technology
Helldivers 2 wreszcie spenio zadania graczy. Wielkie zmiany balansu sa juz dostepne
Patch 01.001.100 do Helldivers 2 trafi w rece graczy znacznie wzmacniajac ich ekwipunek i wprowadzajac sporo ciepo by nie rzecz goraco przyjetych zmian.Informacja Helldivers 2 wreszcie spenio zadania graczy. Wielkie zmiany balansu sa juz dostepne zostaa opublikowana przez GRYOnline.pl 17 wrzesnia 2024.
Wiadomość gry 17 września 2024, 13:40 autor: Jakub Błażewicz Helldivers 2 wreszcie spełniło żądania graczy. Wielkie zmiany balansu są już dostępne Patch 01.001.100 do Helldivers 2 trafił w ręce graczy, znacznie wzmacniając ich ekwipunek i wprowadzając sporo ciepło (by nie rzecz: gorąco) przyjętych zmian. Źródło fot. Arrowahed Game Studios / Sony. i Spis treści: Dobre nerfy Płomienne i wybuchowe wzmocnienia Nie tylko balans Po serii teaserów, które wzbudziły entuzjazm graczy , wielki patch z poprawkami balansu wreszcie trafił do Helldivers 2 . Studio Arrowhead udostępniło nie tylko pełną listę zmian, ale też filmik z omówieniem aktualizacji. Przypomnijmy: wypuszczona dziś łatka o numerze 01.001.100 miała niejako naprawić grę po tym, jak „zepsuło” ją ogromne uaktualnienie Eskalacja wolności ( Escalation of Freedom ). Ta wprowadziła sporo poprawek, ale pochwały tychże utonęły w morzu narzekań. Po części wynikało to z nadal nieusuniętych problemów technicznych, lecz głównym powodem były zmiany balansu. Dokładniej: de facto złamania obietnicy i dalszego osłabiania broni. Zwłaszcza miotaczy ognia. Materiał z dyrektorem kreatywnym Johanem Pilestedtem oraz dyrektorem ds. projektu Niklasem Malmborgiem możecie obejrzeć poniżej. Dobre nerfy Nie znaczy to, że nowa wersja gry obyła się bez „nerfów”. Tyle ze tym razem wydają się one bardziej rozsądne, choćby dlatego, że wynikają z nich inne zmiany. Na przykład część graczy zwróciła uwagę na osłabienie siły wyburzania broni wsparcia Komandos (Commando) sprawia, że nie jest ona w stanie już wyeliminować fabrykatorów Automatów jednym strzałem . Jednakże twórcy wprowadzili też ważną zmianę: od teraz te irytujące jednostki (stale wypuszczające na graczy chmary dewastatorów) mają także pasek zdrowia. W praktyce oznacza to, że Commando nadal może zniszczyć je dwoma strzałami. Co więcej, modyfikacja sprawia, że te fabrykatory można wyeliminować na więcej sposobów. Tak, to wciąż „nerf” dla Commando. Tyle że gracze w zamian dostali więcej opcji na radzenie sobie z tym zagrożeniem. Wcześniejsze aktualizacje miały tendencję do osłabiania najlepszego ekwipunku, bez zaoferowania alternatywy. Na przykład w postaci wzmocnienia niedomagających broni. Płomienne i wybuchowe wzmocnienia Co więcej, poza takimi zmianami wersja 01.001.100 wprowadziła też wzmocnienia ekwipunku bez żadnych osłabień. Karabin Liberator, półautomatyczny Knight, granaty – to tylko kilka przykładów broni, które dostały sporo dobrego od Arrowhead Game Studios. Nie są to też drobne zmiany, rzucone jako ochłapy fanom. Dość powiedzieć, że eksplozja granatów termitowych teraz zadaje nie 100, a 2000 obrażeń. Co prawda w zamian można ich mieć przy sobie tylko 3 zamiast 4, ale dwudziestokrotne wzmocnienie siły wybuchu powinno wynagrodzić to z nawiązką. Na to zresztą wskazują pierwsze komentarze graczy . Nieco mniej ekstremalny, ale spory „buff” otrzymały też Railgun (o czym wiedzieliśmy dzięki teaserowi), bomby zrzucane przez statek Eagle (będą miały większe pole rażenia, lepiej pasujące do efektu wizualnego) i ciężki karabin maszynowy (który wreszcie jest skuteczny przeciwko lepiej opancerzonym wrogom). Nie można też zapomnieć o obiecanym wzmocnieniu miotaczy ognia. „Realistyczną” zmianę płomieni z Eskalacji wolności wycofano, a do tego zwiększono penetrację pancerza i zadawane obrażenia o 33%. Nie tylko balans Poza modyfikacją poszczególnych broni (oraz wrogów) twórcy wprowadzili też ogólne zmiany, takie jak zmniejszenie obrażeń otrzymywanych przez graczy trafionych w głowę, poprawienie modyfikatorów planet oraz osłabieniem spowolnienia postaci po oblaniu kwasem. Oczywiście lista zmian uwzględnia sporą liczbę poprawek, ale na tym nie koniec. Łatka wprowadziła nowy element interfejsu, który pozwala przypisać do „koła” cztery emotki. Dodano też wyróżnienie „strategicznie istotnych lokacji” na mapie Wojny Galaktycznej. To kolejna pomoc dla graczy, z których – umówmy się – większość nie przesiaduje na forach lub w mediach społecznościowych, na których „stratedzy” HD 2 omawiają swoje kolejne posunięcia. Pełną listę zmian znajdziecie w ogłoszeniu, które deweloper opublikował na Discordzie , Steamie (po polsku) oraz w serwisie Reddit . Na razie gracze zdają się zachwyceni – zarówno modyfikacjami poszczególnych broni, jak i całą aktualizacją. Oczywiście są także osoby narzekające, że teraz gra stanie się „zbyt łatwa”, ale zdają się one być w mniejszości (pomijam oczywistych żartownisiów ). Niemniej, jak zawsze, lepiej poczekać z wnioskami i oceną do czasu, aż „piekłonurkowie” przetestują nowe, lepsze uzbrojenie w akcji. Zwłaszcza że wczoraj otrzymali też dodatkowe wsparcie: dzięki wyzwoleniu Mastii siły Super Ziemi mogą już korzystać z orbitalnego bombardowania napalmem. Recenzja gry Helldivers 2 – to jedna z najlepszych pozycji w historii do grania z kolegami
PREV NEWS9 lat po premierze Rockstar doda do GTA 5 na PC anticheata zewnetrznej firmy
NEXT NEWSRoland Emmerich stworzy serialowy remake jednego z najlepszych epickich filmow przygodowych wszech czasow
Nowa gra autorow The Last of Us i Uncharted powstaje juz 4 lata. Pika jest po stronie Sony lecz Naughty Dog ma pena swobode tworcza
Szef Naughty Dog Neil Druckmann podzieli sie ostatnio informacjami na temat najnowszej gry. Ma ona powstawac juz cztery lata a Sony ma nie ingerowac w proces produkcji.Informacja Nowa gra autorow The Last of Us i Uncharted powstaje juz 4 lata. Pika jest po stronie Sony lecz Naughty Dog ma pena swobode tworcza zostaa opublikowana przez GRYOnline.pl 17 listopada 2024.
Legendarna seria strategii ekonomicznych powrocia w bardzo kiepskim stylu. Gracze okreslaja Industry Giant 4.0 mianem niegrywalnego poproduktu
Premiera Industry Giant 4.0 we wczesnym dostepie na Steam nie okazaa sie spektakularnym sukcesem. Gracze skarza sie na fatalny stan techniczny.Informacja Legendarna seria strategii ekonomicznych powrocia w bardzo kiepskim stylu. Gracze okreslaja Industry Giant 4.0 mianem niegrywalnego poproduktu zostaa opublikowana przez GRYOnline.pl 17 listopada 2024.
Ile pradu zuzywa telewizor w trybie czuwania
Telewizor moze pobierac sporo pradu a energia jest wykorzystywana nawet po jego wyaczeniu. Ile pradu pobiera telewizor w trybie czuwania i czy warto odaczac go od gniazdka
Netscape powroci. Ciche odrodzenie legendy przegladarek
Netscape to pokonany przez Internet Explorera dawny monopolista rynku przegladarek internetowych. Po siedemnastu latach aplikacja otrzymaa nowa wersje. Aplikacje trudno jednak komukolwiek polecic. Nawet AOL wasciciel marki jej nie promuje.
Zrzut ekranu telefonu w 3 sekundy. Szybkie i proste triki
Robienie zrzutu ekranu czyli zdjecia tego co aktualnie widzisz na telefonie to bardzo przydatna funkcja. Mozesz jej uzyc zeby pokazac komus cos ciekawego zapisac wazna wiadomosc albo po prostu zachowac to co jest na ekranie. Jak zrobic screenshot na popularnych telefonach z Androidem smartfonach Huawei i na iPhone'ach Niezaleznie od tego jaki masz telefon zrobienie zrzutu ekranu jest proste i mozna to zrobic na kilka sposobow.
Gra science fiction z otwartym swiatem i 92 pozytywnych recenzji na Steam znow rozkochaa w sobie graczy. Serum modosci dla Astroneer okaza sie wielki dodatek
Sandboksowa przygodowka Astroneer znow cieszy sie duza popularnoscia graczy. Wzrost zainteresowania produkcja jest efektem pierwszego duzego dodatku do gry.Informacja Gra science fiction z otwartym swiatem i 92 pozytywnych recenzji na Steam znow rozkochaa w sobie graczy. Serum modosci dla Astroneer okaza sie wielki dodatek zostaa opublikowana przez GRYOnline.pl 17 listopada 2024.