Static Ad
Static Ad
Blogs
Home/technology/Po sieci krazy zaginiona wersja strzelanki ktora 24 lata temu zachwycia Microsoft. To nie lada gratka dla fanow serii Halo

technology

Po sieci krazy zaginiona wersja strzelanki ktora 24 lata temu zachwycia Microsoft. To nie lada gratka dla fanow serii Halo

Wielki wyciek da fanom serii Halo dostep do okoo 90 GB danych w tym grywalnych wersji pierwszych odson serii ktora bynajmniej nie miaa byc FPS-em.Informacja Po sieci krazy zaginiona wersja strzelanki ktora 24 lata temu zachwycia Microsoft. To nie lada gratka dla fanow serii Halo zostaa opublikowana przez GRYOnline.pl 28 grudnia 2024.

December 28, 2024 | technology

Wiadomość gry 28 grudnia 2024, 10:55 autor: Jakub Błażewicz Po sieci krąży „zaginiona” wersja strzelanki, która 24 lata temu zachwyciła Microsoft. To nie lada gratka dla fanów serii Halo Wielki wyciek dał fanom serii Halo dostęp do około 90 GB danych, w tym grywalnych wersji pierwszych odsłon serii, która bynajmniej nie miała być FPS-em. Źródło fot. Halo Studios / Microsoft. i Spis treści: Praca na pełen etat bez płacy i wsparcia „Odrażający” przeciek z grywalnym Halo w TPP Święta przyniosły nietypowy i dość stary prezent nie tylko fanom Grand Theft Auto . Również twórcy serii Halo stali się ofiarą ogromnego przecieku, który uwzględnił m.in. zapomnianą wersję pierwszej odsłony cyklu sprzed prawie ćwierć wieku. Wieść rozpowszechnił informator Visceral , według którego do sieci trafiło około 90 GB danych powiązanych z cyklem Halo . Jak się okazało, u źródeł przecieku może stać zespół Digsite. Ta inicjatywa studia 343 Industries (obecnie Halo Studios ), w którą zaangażowano moderów powiązanych z marką, miała na celu odzyskanie zawartości wyciętej z poprzednich odsłon serii, a następnie dopracowanie jej i udostępnienie fanom, na przykład w formie assetów narzędzia Halo Editing Kit. Praca na pełen etat bez płacy i wsparcia Wiarygodność przecieku potwierdził jeden z moderów , który brał udział w pracach. Jak podkreślił, że ani on, ani żaden innych były lub oceny członek zespołu Digsite nie odpowiada za ten przeciek. Do niektórych plików żaden moder nie miał dostępu w trakcie prac, a więc jest mało prawdopodobne, by to oni udostępnili owe dane. Dodał także, iż część zawartości z przecieku to wersje robocze, dlatego zalecił, by zawczasu sprawdzić oficjalnie wydane wersje. Na przykład demo Halo 2 z targów E3 2003, które udostępniono w zeszłym miesiącu (a które nigdy nie trafiło do oryginalnego wydania „dwójki”). Inny były członek Digsite napomknął , jakoby spora część zespołu Digsite miało niedawno zrezygnować z dalszej współpracy z Microsoftem. Powód: projekt był de facto pracą na pełen etat, tyle że nie tylko bez wynagrodzenia, ale wręcz bez zasobów czy jakiegokolwiek wsparcia ze strony Halo Studios. Jego słowa poparł jeszcze jeden modder powiązany z tą inicjatywą (via Video Games Chronicle ). „Odrażający” przeciek z grywalnym Halo w TPP Nie cała zawartośc przecieku została udostępniona przez twórców. Uwzględnia to grywalną wersję beta (czy też demo) pierwszego Halo z czasów, kiedy gra miała być strzelanką z widokiem TPP. Tak, prawie 25 lat temu kultowa seria FPS-ów i ekskluzywna marka Microsoftu rozpoczęła żywot jako shooter z perspektywy trzeciej osoby, do tego będąc „exclusivem” dla komputerów Mac. W takiej formie grę pokazano na E3 2000. Część dokumentów i narzędzi, które znalazły się w udostępnionych danych, ma pochodzić jeszcze z 1998 roku. Zapewne Halo Studios (i Microsoft) nie są zachwyceni, i trudno się dziwić. Niemniej reakcje fanów dobrze podsumowuje komentarz jednego z internautów , który stwierdza, że to „odrażające”, ale pyta, gdzie znaleźć owe 90 GB danych z przecieku. Recenzja gry Halo Infinite – oldskul jest cool

SOURCE : gry-online
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS