technology
Huawei i rzad Maroka wspieraja transformacje edukacji w kraju za sprawa projektu DigiSchool
AGADIR Maroko 30 grudnia 2024 r. PRNewswire -- Firma Huawei ogosia pomyslne zakonczenie projektu DigiSchool 2024 w Maroku podkreslajac swoj wkad w zapewnianie rownego dostepu do technologii cyfrowych dla wszystkich uczniow w tym kraju. Projekt DigiSchool zainicjowany w 2024 r....
AGADIR, Maroko , 30 grudnia 2024 r. /PRNewswire/ -- Firma Huawei ogłosiła pomyślne zakończenie projektu DigiSchool 2024 w Maroku, podkreślając swój wkład w zapewnianie równego dostępu do technologii cyfrowych dla wszystkich uczniów w tym kraju. Projekt DigiSchool, zainicjowany w 2024 r., aby pomóc przygotować nowe pokolenia na wymagania świata coraz bardziej opierającego się na łączności cyfrowej, stanowi element rządowego planu reform systemu edukacji na lata 2022-2026. Jego ukończenie oznacza udaną realizację pierwszego etapu partnerstwa publiczno-prywatnego pomiędzy marokańskim Ministerstwem Edukacji Narodowej, Przedszkolnej i Sportu oraz Huawei Morocco w ramach globalnej inicjatywy Huawei TECH4ALL na rzecz włączenia cyfrowego. „Projekt DigiSchool podkreśla znaczenie wzmacniania umiejętności cyfrowych i konsolidacji partnerstwa publiczno-prywatnego jako dźwigni rozwoju solidnego ekosystemu cyfrowego" – powiedział David Li , dyrektor zarządzający Huawei Morocco . „W ramach nawiązanego partnerstwa strategicznego Huawei podejmuje zobowiązanie do kontynuowania inwestycji w szkolenia i innowacje oraz do wspierania aspiracji Maroka w zakresie wysokiej jakości inkluzyjnej edukacji cyfrowej". Głównym celem projektu jest rozwijanie umiejętności cyfrowych i organizowanie szkoleń dla uczniów i nauczycieli w zakresie takich technologii jak sztuczna inteligencja, rzeczywistość wirtualna oraz rozwój sieci i aplikacji. W trakcie roku uczestnicy zdobyli również praktyczne doświadczenie w zakresie robotyki i kodowania oraz zyskali możliwość rozwiązywania zadań technologicznych i rozwijania wiedzy cyfrowej za pośrednictwem interaktywnych gier stworzonych z myślą o inspirowaniu do kreatywności i aktywności. Na projekt DigiSchool 2024 składały się cztery etapy. Pierwszy z nich obejmował szkolenie dla 265 nauczycieli szkolnych w zakresie umiejętności ICT w 12 regionach Maroka. Etap drugi skupiał się na zapewnianiu długoterminowego wsparcia dla przeszkolonych nauczycieli, jeśli chodzi o wykorzystanie wiedzy zdobytej podczas szkolenia w klasach liczących łącznie 2650 uczniów. W trzecim etapie między majem a listopadem zorganizowano 12 lokalnych hackatonów obejmujących 12 regionów Maroka z udziałem 714 uczniów, których zadaniem było opracowanie rozwiązań ICT stanowiących rozwiązanie określonych problemów. Czwarty i ostatni etap realizowany w grudniu obejmował intensywne kursy z dziedziny technologii w Fezie, Marakeszu i Agadirze. Kursy, organizowane wspólnie z regionalnymi akademiami edukacji, zgromadziły 180 uczniów i 60 nauczycieli z 12 regionów Maroka. Powstały one w celu podnoszenia umiejętności w zakresie ICT, które uczniowie zdobyli na lekcjach i hackatonach, jakie odbyły się we wcześniejszych miesiącach roku. Zespoły otrzymały spersonalizowane wsparcie, aby udoskonalić swoje projekty hackatonowe i zaprezentować opracowane rozwiązania przed panelem sędziów. Najlepsze prace otrzymały nagrody. Projekt DigiSchool 2024 zakończył się rundą oceniającą kurs w Agadirze, która odbyła się od 17 do 19 grudnia. W składzie delegacji wysokiego szczebla znaleźli się Mohamed Saad Berrada , Minister Edukacji Narodowej, Przedszkolnej i Sportu; Ouafae Chakir , dyrektor regionalnej akademii edukacji regionu Sus-Massa; Aida Bougrine , dyrektor prowincji Agadir-Ida-Ou Tanane oraz Chen Xiaolei , wiceprezes Huawei Morocco . W ramach tej rundy uczniowie mieli okazję pokazać nowe umiejętności, prezentując przygotowane rozwiązania przed delegacją. Sukces programu DigiSchool 2024 przyczynia się do ciągłych działań rządu marokańskiego na rzecz cyfryzacji edukacji narodowej, włączenia i równości, a bycie regionalnym przykładem wykorzystania technologii jako wektora równości i postępu stanowi wartość, na której zależy również Huawei. Wraz z szeregiem inicjatyw edukacyjnych prowadzonych na całym świecie w ramach programu Huawei TECH4ALL, z udziałem takich partnerów jak UNESCO, Close the Gap i ministerstwa rządów krajów, Huawei realizuje projekty DigiSchool także w Kenii, Senegalu, RPA, Chile i Chinach, aby zapewnić szkołom w odległych obszarach łączność internetową i rozwijać umiejętności cyfrowe uczniów i nauczycieli. Huawei TECH4ALL TECH4ALL to długoterminowa inicjatywa i plan działania Huawei w zakresie integracji cyfrowej. Dzięki innowacyjnym technologiom i partnerstwom TECH4ALL ma na celu umożliwienie integracji i zrównoważonego rozwoju w cyfrowym świecie. Więcej informacji na stronie Huawei TECH4ALL https://www.huawei.com/en/tech4all Obserwuj nas na X: https://twitter.com/HUAWEI_TECH4ALL Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2588524/Digishool_students_and_teachers.jpg
PREV NEWSBoty na Facebooku i Instagramie Meta mowi wprost Robimy to
NEXT NEWS13. gra za darmo na Swieta 2024 w Epic Games Store
Tak wyglada bijatyka nowej generacji. Gracze zachwyceni pokazem Virtua Fighter
Tak wyglada bijatyka nowej generacji. Gracze zachwyceni pokazem Virtua Fighter
By Szymon RadzewiczPrzez premiere w Game Passie nowe gry moga sprzedawac sie nawet o 80 gorzej. Dane potwierdzaja ze brak napedu w PS5 Pro to nie wymys Sony
Zdaniem branzowego analityka usuga Game Pass przyczynia sie do spadku sprzedazy gier na Xboxa. W niektorych przypadkach siega on nawet 80.Informacja Przez premiere w Game Passie nowe gry moga sprzedawac sie nawet o 80 gorzej. Dane potwierdzaja ze brak napedu w PS5 Pro to nie wymys Sony zostaa opublikowana przez GRYOnline.pl 8 stycznia 2025.
I wtedy wkraczaja one cae na czarno. Oto nowe akcesoria do PlayStation 5
I wtedy wkraczaja one cae na czarno. Oto nowe akcesoria do PlayStation 5
By Maciej GajewskiGdybym mia wybrac laptop z GeForce RTX 50 byby to Razer Blade 16 2025. Co za sprzet
Gdybym mia wybrac laptop z GeForce RTX 50 byby to Razer Blade 16 2025. Co za sprzet
By Szymon RadzewiczMroczne zadanie z Wiedzmina 3 byo poligonem doswiadczalnym dla tworcow Wiedzmina 4. Tworzac je mieli poczuc klimat uniwersum
Nowi deweloperzy CD Projekt Red pracowali nad dodatkowym questem w grze Wiedzmin 3 Dziki Gon. Teraz te same osoby zaangazowane sa w tworzenie Wiedzmina 4.Informacja Mroczne zadanie z Wiedzmina 3 byo poligonem doswiadczalnym dla tworcow Wiedzmina 4. Tworzac je mieli poczuc klimat uniwersum zostaa opublikowana przez GRYOnline.pl 8 stycznia 2025.
Oto najlepsze PC z Windowsem na ten rok. Do pracy i do gier
Oto najlepsze PC z Windowsem na ten rok. Do pracy i do gier
By Maciej Gajewski