Blogs
Home/technology/Pozornie nieistotny aspekt GTA 3 ktory okaza sie zbyt nudny pchna tworcow do wymyslenia jednego z ikonicznych elementow wielu innych gier Rockstara

technology

Ciekawa historia powstawania kamery filmowej w serii GTA

Byy pracownik Rockstara ujawni jak pewien aspekt GTA 3 sta si podstaw ikonicznej kamery w wielu innych grach tworzonych przez Rockstara.

January 08, 2025 | technology

Marci Bukowski opowiada o tym, jak nudne podróże kolejowe w GTA 3 pchnęły twórców do stworzenia kamery filmowej, która stała się charakterystycznym elementem wielu gier Rockstara. Obbe Vermeij, były pracownik Rockstara, wyjaśnia w jaki sposób to się stało. Podczas programowania pociągów zaczął się nudzić, co skłoniło go do wprowadzenia dynamicznej zmiany kamer podczas jazdy pomiędzy losowymi punktami w grze. Pomysł ten został doceniony przez zespół i rozszerzony na samochody, co finalnie ujrzało światło dzienne w pełnej wersji gry. Kamera filmowa zyskała taką popularność, że można ją znaleźć nie tylko w najnowszych produkcjach Rockstara, ale także w Red Dead Redemption 2. Były to początki innowacyjnej funkcji, która na zawsze wpisała się w historię gier wideo.

SOURCE : gry-online
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS