Home/business/Douglas wiodaca sia E-commerce w kategorii skincare

business

Douglas wiodaca sia E-commerce w kategorii skincare

Douglas jedna z najwiekszych sieci perfumerii w Europie od lat obejmuje kluczowa pozycje w swiecie luksusowej pielegnacji skory. W czasach gdy zakupy online staja sie coraz bardziej popularne Douglas wyznacza nowe standardy oferujac klientom unikalne poaczenie ekskluzywnych produktow wygody i kompleksowego wsparcia.

October 24, 2024 | business

Lider branży beauty nieustannie bada rynek i trendy. W lipcu 2024 roku przeprowadził badanie konsumenckie*, według którego aż 53% osób kupujących kosmetyki premium do pielęgnacji twarzy i ciała spośród wielu perfumerii online wybrało zakupy właśnie na douglas.pl. Ten wynik nie tylko świadczy o sile marki, ale również o ogromnym znaczeniu jej kanału e-commerce w kategorii skincare. To dowód na to, że Douglas wyróżnia się na rynku w sektorze. Na przestrzeni lat wprowadził szeroką gamę profesjonalnych marek, a także wiele innowacyjnych rozwiązań ułatwiających zakupy online. Rozszerzył też ofertę o doświadczenia, które pozwalają bezpośrednio zaopiekować się konsumentem i móc wprowadzić go w świat eksperckiej pielęgnacji twarzy. *Badanie zrealizowane na próbie n=500, w grupie kobiet 18+, które w ciągu ostatniego roku kupiły przez internet kosmetyki premium. Badanie przeprowadzone metodą CAWI w lipcu 2024 przez agencję Minds&Roses. Kategoria pielęgnacji skóry jest jednym z najważniejszych i najbardziej rozwiniętych filarów oferty Douglas. Perfumeria może pochwalić się szerokim asortymentem produktów zarówno światowych, jak i polskich marek, które są dostosowane do różnych potrzeb i możliwości finansowych konsumentów. Douglas nie ogranicza się jedynie do produktów luksusowych – w ofercie można znaleźć zarówno kosmetyki premium, jak i marki drogeryjne. Jednym z największych atutów oferty Douglas jest selekcja produktów dostępnych na wyłączność. Marka bardzo starannie dobiera kosmetyki, które wprowadza do sprzedaży, stawiając na jakość, skuteczność i innowacyjność. Douglas to nie tylko bogaty asortyment, ale przede wszystkim miejsce, w którym konsumenci mogą liczyć na bezpośrednią opiekę i wsparcie ekspertów. Sieć od lat stawia na edukację i budowanie relacji z klientami. W perfumeriach stacjonarnych Douglas oferuje bezpłatne indywidualne konsultacje, które pozwalają dokładnie poznać potrzeby swojej skóry i dopasować odpowiednie produkty. Co więcej, podążając za trendem beauty tech, dzięki zaawansowanym urządzeniom technologicznym, takim jak analizatory stanu skóry, konsumenci mogą uzyskać szczegółowe informacje na temat kondycji swojej cery, co pozwala na jeszcze bardziej precyzyjne dopasowanie pielęgnacji. Douglas organizuje również liczne warsztaty i eventy edukacyjne, podczas których klienci mają okazję poznać nowości rynkowe, a także dowiedzieć się, jak skutecznie dbać o swoją skórę. Przykładem mogą być coroczne pielęgnacyjne Targi Douglas SkinCare Weeks, w których udział jest bezpłatny dla wszystkich. Aby zapewnić konsumentom wyjątkowe doświadczenia, sieć proponuje również szereg unikalnych zabiegów pielęgnacyjnych dopasowanych do potrzeb skóry i przygotowanych przez światowe marki, takie jak: La Mer, Sisley, Lancôme czy Estee Lauder. Usługi można zamawiać poprzez aplikację booksy. Douglas stawia również na kreatywne aktywacje marketingowe, które przyciągają uwagę klientów i budują ich zaangażowanie. Jednym z takich wydarzeń jest coroczny Youbileusz piękna, organizowany w październiku. Aktywacja stanowi doskonałą okazję do odkrywania nowości rynkowych oraz bestsellerów selektywnej pielęgnacji i kosmetyków. W ramach tej kampanii, Douglas przygotował specjalne oferty promocyjne – posiadacze karty Douglas mogą skorzystać z rabatów sięgających nawet do 30%, a przez cały miesiąc zakupy online są objęte darmową dostawą. Jednym z kluczowych elementów sukcesu Douglas na rynku e-commerce jest strategia omnichannel, która łączy zalety zakupów online i offline, oferując klientom pełną elastyczność i synergię doświadczeń. Dzięki temu konsumenci mogą swobodnie korzystać z usług Douglas niezależnie od tego, czy preferują zakupy w perfumeriach stacjonarnych, czy online. Douglas wprowadził szereg nowoczesnych rozwiązań, które ułatwiają i uprzyjemniają proces zakupowy – od możliwości składania zamówień online z pomocą konsultanta w perfumerii, po innowacyjną usługę Click & Collect. Click & Collect to usługa, która cieszy się ogromnym powodzeniem – klienci mogą zamówić produkty online i odebrać je w perfumerii, unikając kosztów dostawy. Nowym i niezwykle atrakcyjnym rozwiązaniem jest Click & Collect Express, które umożliwia odbiór zamówionych produktów w ciągu zaledwie dwóch godzin od momentu złożenia zamówienia. Click & Collect Express został wprowadzony kilka miesięcy temu, a już stanowi połowę wszystkich zamówień Click & Collect.

SOURCE : businessinsider_pl
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS