczność i storytelling stają się kluczowe dla sukcesu, employee advocacy będzie rosnąć na znaczeniu. Prawdziwi ambasadorzy organizacji mogą jej pomóc w budowaniu narracji opartej na dzielonych wartościach i podkreślać jej zalety w sposób niewymuszony. Firmy, które będą umiały zaangażować swoich pracowników do aktywnego promowania swojej marki, zyskają przewagę na coraz bardziej konkurencyjnym rynku pracy.
Kurs dolara utrzymuje sie. Euro znizkuje
Kurs dolara amerykanskiego nieznacznie osabia sie w poniedziaek po wczesniejszym wzroscie wywoanym silnymi piatkowymi danymi o zatrudnieniu w USA oraz eskalacja konfliktu na Bliskim Wschodzie podaje agencja Reuters.
Polacy zmienili zdanie. Przeciwnicy niedziel handlowych w mniejszosci
Wiekszosc Polakow chce robic zakupy we wszystkie niedziele. Za taka mozliwoscia opowiedziao sie 526 proc. ankietowanych przez agencje badan rynkowych UCE Research i Grupe Offerista. W porownaniu do lutego liczba zwolennikow niedziel handlowych zwiekszya sie o 66 pkt proc.
Przybyo cudzoziemcow pracujacych w Polsce. Ukraincy najliczniejsza grupa
Liczba cudzoziemcow wykonujacych w Polsce prace w koncu kwietnia 2024 roku wyniosa 1021 mln osob - poda Gowny Urzad Statystyczny GUS. Oznacza to wzrost wobec stanu na koniec marca kiedy to w Polsce pracowao 1012 mln cudzoziemcow.
Ujawni afere z posada dla corki polityka PiS. Opowiada o "przysugach"
Janusz Jabonski jest dzis jedna z osob oskarzajacych rzad Zjednoczonej Prawicy o nieprawidowe dziaanie panstwowych spoek. Jak informuje Onet ujawni m.in. ze zazadano od niego zatrudnienia corki polityka PiS Stanisawa Karczewskiego w zamian za kontrakt z Orlenem. Niedawno opowiedzia tez w mediach o nielegalnie finansowanych kampaniach wyborczych byej partii rzadzacej.
Piotr Zak odwoany z rady nadzorcze ZE PAK. Kim jest modszy syn Zygmunta Solorza
Piotr Zak to modszy syn Zygmunta Solorza i obecny prezes Telewizji Polsat. Stanowisko to obja niedawno bo w lipcu 2024 r. Razem ze starszym bratem Tobiasem Solorzem zosta w poniedziaek 7 pazdziernika odwoany z rady nadzorczej spoki ZE PAK. To pokosie konfliktu w rodzinie miliardera.
To wyposazenie domu moze byc obowiazkowe. W MSWiA jest petycja strazakow
Panstwowa Straz Pozarna zozya w MSWiA propozycje w sprawie dodatkowego wyposazenia mieszkan. Rzecznik prasowy komendanta gownego PSP informuje ze strazacy chca aby w kazdym domu w Polsce pojawi sie czujnik dymu. Ministerstwo juz prowadzi prace.