Blogs
Home/technology/Gry na PS5 Pro moga uzywac roznych wersji PSSR. EA przyjrzy sie sprawie

technology

Gry na PS5 Pro moga uzywac roznych wersji PSSR. EA przyjrzy sie sprawie

Silent Hill 2 nie jest jedyna gra z problemami na PS5 Pro. W tej grupie znalaz sie takze Star Wars Jedi Ocalay. Winne maja byc rozne wersje PSSR na ktorych dziaaja gry.Informacja Gry na PS5 Pro moga uzywac roznych wersji PSSR. EA przyjrzy sie sprawie zostaa opublikowana przez GRYOnline.pl 19 listopada 2024.

November 19, 2024 | technology

Wiadomość sprzęt i soft 19 listopada 2024, 12:47 autor: Zbigniew Woźnicki Gry na PS5 Pro mogą używać różnych wersji PSSR. EA przyjrzy się sprawie Silent Hill 2 nie jest jedyną grą z problemami na PS5 Pro. W tej grupie znalazł się także Star Wars Jedi: Ocalały. Winne mają być różne wersje PSSR, na których działają gry. Źródło fot. Star Wars Jedi: Ocalały; Respawn Entertainment; Electronic Arts; 2023 i Premiera PS5 Pro nie idzie tak sprawnie, jak chciałoby tego Sony i to pomimo przyzwoitej sprzedaży w Japonii . PSSR sprawia problemy Silent Hill 2 Remake oraz Star Wars Jedi: Ocalałemu , o czym dyskutowano na forum ResetEra . Jeden z deweloperów zdradził, że problemem mogą być różne wersje PSSR, na których działają gry. PSSR będzie działał dobrze, ale dopiero za jakiś czas Na wspomnianym forum ResetEra użytkownik Koralsky napisał, że obecnie pracuje nad grą i PSSR daje lepsze wyniki od FSR i TSR . Według niego za jakiś czas – od sześciu do dwunastu miesięcy – technologia Sony powinna działać znacznie lepiej i jego zdaniem już widać efekty. Obecnie jednak część gier może nie działać w zadowalający sposób, ponieważ implementowane są starsze wersje PSSR . Poza tym deweloperzy muszą dostosować swoje gry pod PSSR i w każdym przypadku może to wiązać się z innymi problemami. Inni użytkownicy ResetEra uważają, że PS5 Pro jest po prostu za słabe. Sony ulepszyło konsolę w najmniejszym stopniu, jak się dało, żeby ograniczyć koszty produkcji, co ma wpływać na działanie PSSR. Pojawiły się także przypuszczenia, że być może Sony testowało PSSR na określonych grach, które wizualnie wyglądają w podobny sposób . Dlatego w produkcjach odbiegających od tego schematu technologia upscalingu radzi sobie zauważalnie gorzej. Zgodnie jednak wiele osób uważa, że największy potencjał na dobre wykorzystanie PSSR mają gry działające na Ureal Engine 5, co potwierdzają słowa deweloperów Lords of the Fallen . O problemach z PSSR i PS5 Pro wypowiedziało się EA – firma obiecuje, że przyjrzy się sprawie. W przypadku Star Wars Jedi: Ocalały gracze komentowali, że gra ma problemy na różnych platformach od samego początku i sytuacja na PlayStation 5 Pro nie jest wyjątkiem . W takiej sytuacji nawet lepiej dopracowany PSSR może nie poprawić wydajności gry.

SOURCE : gry-online
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS