technology
Rezyser Borderlands 3 i ESO mowi o niecheci studiow AAA do zmian w grach Sa osoby ktore denerwuja sie poniewaz w gre wchodza duze pieniadze
Paul Sage wskazuje na powod dla ktorego studia tworzace serie gier AAA moga byc zmuszone do zachowawczego rozwoju swoich marek.Informacja Rezyser Borderlands 3 i ESO mowi o niecheci studiow AAA do zmian w grach Sa osoby ktore denerwuja sie poniewaz w gre wchodza duze pieniadze zostaa opublikowana przez GRYOnline.pl 2 grudnia 2024.
Wiadomość gry 2 grudnia 2024, 12:11 autor: Jakub Błażewicz Reżyser Borderlands 3 i ESO mówi o niechęci studiów AAA do zmian w grach: „Są osoby, które denerwują się, ponieważ w grę wchodzą duże pieniądze” Paul Sage wskazuje na powód, dla którego studia tworzące serie gier AAA mogą być zmuszone do zachowawczego rozwoju swoich marek. Źródło fot. Ruckus Games. i Spis treści: Oczekiwania graczy i niechęć do zmian Połowa obrazu i wielkie pieniądze Studia AAA nie chcą ryzykować reputacji wielkich marek . Tak Paul Sage – reżyser Borderlands 3 i The Elder Scrolls Online , obecnie założyciel i szef Ruckus Games – uzasadnia, dlaczego wielcy deweloperzy wolą stawiać na „bezpieczny”, zachowawczy rozwój. Oczekiwania graczy i niechęć do zmian W wywiadzie dla serwisu GamesRadar twórca (pracujący z nowym zespołem nad kooperacyjną strzelanką) zwraca uwagę na problem dotykający twórców uznanych marek: ograniczające ich oczekiwania fanów . Jego zdaniem uniemożliwia to rozwój serii zgodnie z życzeniami „kreatywnych ludzi” i zmusza deweloperów do oparcia się na starych mechanikach zamiast wprowadzaniu nowych. Choć Sage nie mógł podać konkretnego przykładu, przyznał, że takie ograniczenia się frustrujące. Po części, jak to ujął, z powodu „ludzi, którzy nie muszą być częścią procesu twórczego”, wyjaśniających, na czym ów proces polega . Innymi słowy, „zaniepokojonych” osób na wysokich stanowiskach, które mają tendencję do „zabijania” ekscytujących nowości. Taka informacja raczej nie zdziwi graczy. Wielu z nich od dawna uważało, że problemem wielu dużych gier jest wtrącanie się do produkcji „inwestorów” i innych „ludzi biznesu”, którzy „angażują się” w produkcję i przeszkadzają twórcom. Często właśnie takie interwencje przytacza się jako rzekomy powód, dla którego nielubiana mechanika, zmiana, projekt postaci etc. trafiły do gry. Połowa obrazu i wielkie pieniądze Niemniej Sage jest zdania, że owe osoby na wysokich stanowiskach mają „najlepsze intencje” . Tyle że ocenianie nowych mechanik w połowie prac nie ma sensu, bo nie daje to wyobrażenia o tym, jak owa nowość będzie wyglądać po zakończeniu prac. Twórca porównuje to do tworzenia obrazu, który w trakcie malowania „wygląda okropnie”. Innymi słowy, Sage nie ma nic przeciwko ocenianiu nowości przez zarząd – tyle że powinno to następować dopiero wtedy, gdy deweloperzy są gotowi do zaprezentowania tych nowinek. Sęk w tym, iż w przypadku znanych marek w grę wchodzą duże pieniądze, co budzi niepokój ludzi na wysokich stanowiskach . Dlatego owe osoby mają tendencję do oceniania nowości zbyt wcześnie, mimo protestów twórców. Nie jest też tajemnicą, że choć fani (nie tylko gier wideo) mają tendencję do narzekania na brak nowości, to jakiekolwiek zmiany w starych seriach mogą przyjąć z ogromną niechęcią (czasem nawet takie, które w perspektywie czasu zostają uznane za obiektywnie słuszne modyfikacje). Oczywiście zdarzają się wyjątki, gdy mowa o wyjątkowo irytujących lub wręcz archaicznych systemach. Czasem też zmiana wprowadzona przez deweloperów może zaburzyć balans rozgrywki. Niemniej nawet w kontekście świeżego przykładu Civilization VII i niepokoju graczy w związku z nowym systemem epok (nawet mimo argumentów twórców ) trudno się dziwić, że studia mają obawy przed zmienianiem elementów przebojowych serii.
PREV NEWSPolscy tworcy Silent Hill 2 rozpoczeli prace nad kolejnym projektem. To gra odrebna od zapowiedzianego Cronos The New Dawn
NEXT NEWSNiemozliwa do wykonania kultowa misje ze strategii StarCraft 2 udao sie przejsc po ponad 14 latach od premiery gry. Tak jakby
Xbox Game Pass na pierwsza poowe stycznia 2025 z 7 grami. Prym wioda pierwsze Diablo oraz urocza gra o budowaniu miasta
Microsoft ujawni ktore gry trafia do usugi Game Pass w pierwszej poowie stycznia. Na liscie wyroznia sie Diablo 1 a takze ciepo przyjeta niezalezna przygodowka Road 96 w ktora mozecie zagrac juz dzisiaj.Informacja Xbox Game Pass na pierwsza poowe stycznia 2025 z 7 grami. Prym wioda pierwsze Diablo oraz urocza gra o budowaniu miasta zostaa opublikowana przez GRYOnline.pl 7 stycznia 2025.
Oto nowy Garmin Instinct 3. Teraz wybierzesz czy bedzie adnie
Oto nowy Garmin Instinct 3. Teraz wybierzesz czy bedzie adnie
By Piotr BaryckiW kontynuacji jednego z najwiekszych hitow akcji Gerarda Butlera stawka bedzie jeszcze wyzsza. Aktor tumaczy wejscie bohatera Skoku stulecia 2 na przestepcza sciezke
W Skoku stulecia 2 grany przez Gerarda Butlera Nick doacza do Donniego. Gwiazdor hitu akcji opowiedzia czego fani moga spodziewac sie po sequelu.Informacja W kontynuacji jednego z najwiekszych hitow akcji Gerarda Butlera stawka bedzie jeszcze wyzsza. Aktor tumaczy wejscie bohatera Skoku stulecia 2 na przestepcza sciezke zostaa opublikowana przez GRYOnline.pl 7 stycznia 2025.
Twoj zegarek stanie sie madrzejszy. Oto nowosc odnaleziona w aplikacji Google
Twoj zegarek stanie sie madrzejszy. Oto nowosc odnaleziona w aplikacji Google
By Malwina KuśmierekAwaria w PKO BP. Problem z logowaniem do iPKO i infolinia
PKO Bank Polski ponownie walczy z awaria. Uzytkownicy donosza o problemach z dostepem do usug banku PKO BP ktore pojawiy sie po godzinie 13 7 stycznia 2025 roku. Problemy maja dotyczyc logowania do serwisu iPKO badz infolinii. Nie wiadomo jednak ile zajma czasu.
PKO BP ostrzega. "Wykonaj wazne transakcje wczesniej"
PKO Bank Polski zapowiada przerwe techniczna zwiazana z aplikacja IKO. Prace beda prowadzone w godzinach wieczornych we wtorek 7 stycznia i wnioskujac z komunikatu banku beda oznaczac przerwe w dostepie do aplikacji mobilnej. PKO BP radzi zrealizowac wazne transakcje wczesniej.