Home/business/Malezyjska siec MR.DIY potwierdzia ze wchodzi do Polski. Co sprzedaje

business

Malezyjska siec MR.DIY potwierdzia ze wchodzi do Polski. Co sprzedaje

Malezyjska siec MR.DIY z artykuami dla domu i do majsterkowania oficjalnie potwierdza ze otwiera pierwsze sklepy w Polsce. Zapowiada sie ostra walka np. z Pepco czy Action.

By Piotr Mazurkiewicz | October 09, 2024 | business

MR.DIY ogłosiła swoje wejście do Polski . Sieć dyskontów niespożywczych w listopadzie i grudniu tego roku otworzy cztery sklepy: w Zabrzu, Krakowie, Piotrkowie Trybunalskim i Bielsku-Białej. Tym samym malezyjska sieć handlowa rozszerza swój globalny zasięg do 13 krajów. Malezyjska sieć MR.DIY w Polsce - Polska jest krajem oferującym sieciom handlowym atrakcyjne możliwości. Rynek wykazuje wyraźne oznaki wzrostu, o czym świadczą rosnące obroty najemców i z roku na rok coraz lepsza odwiedzalność placówek handlowych. Jesteśmy szczególnie zadowoleni z poziomu sprzedaży w sektorze dom i ogród, co jest podstawą do stabilnego i zrównoważonego wzrostu naszego biznesu - mówi Leo Gan, odpowiedzialny za rozwój w MR.DIY. Ta malezyjska sieć handlowa rozpoczęła działalność w 2005 r. od sklepu z narzędziami. Dziś ma ponad 4 tys. sklepów na świecie. Działa w Malezji, Tajlandii, Brunei, Indonezji, Singapurze, Filipinach, Wietnamie, Kambodży, Indiach, Bangladeszu, Turcji i Hiszpanii. Polska jest trzecim w Europie rynkiem, gdzie się pojawi. Oferta dostępna w sklepach sieci obejmuje m.in. narzędzia, artykuły gospodarstwa domowego i elektryczne, niezbędne artykuły do majsterkowania, akcesoria papiernicze, zabawki. Czytaj więcej We wrześniu w sklepach było drożej o 4,9 proc. niż przed rokiem. I to nie koniec podwyżek. Mimo wojny dyskontów coraz droższe będą np. owoce i warzywa. Do końca pierwszego kwartału 2025 roku MR.DIY zamierza otworzyć w Polsce łącznie 10 sklepów. - Rozwój naszej sieci zapewni klientom większy wybór jakościowego asortymentu, a także stworzy nowe miejsca pracy, co pozytywnie wpłynie na lokalne rynki - mówi Leo Gan. Firma podkreśla, że wejście MR.DIY na polski rynek to nie tylko strategiczny krok w globalnej ekspansji marki. - Będziemy stale rozwijać naszą ofertę, na bieżąco analizować zmieniające się oczekiwania i trendy. Wnioski z tych badań znajdą odzwierciedlenie na naszych półkach - zapewnia Magdalena Nazarewicz, dyrektor ds. rozwoju biznesu w spółce MR.DIY POLAND. MR.DIY powalczy z Pepco i Action Firma wchodzi na rynek, który jest już mocno podzielony. Z jednej strony mamy szeroką ofertę marketów budowlanych, które również oferują kategorie, na jakie stawia nowa sieć. To choćby Castorama, Leroy Merlin czy Bricomarche, które właśnie otworzyło 20 placówkę w tym roku. Łącznie pod szyldem Bricomarché funkcjonuje już 212 punktów sprzedaży w Polsce. Rozwija się także szwedzka Jula, która na początku września uruchomiła 22 sklep w kraju. – Przed nami kolejne otwarcia, w tym także w Kielcach, gdzie z przyczyn od nas niezależnych musieliśmy zamknąć jeden z naszych sklepów. Właściciel obiektu zmienia koncept galerii, a nam skończyła się umowa najmu – mówi Arnold Brzeziński z Jula Poland. Malezyjska sieć będzie konkurować również z ogromną liczbą dyskontów przemysłowych jak Pepco, Action, Woolworth czy Dealz. Każdy z nich ma w ofercie domowe akcesoria, do tego atrakcyjne ceny i wciąż pojawiające się na półkach nowe produkty. To, w połączeniu z ogromną ofertą taniej odzieży, powoduje, że sklepy te odwiedzają miliony Polaków.

SOURCE : rp
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS