Home/business/Mocny zespo kurierski szeroka siec OOH i kompleksowe rozwiazania DHL eCommerce Polska gotowy na szczyt paczkowy

business

Mocny zespo kurierski szeroka siec OOH i kompleksowe rozwiazania DHL eCommerce Polska gotowy na szczyt paczkowy

Zblizajacy sie szczyt paczkowy to okres ktory najlepiej weryfikuje nasza skutecznosc i najwyzsza jakosc jaka oferujemy klientom. Jestesmy gotowi mocny zespo kurierski szeroka siec OOH i mozliwosc obsugi nawet miliona paczek dziennie w nowopowstaym Miedzynarodowym centrum Logistycznym. Inwestycje ktore poczynilismy sprawia ze przesyki powierzone w nasze rece dotra bezpiecznie i na czas.

September 28, 2024 | business

Różne potrzeby i kompleksowe rozwiązania Jako konsumenci różnimy się od siebie. Także decyzje zakupowe podejmujemy w różny sposób, opierając się na określonych priorytetach i czynnikach decyzyjnych. Dlatego podstawą sukcesu właścicieli sklepów internetowych jest zapewnienie szerokiej palety rozwiązań, odpowiadających na zdywersyfikowane potrzeby klientów. Tworząc rozwiązania logistyczne w DHL eCommerce Polska, także staramy się, by nasi klienci mieli kompleksowe możliwości. W naszej ofercie jest dostawa kurierem, sieć punktów obsługi paczek, automaty paczkowe. Rozwijamy także precyzyjne doręczenia w określonym przedziale czasowym. Jeżeli nasz klient chce zapłacić kartą – może to zrobić, gotówką również. Jeżeli nie chce czekać w domu na kuriera – może odebrać lub nadać paczkę w jednym z już ponad 20 tys. punktów DHL POP (punktów obsługi paczek – red.) lub automatów paczkowych DHL BOX 24/7. Klient indywidualny może także nadać paczkę w mniej niż trzy minuty dzięki paczking.pl. Tym, dla których priorytetem jest czas, proponujemy usługę DHL Premium z gwarancją doręczenia następnego dnia. Dla klientów biznesowych natomiast mamy ofertę dostosowaną do ich profilu i potrzeb, a także pełne wsparcie na każdym etapie procesu logistycznego. Kurier – ambasadorem dostawy Warto zwrócić uwagę na fakt, że często ambasadorem całego procesu dostawy jest kurier. W DHL tegoroczny szczyt paczkowy obsłuży blisko 5000 profesjonalnych kurierów. Dla klienta niezwykle istotne jest to, jaki kurier przywiezie paczkę, czy mu w pełni ufamy, czy przyjedzie samochodem zeroemisyjnym, czy mamy pewność, że towar będzie należycie traktowany, a przede wszystkim – bezpieczny w procesie transportu. To wszystko składa się na podświadome czynniki determinujące wybór opcji dostawy kurierskiej. W DHL regularnie prowadzimy badania rynkowe, przyglądamy się konsumentom oraz ich zmieniającym się potrzebom. Każdy rok ogłaszany jest rokiem e-commerce, a branża ta notuje co roku dwucyfrowe wzrosty. Zjawisko przenoszenia się zakupów stacjonarnych do Internetu obserwujemy niemal we wszystkich branżach. Kurier jest wizytówką sklepu internetowego. Dzięki niemu cały proces zakupowy może zakończyć się sukcesem i najwyższym poziomem satysfakcji klienta. Firma kurierska odpowiada w znacznym stopniu za budowanie wizerunku e-sklepu, dlatego też podejmując decyzję zwróćmy uwagę na czas realizacji zamówienia i szybkość doręczania przesyłki, a także najwyższą jakość obsługi klienta. Firma logistyczna powinna być solidna, uczciwa, sprawnie realizować wysyłki towarów i doręczać przesyłki w wyznaczonym terminie. Pamiętajmy, że to właśnie kurier będzie miał bezpośredni kontakt z klientami, którzy w głównej mierze postrzegają nasz sklep przez pryzmat firmy, która doręczyła im paczkę. Dlatego warto korzystać z najlepszych dostępnych rozwiązań logistycznych. Przy procesie decyzyjnym w wyborze firmy kurierskiej należy zwrócić uwagę na kilka ważnych punktów, które powinny znacznie ułatwić nam wybór najlepszego dostawcy usług logistycznych. Wśród najważniejszych są takie aspekty jak: możliwość nadania różnych przesyłek (od kopert po palety) na różne kierunki (w Polsce i poza jej granicami) ze zbiorem w jednym miejscu, czas realizacji dostawy, różnorodność narzędzi do śledzenia przesyłek i komunikacji z odbiorcą, liczba prób doręczenia, system zwrotów, dodatkowe usługi, dostosowane do indywidualnych potrzeb, czy dostawy do punktów odbioru, które cieszą się coraz większą popularnością wśród klientów, a dodatkowo pozwalają nam na większą dbałość o środowisko naturalne dzięki ograniczeniu transportu i tym samym redukcji emisji CO2. Jakość firmy kurierskiej weryfikuje się wtedy, kiedy pojawiają się różnego rodzaju wyzwania. Zaufanie klienta buduje się poprzez rzetelność biznesową, najwyższe standardy, ofertę dostosowaną do potrzeb, ale także indywidualne podejście do rozwiązywania problemów klientów, sprawny, transparentny proces reklamacyjny, czy kompleksowy sposób obsługi nadawców i odbiorców. Dostawy OOH i inwestycje w nowoczesne operacje W ostatnich latach obserwujemy bardzo silny trend wzrostowy w kanale OOH, gdzie udział nadań i odbiorów poza domem w rynku paczek zwiększył się kilkukrotnie. Dlatego wychodząc naprzeciw tym potrzebom sukcesywnie rozwijamy naszą sieć punktów i automatów paczkowych DHL BOX. Tylko w ostatnim czasie osiągnęliśmy kolejny krok milowy – 4 tys. automatów w naszej sieci. By zapewnić najwyższą jakość realizujemy szereg działań i inwestycji w innych istotnych obszarach. Dzięki strategicznym inwestycjom infrastrukturalnym znacznie zwiększyliśmy wydajność w zakresie zbioru, doręczania i sortowania przesyłek. Jedną z naszych kluczowych inwestycji jest Międzynarodowe Centrum Logistycznego DHL, zlokalizowane w województwie wielkopolskim. To blisko 30 tys. m2 powierzchni, możliwość sortowania nawet miliona paczek dziennie i strategiczne znaczenie biznesowe. To również jedna z największych inwestycji operacyjnych Grupy DHL w tej części Europy. Stosowane rozwiązania pozwalają nam na osiągnięcie jeszcze wyższego poziomu wskaźników jakościowych. Nowe obiekty, sieć OOH i kompleksowa oferta to odpowiedź na rosnące oczekiwania klientów, szczególnie z dynamicznie rozwijającego się sektora e-commerce. Szczyt paczkowy to dla nas i dla naszych klientów bardzo ważny okres. Co roku, w tym okresie, wolumen rośnie średnio o 40-60%, a w okresie peaku wzrost ten sięga nawet 100%. Jesteśmy bardzo dobrze przygotowani do obsługi wzmożonego ruchu. Warto podkreślić, że dzięki zastosowaniu wielu innowacyjnych rozwiązań, znacznie zwiększyliśmy naszą wydajność. Ułatwiliśmy i usprawniliśmy także pracę kurierów, którzy mogą szybciej wyjechać w trasę i rozwieźć lub odebrać od klientów jeszcze więcej paczek. Naszą siłą jest także profesjonalny zespół kurierski i sukcesywnie rozwijana sieć OOH, która już teraz jest dużym udogodnieniem dla klientów i wsparciem w pracy kurierów. Agnieszka Świerszcz – CEO DHL eCommerce Polska

SOURCE : pb
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS