business
Douglas wiodaca sia E-commerce w kategorii skincare
Douglas jedna z najwiekszych sieci perfumerii w Europie od lat obejmuje kluczowa pozycje w swiecie luksusowej pielegnacji skory. W czasach gdy zakupy online staja sie coraz bardziej popularne Douglas wyznacza nowe standardy oferujac klientom unikalne poaczenie ekskluzywnych produktow wygody i kompleksowego wsparcia.
Lider branży beauty nieustannie bada rynek i trendy. W lipcu 2024 roku przeprowadził badanie konsumenckie*, według którego aż 53% osób kupujących kosmetyki premium do pielęgnacji twarzy i ciała spośród wielu perfumerii online wybrało zakupy właśnie na douglas.pl. Ten wynik nie tylko świadczy o sile marki, ale również o ogromnym znaczeniu jej kanału e-commerce w kategorii skincare. To dowód na to, że Douglas wyróżnia się na rynku w sektorze. Na przestrzeni lat wprowadził szeroką gamę profesjonalnych marek, a także wiele innowacyjnych rozwiązań ułatwiających zakupy online. Rozszerzył też ofertę o doświadczenia, które pozwalają bezpośrednio zaopiekować się konsumentem i móc wprowadzić go w świat eksperckiej pielęgnacji twarzy. *Badanie zrealizowane na próbie n=500, w grupie kobiet 18+, które w ciągu ostatniego roku kupiły przez internet kosmetyki premium. Badanie przeprowadzone metodą CAWI w lipcu 2024 przez agencję Minds&Roses. Kategoria pielęgnacji skóry jest jednym z najważniejszych i najbardziej rozwiniętych filarów oferty Douglas. Perfumeria może pochwalić się szerokim asortymentem produktów zarówno światowych, jak i polskich marek, które są dostosowane do różnych potrzeb i możliwości finansowych konsumentów. Douglas nie ogranicza się jedynie do produktów luksusowych – w ofercie można znaleźć zarówno kosmetyki premium, jak i marki drogeryjne. Jednym z największych atutów oferty Douglas jest selekcja produktów dostępnych na wyłączność. Marka bardzo starannie dobiera kosmetyki, które wprowadza do sprzedaży, stawiając na jakość, skuteczność i innowacyjność. Douglas to nie tylko bogaty asortyment, ale przede wszystkim miejsce, w którym konsumenci mogą liczyć na bezpośrednią opiekę i wsparcie ekspertów. Sieć od lat stawia na edukację i budowanie relacji z klientami. W perfumeriach stacjonarnych Douglas oferuje bezpłatne indywidualne konsultacje, które pozwalają dokładnie poznać potrzeby swojej skóry i dopasować odpowiednie produkty. Co więcej, podążając za trendem beauty tech, dzięki zaawansowanym urządzeniom technologicznym, takim jak analizatory stanu skóry, konsumenci mogą uzyskać szczegółowe informacje na temat kondycji swojej cery, co pozwala na jeszcze bardziej precyzyjne dopasowanie pielęgnacji. Douglas organizuje również liczne warsztaty i eventy edukacyjne, podczas których klienci mają okazję poznać nowości rynkowe, a także dowiedzieć się, jak skutecznie dbać o swoją skórę. Przykładem mogą być coroczne pielęgnacyjne Targi Douglas SkinCare Weeks, w których udział jest bezpłatny dla wszystkich. Aby zapewnić konsumentom wyjątkowe doświadczenia, sieć proponuje również szereg unikalnych zabiegów pielęgnacyjnych dopasowanych do potrzeb skóry i przygotowanych przez światowe marki, takie jak: La Mer, Sisley, Lancôme czy Estee Lauder. Usługi można zamawiać poprzez aplikację booksy. Douglas stawia również na kreatywne aktywacje marketingowe, które przyciągają uwagę klientów i budują ich zaangażowanie. Jednym z takich wydarzeń jest coroczny Youbileusz piękna, organizowany w październiku. Aktywacja stanowi doskonałą okazję do odkrywania nowości rynkowych oraz bestsellerów selektywnej pielęgnacji i kosmetyków. W ramach tej kampanii, Douglas przygotował specjalne oferty promocyjne – posiadacze karty Douglas mogą skorzystać z rabatów sięgających nawet do 30%, a przez cały miesiąc zakupy online są objęte darmową dostawą. Jednym z kluczowych elementów sukcesu Douglas na rynku e-commerce jest strategia omnichannel, która łączy zalety zakupów online i offline, oferując klientom pełną elastyczność i synergię doświadczeń. Dzięki temu konsumenci mogą swobodnie korzystać z usług Douglas niezależnie od tego, czy preferują zakupy w perfumeriach stacjonarnych, czy online. Douglas wprowadził szereg nowoczesnych rozwiązań, które ułatwiają i uprzyjemniają proces zakupowy – od możliwości składania zamówień online z pomocą konsultanta w perfumerii, po innowacyjną usługę Click & Collect. Click & Collect to usługa, która cieszy się ogromnym powodzeniem – klienci mogą zamówić produkty online i odebrać je w perfumerii, unikając kosztów dostawy. Nowym i niezwykle atrakcyjnym rozwiązaniem jest Click & Collect Express, które umożliwia odbiór zamówionych produktów w ciągu zaledwie dwóch godzin od momentu złożenia zamówienia. Click & Collect Express został wprowadzony kilka miesięcy temu, a już stanowi połowę wszystkich zamówień Click & Collect.
PREV NEWSVeloBank kupuje Noble Funds TFI od syndyka
NEXT NEWSTrump Media rosnie w sie. Byy prezydent odcina kupony
Zbliza sie czas wyjazdow. Ile w przyszym tygodniu zapacimy za paliwo
Wzmozony ruch na drogach i wiecej samochodow na stacjach paliwowych - tak bywa co roku na przeomie pazdziernika i listopada. Wyjazdy na dzien Wszystkich Swietych to nasza narodowa tradycja. Ile w tym roku zapacimy za paliwo na stacjach benzynowych Eksperci przekonuja ze niepokoic moga sie tylko posiadacze aut zasilanych jednym charakterystycznym paliwem - autogazem.
Darmowa usuga od NFZ. Polacy paca za nia setki zotych
Narodowy Fundusz Zdrowia oferuje zupenie za darmo usuge za ktora Polacy paca setki zotych. Co wiecej aby z niej skorzystac nie trzeba nawet wychodzic z domu. Wystarczy posiadac telefon lub laptop i dostep do internetu. NFZ przypomina o swojej ofercie ze wzgledu na ujawnienie ze leczenie otyosci tylko w 2023 r. kosztowao podatnika az 38 mld z.
W Zakopanem koca sie o sylwestra. "Potrzeba kupe kasy"
W tym roku po raz pierwszy od dziewieciu lat sylwestra w Zakopanem nie zorganizuje Telewizja Polska. Miasto staneo przed wyborem czy cakowicie zrezygnowac z centralnej imprezy w tym dniu czy zorganizowac ja na wasna reke. Rzecz w tym ze to oznacza kolosalne koszty ktore musi poniesc miasto. Pieniadze zawsze budza emocje nie inaczej jest tym razem. O tegorocznego sylwestra w Zakopanem rozgorza goracy spor na linii burmistrz - Rada Miasta.
PKP wyday komunikat zacznie sie lada chwila. Powodem zmiana czasu na zimowy
Zmiana czasu na zimowy wymusia na PKP Intercity specjalne dziaania. Przewoznik wyda specjalny komunikat dotyczacy skutkow przestawienia zegarkow w nocy z 26 na 27 pazdziernika. Przesuniecie wskazowek z godziny 3.00 na 2.00 wpynie na oferowane przez PKP przejazdy. Az 12 pociagow bedzie zmuszonych do postojow. Mamy caa liste skadow wraz z ich relacjami.
Ukrainski dostawca chce wejsc do Polski. Ma rewolucyjny pomys
Ukrainski startup Yard Delivery zapowiedzia wejscie do Polski i do czterech innych europejskich krajow. Firma prowadzi testy nowego rozwiazania ktore ma zrewolucjonizowac sposob dostawy paczek - maja byc one liczone nie w dniach a godzinach.
Operator telewizji UPC musi oddac pieniadze. Sad zdecydowa
Klienci UPC dostana zwrot pieniedzy. Urzad Ochrony Konkurencji i Konsumenta przekaza w specjalnym komunikacie iz Sad Najwyzszy oddali skarge spoki P4. Spor zacza sie w 2019 r. gdy UOKiK naozy na operatora telewizji UPC kare opiewajaca na niemal 33 miliony zotych. Klienci w przeciagu maksymalnie dwoch miesiecy powinni otrzymac nalezne srodki.