Blogs
Home/technology/Kryzysy w Civilization 7 postawia przed graczami nowe wyzwania i nie pozwola im na nude

technology

Kryzysy w Civilization 7 postawia przed graczami nowe wyzwania i nie pozwola im na nude

Sid Meiers Civilization 7 sporo zmieni w formule popularnej serii wprowadzajac nie tylko nowy system epok ale i kryzysy.Informacja Kryzysy w Civilization 7 postawia przed graczami nowe wyzwania i nie pozwola im na nude zostaa opublikowana przez GRYOnline.pl 3 grudnia 2024.

December 03, 2024 | technology

Wiadomość gry 3 grudnia 2024, 09:50 autor: Jakub Błażewicz Kryzysy w Civilization 7 postawią przed graczami nowe wyzwania i nie pozwolą im na nudę Sid Meier's Civilization 7 sporo zmieni w formule popularnej serii, wprowadzając nie tylko nowy system epok, ale i kryzysy. Źródło fot. Firaxis Games / Take Two Interactive. i Twórcy Sid Meier’s Civilization 7 zdradzili nieco więcej na temat kryzysów, które dotkną wirtualne imperia graczy u schyłku epok . O tym mówił Shaun Wilson, zastępca szefa działu kontroli jakości, w krótkim materiale opublikowanym w serwisach X oraz YouTube . Co nieco o kryzysach słyszeliśmy już wcześniej, o czym wspominaliśmy m.in. w naszej zapowiedzi z sierpnia . Wtedy nie dane nam było sprawdzić ich w praktyce, ale deweloperzy ze studia Firaxis napomknęli, że ta mechanika ma być powiązana z nowym systemem epok. Zmiana cywilizacji ma bowiem być niejako efektem upadku starej – właśnie w obliczu kryzysu. Jak zdradził Wilson, kryzysy mają być unikalne dla każdej z trzech epok „siódmej” Cywilizacji i będą de facto losowymi wydarzeniami w grze, które dotkną wszystkie nacje w grze . W starożytności pojawią się m.in. zarazy i inwazje barbarzyńskich plemion. Każdy taki kryzys będzie miał różne konsekwencje w formie kart ze specjalnymi „regulacjami”, dającymi pozytywne oraz przede wszystkim negatywne efekty . Mogą to być m.in. podwojenie kosztu utrzymania wojsk lub osłabienie ich skuteczności w starciu z innym nacjami, zwiększenie poziomu badań za cenę mniejszych przychodów w złocie oraz zmniejszenie poziomu zadowolenia w miastach za każdy poziom przywództwa. Kryzysy wpłyną też na funkcjonowanie religii i dostęp do zasobów. Wilson tego nie sprecyzował, ale część fanów zgaduje, że owe „regulacje” będzie można wybrać, skoro ujęcie pokazane przez twórcę mówi o „dostępnych” opcjach. Co jest pewne, to że kryzysy będą kolejnym elementem urozmaicającym grę, także w ostatniej z trzech epok Civilization VI , zapewniając stale rosnący poziom wyzwania wraz ze schyłkiem każdej epoki oraz nieco inne doświadczenia z każdej sesji. Po prawdzie Wilson nie zdradził wiele ponad to, co gracze wiedzieli lub czego się domyślali po poprzednich informacjach z Firaxis Games. Być może więcej na temat kryzysów dowiemy się z kolejnej prezentacji gry przed jej premierą. Sid Meier’s Civilization 7 ukaże się 11 lutego 2025 roku na PC, PS5 i XSX/S w pełnej polskiej wersji językowej . Grałem 3 godziny w Cywilizację 7 – takiej rewolucji to się nie spodziewałem!

SOURCE : gry-online
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS