Home/business/Klientka wozya pieniadze do wpatomatu ale nie trafiy na konto. Bank tumaczy co trzeba robic

business

Klientka wozya pieniadze do wpatomatu ale nie trafiy na konto. Bank tumaczy co trzeba robic

Transakcje bezgotowkowe maja swoich zwolennikow jednak nadal wiele osob nie wyobraza sobie codziennego funkcjonowania bez gotowki w portfelu. Na ulicach polskich miast nie brakuje urzadzen za pomoca ktorych mozna dokonywac wpat i wypat pieniedzy. Nie sa one jednak niezawodne o czym przekonaa sie nasza czytelniczka. Urzadzenie z ktorego skorzystaa klientka banku Pekao przyjeo gotowke ale nie zasilia ona rachunku. Konieczne okazao sie zozenie reklamacji.

October 02, 2024 | business

Choć płatności bezgotówkowe, które polegają na elektronicznym transferze środków pieniężnych między dwoma kontami bankowymi, nie tracą na popularności, to wielu Polaków nadal . Może jednak dojść do sytuacji, w której na nasze konto za pomocą . Co zrobić, gdy urządzenie "zje" pieniądze? Jak szybko możemy liczyć na ich odzyskanie? Na te i inne pytania odpowiedział . Z redakcją Interii Biznes skontaktowała się czytelniczka, która . W ubiegłym tygodniu kobieta chciała na swój rachunek bankowy, twierdząc, że miała za dużo gotówki w portfelu i nie chciała jej zgubić. W tym celu udała się do wpłatomatu Pekao. Urządzenie jednak , a nie zasiliły rachunku. " " - relacjonuje kobieta, dodając, że od razu . Pracownicy, z którymi się skontaktowała, polecili jej, żeby złożyła , której rozpatrywanie może potrwać do 14 dni. Nasza czytelniczka musiała podać swoje dane oraz szczegółowo opisać całą sytuację, w tym m.in. . Rozpatrywanie reklamacji nie trwało długo, bo środki wróciły na jej konto już . Chcąc sprawdzić, czy sytuacje, w których z jakiegoś powodu nie trafiają na jego konto zdarzają się często, skontaktowaliśmy się z przedstawicielami banku Pekao. " . Jeśli już do nich dojdzie, to w dużej mierze jest to spowodowane wpłacanych banknotów" - przekazał w odpowiedzi na nasze pytania Paweł Jurek, rzecznik prasowy banku Pekao S.A. Zdradził również, co może sprawić, że nie będzie działał prawidłowo. "Znane są nam też sytuacje, w których lub między nimi znajdowały się drobne przedmioty. To może zakłócić prawidłową pracę urządzenia" - podkreślił Paweł Jurek. Zapytany o to, ile z reguły trwa rozpatrywanie takiej , a tym samym ile czasu klienci muszą czekać na zwrot środków, rzecznik podkreślił, że bank "stara się rozpatrywać takie reklamacje jak najszybciej". Na co powinny uważać osoby, które znalazły się w podobnej sytuacji? Czy jest jakiś sposób, żeby tę procedurę przyspieszyć? "Ważne jest, aby klienci, którzy wpłacają gotówkę, , w składanych reklamacjach bardzo często klienci piszą, że reklamują - wyjaśnił Paweł Jurek. "Powinni mieć na uwadze, aby banknoty nie były nadmiernie zniszczone, nie były pospinane i odpowiednio ułożone. Taki komunikat pojawia się także na ekranie bankomatu podczas wykonywania operacji wpłaty" - podsumował rzecznik prasowy banku Pekao.

SOURCE : interiabiznes
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS