Home/technology/Opoznienia gonia opoznienia. Do city buildera Cities Skylines 2 zmierza wiele nowosci lecz oczekiwanie na nie coraz bardziej sie przeciaga

technology

Opoznienia gonia opoznienia. Do city buildera Cities Skylines 2 zmierza wiele nowosci lecz oczekiwanie na nie coraz bardziej sie przeciaga

Tworcy Cities Skylines 2 podzielili sie zaktualizowanym planem rozwoju city buildera na najblizszy czas. Po wersji konsolowej kilka DLC zaliczy obsuwe.Informacja Opoznienia gonia opoznienia. Do city buildera Cities Skylines 2 zmierza wiele nowosci lecz oczekiwanie na nie coraz bardziej sie przeciaga zostaa opublikowana przez GRYOnline.pl 16 wrzesnia 2024.

September 16, 2024 | technology

Wiadomość gry 16 września 2024, 19:22 autor: Zuzanna Domeradzka Opóźnienia gonią opóźnienia. Do city buildera Cities: Skylines 2 zmierza wiele nowości, lecz oczekiwanie na nie coraz bardziej się przeciąga Twórcy Cities: Skylines 2 podzielili się zaktualizowanym planem rozwoju city buildera na najbliższy czas. Po wersji konsolowej kilka DLC zaliczy obsuwę. Źródło fot. Colossal Order i Chociaż studio Colossal Order stara się, jak może, jednocześnie naprawiając zeszłoroczne Cities: Skylines II i wprowadzając do gry nową zawartość, nie zawsze wszystko idzie zgodnie z zaplanowanym „rozkładem jazdy” deweloperów. Dzisiaj twórcy drugiej odsłony tej znanej serii strategii ekonomicznych poinformowali o najbliższych aktualizacjach i – niestety – kolejnych opóźnieniach. Obsuwę zaliczyły dwa tzw. Creator Packs , czyli DLC tworzone przez społeczność Cities: Skylines . Modern Architecture oraz Urban Promenades ukażą się w czwartym kwartale tego roku (okres od października do grudnia), a nie w trzecim (okres od lipca do września), jak pierwotnie planowano. Rozszerzenie Bridges & Ports zadebiutuje dopiero w drugim kwartale 2025 roku (okres od kwietnia do czerwca), a nie, jak podawano na początku, w jego pierwszym kwartale. Wciąż nie znamy nowej daty premiery Cities: Skylines II na konsolach. Twórcy nadal pracują nad optymalizacją tych wersji gry i podadzą okno debiutu, gdy będą gotowi (początkowo porty miały ukazać się w październiku tego roku). Z pozostałych ważnych wieści – deweloperzy przyznali, że mimo iż tzw. Asset Editor, czyli oficjalny program do tworzenia modyfikacji w omawianym city builderze, sprawia całkiem sporo problemów, to jest testowany przez grupę moderów i wciąż udoskonalany na podstawie ich opinii. Autorzy muszą dopracować m.in. kwestie optymalizacyjne edytora i dopiero wtedy będą w stanie podać, kiedy nastąpi jego premiera. W międzyczasie studio Colossal Order pracuje nad poprawkami elementów związanymi z hotelami i turystyką, które w ostatnim czasie frustrowały niektórych graczy. Deweloperzy przygotowują też kolejny dekoracyjny patch oraz zwracają uwagę na sygnalizowane przez fanów błędy, które starają się przy okazji naprawić. Autorzy Cities: Skylines II nadmienili, że chcą dopracować opcję zmiany poziomu trudności w produkcji, aby nie wpływał on na zdobywane osiągnięcia.

SOURCE : gry-online
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS