Blogs
Home/technology/Widzowie maja juz dosc platform streamingowych W 2024 roku Amerykanie wydali na nie az o 23 mniej mowia o zmeczeniu streamingiem

technology

Widzowie maja juz dosc platform streamingowych W 2024 roku Amerykanie wydali na nie az o 23 mniej mowia o zmeczeniu streamingiem

Amerykanie wydaja sie zmeczeni wieloscia platform streamingowych a to przekada sie na ich wydatki na dostep do filmow i seriali.Informacja Widzowie maja juz dosc platform streamingowych W 2024 roku Amerykanie wydali na nie az o 23 mniej mowia o zmeczeniu streamingiem zostaa opublikowana przez GRYOnline.pl 2 stycznia 2025.

January 02, 2025 | technology

Wiadomość filmy i seriale 2 stycznia 2025, 12:00 autor: Pamela Jakiel Widzowie mają już dość platform streamingowych? W 2024 roku Amerykanie wydali na nie aż o 23% mniej; mówią o „zmęczeniu streamingiem” Amerykanie wydają się zmęczeni wielością platform streamingowych, a to przekłada się na ich wydatki na dostęp do filmów i seriali. Źródło fot. Unsplash.com / Oscar Nord / 2022 i Jeszcze kilka lat temu widzowie byli podekscytowani możliwościami, jakie dają platformy streamingowe. Dostęp do filmów i seriali wydawał się prostszy i wygodniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Niestety, ostatnio zadowolenie subskrybentów z serwisów SVOD wydaje się maleć, a świadczy o tym m.in. to, ile abonenci wydają na tego typu rozrywkę . Przypomnijmy, że od pewnego czasu platformy streamingowe podnoszą ceny , a wielu widzom z pewnością nie podobają się wprowadzane ograniczenia we współdzieleniu kont czy pojawienie się reklam . To wszystko przekłada się na podejście użytkowników do serwisów SVOD, a wiele na ten temat zdradzają badania przeprowadzone wśród amerykańskiej publiczności. Jak możemy przeczytać w raporcie portalu Review.org , w 2024 roku Amerykanie przeciętnie przeznaczali miesięcznie na streaming 42,38 dolarów. To aż o 23% mniej niż wydawali w 2023 roku (55,04 dolarów). Wpływ na to, że widzowie przeznaczają mniej na dostęp do platform streamingowych, ma też wielość tych serwisów. 27,8% ankietowanych wskazało bowiem na „zmęczenie streamingiem ” – czują się oni przytłoczeni rosnącą liczbą aplikacji dających dostęp do filmów i seriali. Z pewnością sytuacji nie ułatwia też to, że wśród nowych produkcji coraz trudniej znaleźć tytuły warte uwagi . Przypomnijmy, że duże serwisy często wolą stawiać na produkcje przeznaczone do masowych odbiorców niż na ambitne i artystyczne projekty . Jak myślicie, czy w 2025 roku widzowie będą wydawać na dostęp do platform VOD więcej czy też mniej niż w 2024 roku?

SOURCE : gry-online
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS